Egy kurva szót se szólj

180 5 0
                                    

Kinyitottam a szemem, ahogy a napfény elérte az arcom. Láttam a földön heverni a kicsomagolt táskáimat. Zavarban voltam, hogy miért nézett ki annyira a szoba, mint tegnap reggel. Megdörzsöltem a szemem, hogy teljesen felébredjek, majd rájöttem, hogy most a Kaulitz faluba költöztem. Rendben, itt akartam dolgozni. Felálltam és az órára néztem. 13:30 volt, a francba! volt fél órám felkészülni a festésre. A táskáimhoz rohantam és elkezdtem kotorászni a ruháim után, elővettem egy farmert és egy fehér felsőt. Levettem a pólómat, és elkezdtem felvenni a fehér tank topot, miközben úgy éreztem, mintha valaki engem bámulna. Remegni kezdtem és körülnéztem a szobában. Kinéztem az ablakokon is, csak még jobban megijedtem, mert csak az egyik oldalon erdő volt, a másikon házak. De senki sem bámult ott, bár éreztem magamon ezeket a szemeket. Nagyon kényelmetlenül éreztem magam, és megpróbáltam lerázni magamról a gondolatot, hogy valaki figyel.

Begomboltam a farmeremet, miközben a fürdőszobám felé sétáltam. A fürdőszoba a ház másik oldalán volt, és az is régi volt. A ház nem nézett ki annyira felújítottnak vagy romosnak, de legalább a víz tiszta volt. Elkezdtem fogat mosni és rendbe hozni magam. Az első munkanapomon legalább jól akartam kinézni. A hajamat copfban hordtam. A hajam elég sötét volt, de mivel a nap elég erősen sütött és későn kelt, világosabb barnára emelte a hajam. Általában nem sokat sminkeltem, de ma úgy döntöttem, hogy felteszek egy szempillaspirált.

Elkezdtem rohanni, mert rájöttem, hogy nincs sok időm hátra. Felkaptam a kulcsaimat, mielőtt kirohantam az ajtón. A házamtól egy ösvény vezetett a kastélyhoz, így követtem azt. A ház ajtaja nyitva volt, így rögtön be tudtam lépni, és ezt tettem. Körülnéztem abban a reményben, hogy látom Billt vagy Tomot, de nem volt ott senki.

Úgy döntöttem, körülnézek. Elmentem néhány szoba mellett, és észrevettem, hogy az egyik szoba nyitva van, az ajtó kissé meg van dőlve. Elég messze voltam tőle, és csendesen sétáltam a folyosón. Hallottam néhány zajt belőle, és egy kicsit kúszásnak éreztem magam. Tudtam, hogy csak kíváncsinak kell lennem, és hagynom kell, hogy megvárjam, amíg eljönnek, úgy értem, az idő csak 1:52 volt... de azt is látni akartam, mi történik abban a szobában. Ez volt az egyik szoba, amit Tom kihagyott, és tegnap megmutatta nekem. Elkezdtem közelebb sétálni hozzá, és a zajok most egy kicsit tisztábbak voltak. Most vettem észre, lefagytam. Ez volt a nő nyögdécselése. Csak álltam ott, féltem, hogy felfedeznek. Nem voltam elég közel ahhoz, hogy lássam, mi történik, de határozottan hallottam, mi történik. Undorodtam attól is, hogy valaki beavatkozott előttem a szobában. Ki tette ezt tárt ajtóval, és nem törődött vele, ha valaki meghallja. És ha Tom vagy Bill volt az, a főnökeim. Úgy értem, amire most számítottam, gyerekes volt minden, amit tettek.

Költözni akartam, de ha megtenném, elkapnának. Csak lehunytam a szemem, és elkezdtem imádkozni, hogy senki ne találjon rám ebben a kínos pillanatban. Hirtelen megéreztem valaki kezét a vállamon, megremegtem és féltem az életemet. Megfordultam, és láttam, hogy Bill engem bámul, már épp kinyitottam volna a számat, amikor ajkaimra tette a kezét, és elhallgatott. Kivonszolt a folyosón a falhoz, és hangosan suttogott.

– egy kurva szót se szólj. miközben a kezét a számra nyomta.

Ijedten néztem rá a szememben. A testem most megrendült, és nem tudtam, hogyan reagáljak ebben a pillanatban. Csak bámultam rá. Körülnézni kezdett, és óvatosan levette a kezét. Halálos csendben voltam.

"Kövess engem." suttogott.
Megfogta a kezem, miközben tovább sétáltunk a kastélyban a konyhában. Hirtelen megállt, és felém fordult.

"Sajnálom, de nem akartam, hogy Tom meghalljon. Egy kicsit úhh... elbizonytalanodhat, ha megzavarják." Bill mondta.

