Pince

79 2 0
                                    

Tudtam, hogy anyámnak problémái vannak, nem tudtam, mi az, de nem volt normális. A hangulata időről időre megváltozott,

Néha túl szomorú, vagy néha túlságosan boldog. Egy nap addig vert, míg el nem véreztem, és nem tudtam mozdulni, de a következő hónapban annyira boldog volt, hogy elvitt minket fagyizni, és jó éjszakát mondott. Néha figyelmen kívül hagyott, mintha nem is léteztem volna, így nem tudtam vacsorázni, sőt, nem is engedtem, hogy beszéljek vele vagy Billel. Kényszerített, hogy kitakarítsam a házat, és amikor nem akart, hogy a közelemben legyen, bezárt a szobámba. Amikor rossz napjai voltak, és én nem engedelmeskedtem neki, bezárt a pincébe, és éhen hagyott, amíg el nem aludtam. Ha egy nap hazajönnék, nem tudnám, hogy örülne vagy mérges lenne. Bill megpróbált kiszabadítani a bajból, és önmagát hibáztatta, de akkor jobban tudtam, hogy hagyjam, hogy magára vállalja a felelősséget. És amúgy sem számított, mert úgyis az én hibám lenne. Nem volt apánk, 7 éves koromban felakasztotta magát a pincében. Azóta anya depressziós lett, és voltak ilyen epizódjai. boldog család voltunk, gazdagok, kirándultunk és normálisak voltunk, de amióta megölte magát, soha többé nem lett normális. Én és Bill együtt mentünk iskolába, de semmi haszna. Nem volt energiánk összpontosítani, nem volt ebédlődobozunk. Barátaink sem voltak igazán, bűzlöttünk és én, tele voltam zúzódásokkal.

A tanárok gyakran észrevették a zúzódásokat, de mindig azt mondtam, hogy megbotlottam, és valahogy hittek nekem. Nem akartam belekeveredni a rendőrségbe, és ha mégis, anyám börtönbe kerül, engem és Billt elválasztanak. Soha nem akartam elszakadni Billtől. Ő volt az egyetlen testvérem és barátom. Soha nem hagytuk el egymást. Nem akartam ezen a világon lenni,

Úgy éreztem, értéktelen vagyok, anya nem akar engem, és semmi sem megy jól az életemben. Úgy éreztem, nincs remény, de én és Bill évekkel ezelőtt megígértük, hogy senki nem hagyja el egymást, bármi is történjen. Nem tudtam megszegni ezt az ígéretet, és soha nem hagyhattam el.

Felébredtem a hideg szellőtől. Felültem az ágyamban, miközben a békésen alvó Billre néztem. Hagytam békén, míg elkezdtem felkelni az ágyamról.

Felvettem a bőrkabátomat, és az órára néztem, pontosan 8 óra volt, és újonnan meg kellett csinálnom a házimunkát. Gyorsan lerohantam a lépcsőn.

Éheztem, de összeszedtem magam. Megfogtam a szappant, és elővettem egy vödröt a szekrényből. Elindítottam a csapot és megtöltöttem a vödröt vízzel. Felvettem, a fém vödör nehéz volt és megkarcoltam az  ujjaim. Le akartam tenni az asztalra, hogy pihentessem az ujjaimat. Megtámasztottam, de egy fémdarab végighúzódott a bőrömön a kezemen, amitől vérzett.

Leejtettem a nehéz vödröt a földre, amitől mindenfelé víz fröccsent, és vér szivárgott ki a kezemből. Kiabáltam és sikoltottam a fájdalomtól. Szemem könnybe lábadt, nem csak a fájdalomtól, hanem a félelemtől is. Nem tudtam, hogy anya mit fog tenni.

A könnyeim végigcsordultak az arcomon, féltem az életemért, hogy mit tehet.

A másik kezemet a sebre helyeztem, hogy elálljon a vérzés, de a vér végigfolyt a kezemen.

Leültem a hideg padlóra, amikor víz érte a nadrágomat, amitől eláztam.

Vér és víz csöpögött a hideg padlón.

Felkeltem, hogy megragadjak egy törülközőt, kaptam is egyet, miközben próbáltam figyelmen kívül hagyni a fájdalmat a kezemben.

Hirtelen szorítást éreztem a fejemen és a hajamon, ami a földre érkezett.

A fejem a hideg padlónak ütközött, amitől szédült a fejem. Kinyitottam a szemem és megláttam az ördögöt közvetlenül magam felett.

– Mi a fasz van veled, gyerek – sikoltotta, miközben felhúzott a véres karommal.

"Sajnálom! Nem akartam" - kiáltottam.

Beharaptam az ajkamat, amikor éreztem, hogy felemelkednek a szemeim.

Hideg keze pont a sebemen volt, így könyörögtem.

Átvonszolt a konyhán, miközben a ruháim hidegek és vizesek voltak.

Sírtam a fájdalomtól, ahogy a pince felé vonszolt.

"Ne! Kérlek anya, próbáltam segíteni" sírtam.

Nem hallgatott. Az arca dühös volt, mint az ördög, miközben kinyitotta a pinceajtót.

Most megragadta a vállam. És erősen megütött az arcomba, amitől a földre estem.

A hideg padlón ültem, miközben fulladoztam a könnyeimtől.

– Akarsz-e megölni. – mondta, mielőtt becipelt volna a pincébe.

Gyorsan bezárta az ajtót, én pedig felálltam a két lábamon.

Dörömböltem az ajtót, miközben sírtam és kiabáltam.

"Engedj el innen! Kérlek!" – ismételtem.

Egy időre elcsendesedett, amikor feladtam. Lefeküdtem az ajtóhoz, miközben kiszáradt vér és könnyek hullottak az arcomra.

Nagyon fáradt voltam.

Elaludtam a hideg padlón.

________

Hangos puffanást hallottam kívülről, amitől felébredtem.

A szoba hideg volt és sötét, nem láttam semmit.

Szúrást és fájdalmat éreztem a kezemen. A másik kezemet nekinyomtam, hogy ne fájjon.

Az ajtónak hajtottam a fejem, hogy halljam, mi történik.

Hirtelen hangos zajt hallottam, mintha betörne az ajtó a kinti folyosón.

Felugrottam, amikor egy hangos sikolyt hallottam, ami anyukákra emlékeztetett.Hallottam, hogy férfiak kiabálnak, majd anyám fájdalmasan sikoltozott. Az egész testem megremegett, de befogtam a számat, hogy ne adjak ki hangot.

Lépteket hallottam, ó, nem, valószínűleg Bill volt.

Hallottam Bill sikoltását, majd egy hangos fegyverlövést.

Felsikoltottam, amikor azt hittem, hogy valaki megölte Billt.

Megütöttem és betoltam az ajtót. Kiabálva, hogy elengedjenek.

Már nem hallottam anyukák sírását.

Hallottam, hogy valaki közelebb megy a pinceajtóhoz.

hátráltam előle.

Hirtelen hallottam, ahogy belövik az ajtó zárját, amitől az ajtó kinyílik, hogy lássam a fényt kívülről.

Sírtam, miközben befogtam a fülem. Megölték Billt?

A painter's game - Tom kaulitz Where stories live. Discover now