Nagyon utállak téged

161 9 1
                                    

Leültem a kanapéhoz a nappalijukban kávézás közben, a fájdalom megszűnt a nyakamból, és már nem féltem annyira. Tom nem volt otthon, de tudtam, hogy Katie még mindig valahol. Kíváncsi voltam, ki ő, elrabolták, vagy önszántából él itt? Akárhogy is, rosszul éreztem magam iránta, biztos rosszul bánnak vele, igaz? Unatkoztam ezért kimentem a konyhába. Ott állt, Katie. Kontyba fogta a haját, és evett valamit. elindultam felé.

- Szia - motyogtam

Megrándult, és visszanézett rám.

"Ó, te vagy az, akwaaaard..." - válaszolta.

"Huh? Miért rossz?" megkérdeztem őt

„Megszopod a munkádat” – nevetett a lány, és folytatta a reggelijét

"Oké először is nem akarok többet itt dolgozni.. alapvetően itt vagyok túszként" - válaszoltam dühösen

"Rendben, hát szokd meg. Észrevettem, hogy csak visszavágsz, és beképzelt vagy  Tommal, ez csak ront a helyzeten. Zúzódások vannak rajtad" - gúnyolódott.

"Miért? Nem fogom hagyni, hogy győzzön felettem. Miért nem harcolsz. Úgy értem, neki kellene tisztelnie a barátnőjét." válaszoltam Katie-nek"

- Mmhahaha nemnem, nem vagyok a barátnője drágám- nevetett rám.

"Mi? Akkor miért..." - mondtam, mielőtt megállított

"Nézd, a dolgok ilyenek errefelé. Ne nehezítsd meg magadnak, csak végezd a dolgod és maradj távol tőle, lehet, hogy nem a barátom, de szeret, és tartozik nekem, tetszik. " – mondta, miközben a mosolya lehervadt

Tudtam, hogy nem szeret itt, és határozottan ugyanolyan rosszul bántak vele, rosszul éreztem magam miatta. Elakadt. Megfordultam, és láttam, hogy Bill a fal mellett áll, és mindkettőnket néz. Nem tudtam, hogy Billnek van-e szeretője, de nem lepne meg. Még mindig dühös voltam Billre, amióta a nyakamba szúrta a tűt, és segített Tomnak.

"Eselin, csak. Érezd magad otthon és szokd meg. Tom nem igazán enged el, csak, hogy tudd. Évek óta csodál téged, és mindig rólad beszélt" motyogta Bill.

Amikor meghallottam ezeket a szavakat. Rájöttem, hogy tényleg elraboltak. Mintha tényleg nem lenne kiút, és nem is tudtam küzdeni ellene, de miért csodált engem? Rengeteg művész volt ott Németországban. Miért egy 19 éves lány egészen Angliából. Tom évekig látta az alkotásaimat anélkül, hogy tudtam volna, hogy létezik, úgy értem, szupergazdag fickó volt, és más festményeket is tudott vásárolni az emberektől, miért csak én.

Katie-re pillantottam, aki dühösnek tűnt Bill szavai miatt.

Nem akartam Billnek válaszolni, ezért csak ránéztem a válaszra gondolva. Annyira kimerültem és fáradt voltam. Minden kérdés és gondolat átfutott a fejemen. Megráztam a fejem, és a folyosón keresztül rohantam az új szobámba. Minden bőröndöm az ágyon hevert a ruháimmal. Leültem az ágyra, majd felnéztem a plafonra. Nagyon éhes voltam, napok óta nem ettem, és nem is volt kedvem. Hallottam, hogy egy autó megáll az ablakom allatt. Felkeltem az ágyamról, és az ablakhoz rohantam, hogy megnézzem, mi történik. Tom fekete autója volt, láttam, ahogy kimegy belőle, majd a hátsó ülésre sétált, kinyitotta az ajtót, és nem láttam, mi van benne, de megfogott  valamit, mielőtt láttam volna, mi az, bámulta. pont rám. Kinéztem az ablakból, és összerezzent, amikor a tekintetünk találkozott. Erről eszembe jutott a tegnap estém Tommal és Katie-vel. Megijedtem és bebújtam az ablak alá. Megijedtem és hangosan lihegni kezdtem. Felkeltem, és kiszaladtam a folyosóra, ahol hallottam, hogy Tom sétál az ajtóhoz. Meglátott és egymásra néztünk. A másodperc töredékéig azt hittem, izzadt és kedves lesz, és szívesen fogad, de elfordult, hogy Billre és Katie-re nézzen. Beszélni kezdtek, Tom pedig Katie-hez lépett és csókolózni kezdtek. Bill már elhagyta a szobát, és én kínosan éreztem magam. Tom és Katie abbahagyta a csókolózást, Tom pedig Katie fenekére csapott, majd besétáltak a nappaliba, engem figyelmen kívül hagyva. A pultra néztem, és láttam néhány papírt. Kíváncsi lettem, ezért odamentem hozzá. Próbáltam elolvasni, de minden Németűl volt. Sok volt a szöveg és lapoztam. A másik oldalon néhány szám szöveg volt, a sarokban pedig... Egy osztálykép rólam?! Megijedtem, ahogy megláttam a képet. Szóval fogtam a papírokat és berohantam a szobámba, becsaptam az ajtót és újra elkezdtem nézegetni a fényképet. Tényleg én voltam. Ez egy 2 évvel ezelőtti osztálykép volt rólam. Most kiakadtam és biztos voltam benne, hogy Tom valami pszichopata.. Kinyitottam az ajtót és majdnem felsikoltottam, amikor rájöttem, hogy Tom az ajtó előtt áll . Lenézett a kezemre, és rájött, hogy nálam vannak a papírok.

A painter's game - Tom kaulitz Où les histoires vivent. Découvrez maintenant