Tehát Tom volt abban a szobában. Annyira szakszerűtlennek tartottam. Döbbenten álltam ott, és felnéztem Billre.

"Tehát azt mondod, hogy megbaszott valakit abban a szobában, miközben teljesen tudta, hogy ekkor fogok jönni, ez annyira nem professzionális." - sóhajtottam fel idegesen, miközben keresztbe fontam a karom.

Bill egy kicsit vihogni kezdett

– Igen, szokja meg – mondta Bill magabiztosan.

Csak néztem rá döbbenten a viselkedésükön. Még csak 19 éves voltam, és úgy éreztem, mintha én lennék az idősebb.

– Hány évesek vagytok srácok? - mondtam Billnek

– Mi 21 évesek vagyunk, és te? mondta bill.

"19 éves vagyok, nem gondolod, hogy furcsa, hogy ti még a koromat sem kérdeztétek meg, amikor felvettek?"
– Nem igazán – mondta Bill. úgy tűnt, mindjárt kiereszt egy kis nevetést.

Tényleg azt gondolta, hogy ez vicces? Legközelebb, amikor valami professzionális dolog történik, kimegyek innen, ha nem kapok jó fizetést, akkor az lesz, de sejtettem, hogy jó lesz a pénz, mivel olyan gazdagok voltak. Egy falnak dőltem, miközben Bill előttem állt a folyosó felé. Ekkor lépteket hallottam közeledni, és először Bill arcát néztem, mosolygósból zsibbadt lett, ahogy nézte, honnan jöttek a léptek, majd a falról néztem magam mögé, ott ment Tom. Az arcom megváltozott a kíváncsiságtól és a haragtól is.

Tom vigyorral az arcán közelebb jött, amikor közelebb jött, dühös tekintettel keresztbe fontam a karomat. Tom Bill mellett és előttem állt.

„Hé, itt vagy” – mondta Tom magabiztosan, miközben nyílt testnyelven beszélt.

De én nagyon sokat tiszteltem iránta.

– Igen, és nem én vagyok a késői. - mondtam csalódottan

Bill rám adott egy (fogd be, és ne dühítsd fel) arcát.

Tom arca is kissé mosolygósról zavarttá vált.
– Igen, sajnálom. – mondta azon tűnődve, miért vagyok udvariatlan.

Most felpattantam, és mélyen a sötét szemébe néztem.

– Mi a fasz van veled, először nem is hivatásszerűen vettél fel, most pedig lefeküdtél valakivel, miközben tudtad, hogy most jövök.

Azonnal megbántam, amit mondtam. Annyira hülye voltam, hogy a dühem újra úrrá lett rajtam. Szükségem volt erre a munkára, és elrontottam. Tom arca mostanra olyan boldogan elegánsból döbbenetté vált, mintha most öltem volna meg valakit. És Bill most megijedt. De Tom csak mosolyogni kezdett. De nem azok a kedves mosolyok voltak. Inkább dühös mosoly, mintha felpattanna.

Kicsit megijedtem az arckifejezésétől, ezért hátráltam egy lépést. Tom közelebb jött, megragadta a vállaimat és a falba lökött, amitől megfájdult a hátam. Félve néztem fel az arcára. Egykor olyan angyali szemei ​​csak üresnek tűntek.

– A fenébe, te mersz így tiszteletlen lenni? – kiáltotta Tom az arcomba

Most már tudtam, hogy nem volt normális. Ránéztem, miközben remegtem, az arckifejezése mindent elmondott. Azonnal lenéztem.

- Én-én... - dadogtam

semmi nem jött ki a számon. Túl féltem, hogy visszavágjak, ezért elhallgattam. Tom még egyszer meglökött, majd elengedett. Most nagyon megijedtem, de tudtam, hogy erősnek kell lennem. Bill is csendes volt, de nem félt, mint én. Tom visszasétált, és félrenézett. Amíg Tom félrenézett, tettem egy lépést előre.

"Láttalak Eselint festeni. Le vagyok nyűgözve az alkotásaidon. Hónapok óta mezmereztem őket. Amikor rájöttem, hogy Németországba költöztél, tudtam, hogy a kezembe kell vennem." – mondta Tom az ablak felé fordulva, és rám sem nézett.

Azok a szavak. Nem tudtam, hogy rettegjek vagy örüljek ennek. Annyi kérdésem volt. Meghatódtam, de kényelmetlenül is. 16 éves korom óta kezdtem el publikálni a műveimet. De akkoriban Angliában éltem. Hogyan találta meg ő, Tom Kaulitz a németországi alkotásaimat? Most már tudtam, honnan tudta a nevemet.. De mégis. Azt, hogy Németországba költöztem, nem osztottam meg az internettel.

A painter's game - Tom kaulitz Où les histoires vivent. Découvrez maintenant