TANDAS

654 7 0
                                    

Cikgu Hafiz memikirkan cara bagaimana mahu mendekati dan mengambil hati Wafi.Dia sedar pelajar tingkatan 5 itu sukar ditundukkan.
Tetapi dia pasti akan berasa amat berbaloi sekiranya Wafi tunduk dalam pengkuannya.Dia juga ada memeriksa dan meneliti latar belakang Wafi dari fail peribadinya,tetapi dia gagal mendapat apa-apa alasan untuk berbuat demikian.

Sekarang dia lebih kerap melepak dalam bilik Wafi dengan harapan mempunyai kesempatan bersembang dengannya.Tetapi setiap kali dia hadir pasti ketika itu Wafi tiada,jika ada pun dia pasti sudah tidur.Pernah juga dia menggunakan alasan utk memanggil Wafi membincangkan tentang asrama,tetapi Fakhrul pula yang hadir bagi mewakili dirinya.Kepalanya semakin buntu bagaimana cara untuk mendekati ketua asrama lelaki tersebut.

Malam ini nafsu Helmi cukup bernafsu.Entah mengapa dia berasakan sedemikian.Dia teringin sangat untuk merasai punggung seseorang.Lantas dia mencari Safuan untuk dia melampiaskan nafsunya.Sudah kesemua bilik dia mencari Safuan,tetapi dia langsung tidak menemuinya.Lantas dia meminta seorang penghuni junior untuk mencari dan memanggil Safuan supaya pulang ke asrama dan menemuinya dengan segera.

Sedang dia mundar mandir bersendirian,dia melihat kawannya Aminul bertuala menuje ke tandas.Aminul juga bolehlah dikatakan antara pelajar yang mempunyai wajah yang kacak.Balutan tuala yang menutup punggungnya semakin menaikkan nafsu Helmi yang semakin memberotak.

Pergerakan Aminul diikuti Helmi dari belakang.Ketika melangkah Amniul langsung tidak sedar bahawa dia telah diekori oleh Helmi dan akan menjadi mangsa selepas ini.Ketika dia melepasi pintu stor,mulutnya telah ditekup dari belakang oleh Helmi dan seterusnya tubuh badannya dilemparkan ke atas lantai di dalam tandas.Melihat Aminul yang terjelepuk dan kesakitan kerana terjatuh,Helmi dengan pantas membawanya masuk ke dalam salah satu bilik tandas dan kemudian bertindak mengunci pintu.

Helmi : Kau diam,kalau tak memang penumbuk kau makan !!

Aminul : Apa ni Mi,kau ni dah kenapa?

Satu tumbukan yang kuat dilepaskan di perut Aminul yang membuatkan dirinya berasa amat senak.Helmi terus melepaskan tumbukan yang bertubi tubi apabila Aminul cuba melawan.
Helmitidak mengendahkan permintaan Aminul yang meminta Helmi memberhentikan tumbukannya,tuala Aminul juga sudah tertanggal dan mula menampakkan batang dan punggungnya.

Saat itu Aminul berusaha untuk melarikan diri,tetapi satu tumbukan melayang ke wajahnya dan membuatkan Aminul terus jatuh tersungkur ke lantai.Helmi terus mengerjakan Aminul seperti binatang.Dia mencekik Aminul sehingga Aminul tidak mampu melawan.Saat itu juga dia terus melumurkan sabun pada batangnya dan punggung Aminul diliwat tanpa kemanusian.Bermacam gaya Helmi meliwatnya.Ada masa Aminul ditelentangkan di bawah,dan ada masa Aminul dihenjut dari atas.Aminil tidak mampu lagi utk melawan kerana dia benar-benar merasa sakit.

Kemutan punggung Aminul memang memberikan kepuasan kepada Helmi.Sudah lama dia tidak merasakan nikmat ini.Dia terus menghenjut lubang nikmat Aminul tanpa rasa simpati.Setiap kali Aminul cuba melawan,setiap kali itulah penumbuk Helmi singgah ke perutnya.

Setelah 20 minit mendayung,akhirnya Helmi melepaskan air maninya yg maha dasyat ke punggung Aminul.Aminul sendiri dapat merasakan kekentalan air mani yang telah masuk dalam lubang punggungnya.Saat Helmi mencabut batangnya keluar,Aminul terus masih menangis teresak kerana menahan kesakitan.

"Lubang kau sentiasa sedap,tak rugi aku buang air mani.Selamanya kau akan jadi hamba aku,kalau kau mengadu perkara ni kepada sesiapa siaplah kau",jerkah Helmi lalu meninggalkan Aminul bersendirian di dalam tandas tersebut.

Aminil mengambil tualanya,tetapi dia berasa sangat lemah.Lalu dia menyandarkan dirinya dihujung tandas sambil menangis kerana kesakitan yg teramat sangat.Dirinya berasa amat malu dan hina kerana diperlakukan sebegitu,apatah lagi perbuatan tersebut dilakukan oleh rakan setingkatannya.Dia dengan lemah kemudiannya keluar dari tandas dan kembali ke dalam biliknya.
-------------------------------------------------------------
Sudah lama Fakhrul tidak melihat Aminul,kebiasaanya pasti Aminul akan datang mencarinya di dalam bilik untuk mengajak di ke cafe atau dewan makan.Kali terakhir dia melihat Aminul adalah pada petang Jumaat ketika mereka berdua bersama pergi ke dewan makan.Dia kemudian bertanyakan keadaan Aminul apabila terserempak dengan seorang penghuni bilik kawannya itu.Penghuni tersebut memaklumkan bahawa Aminul telah demam dan kini berada di bilik untuk berehat.

Segera dia melihat Aminul yang ketika itu berselubung dengan selimut.Aminul yang ketika itu sedang tidur terkejut apabila Fakhrul melihat wajahnya.

"Kau dah demam nape tak pegi hospital je?", soal Fakhrul kepada Aminul.

Tiba-tiba Aminul mengalirkan airmatanya.Fakhrul mula berasa cemas dan mula bertanyakan keadaan yang berlaku dan Aminul mula membuka cerita.Pada mulanya dia tidak percaya,tetapi selepas Aminul menunjukkan kesan lebam serta lebam di badan dan punggungnya,barulah Fakhrul mempercayainya.

ASRAMA 2009Where stories live. Discover now