Hallani akarom, ahogy sikítasz

144 7 0
                                    

A szeme égett, ahogy a fegyvert még jobban a fejembe nyomta. Megdermedtem, ahogy sírtam a félelemtől. Könnyek csorogtak végig az arcomon, miközben megborzongtam. lehunytam a szemem.

Észrevettem, hogy remeg a keze, és tudtam, hogy nem fog megölni.

– Hallgatni fogsz rám. Megkísértett.

Bólintottam, miközben a szemem csukva volt.

Elengedte a fegyvert, és újra a zsebébe tette. De aztán elővett egy kést. Mit csinált? Nem volt elég a fegyver. Hátráltam a fához. De közelebb jött. Felálltam és hasba rúgtam.

– Kurvára ne nyúlj hozzám! Sikítottam.

Kicsit megbotlott és felnyögött. Elmosolyodott és nevetett egy kicsit. Lenyalta a vérét az ajkáról, majd egyenesen a szemembe nézett. Még mindig könnyes volt a szemem, de abbahagytam a sírást. Inkább agyonlőnek, mint megkéselnek.. közelebb jött hozzám, miközben a fába szorított. Felnyögtem, ahogy a nyakam nekiütközött a fának.

Nem is reagáltam a történtekre. Hirtelen megmarkolta a hajamat a kezével, mire felnyögtem a fájdalomtól.

– Mit a francot mondtam neked? – kiáltotta.

– Nem vagyok a kurva, HÁZIÁLLAT! - kiáltottam, miközben belerúgtam a labdákba.

A földre esett, miközben nyögött. Megrúgtam, így most a földön feküdt. Leültem, és amennyire csak tudtam, az orrára ütöttem, amitől kínjában felnyögött.

"Baszd meg!" Sikítottam.

Vér folyt az orrán, ahogy felkeltem és futottam. Követtem az utat és csak futottam.

Hirtelen megbotlottam egy kemény kőben, amitől először arccal estem a földre. A lábam elakadt. - nyüszítettem, miközben próbáltam elengedni. A hátam mögé néztem, és láttam, hogy Tom késsel a kezében sétál felém. Vér csorgott az orrán, és nyöszörögtem, mert képtelen voltam elengedni a lábam a kőtől. Lehunytam a szemem, ahogy éreztem, hogy keze húzza a hajamat.

– sikoltottam kínomban. A hátamra ült, miközben felhúzta az arcom, hogy ránézzek. Ordítottam és nyafogtam, de semmi sem segített. Nem tudtam, mit tehet velem. Mindkét kezemet a hátam mögé fogta és elengedte a fejemet. Most már képtelen voltam megmozdítani bármimet is. A lábamra ült és fogta a karomat. Semmi, amit tettem, nem segített. Küzdöttem és nyafogtam.

Hátranéztem, és észrevettem, hogy lehúzta az ingem néhány részét. Felfedve a derekam. Sírtam a félelemtől, ahogy az ezüst kést a derekamhoz helyezte, amitől sikoltozni kezdtem.

– Hallani akarom, ahogy sikítasz. – suttogta Tom.

Visszatartottam a sikolyomat és a könnyeimet, de nem tudtam visszatartani.

Belenyomta a kést a derekamba, amitől azonnal vérezni kezdtem.

Felsikoltottam és megdöbbentem a saját könnyeimen a kíntól.

Mélyebbre vágta a kést, és rendetlenebbé tette.

Sírtam, miközben sikoltoztam.

Nagyon fáj. A bőrömbe nyomott ezüstkéstől felkiáltottam. A vér végigfolyik a gyomromon, és fájdalom az egész testemen. Azt hittem, meg fog ölni, de abbahagyta, mielőtt elvesztem volna. Elégedettnek tűnt.

- nyögtem fel, amikor kivette belőlem a kést. Annyira fájt az egész. Eldobta a kést az erdőbe, és elengedte a kezeimet. Ismét felhúzta a fejemet, hogy lássa könyörgő arcomat.

Sírtam, ahogy ránéztem. Elmosolyodott, amikor meglátta az arcom. Meg volt elégedve, én pedig utáltam. Felemelt a földről, ahogy elájultam... vér csorgott le a derekamon, most pedig a kezére.

A painter's game - Tom kaulitz Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon