Tetoválás

90 3 0
                                    

A meggyújtott cigarettát az ujjaim között tartottam, miközben a szekrénynek dőltem.

Gondolkodás közben kifújtam a füstöt a számból.

Tudtam, hogy Tom érzékeny lesz, ha a múltjáról beszél, ami megnehezítette a dolgát.

Még mindig hallottam, ahogy a víz lefolyik a zuhanyfejből a fürdőszobában.

Hirtelen hallottam, hogy valaki kinyitja az ajtót a konyhától jobbra lévő szobából. Az ajtó nyikorgott, én és Bill ránéztünk.

Láttam, hogy hosszú, szőke haja kilóg az ajtóból, ahogy teljesen felöltözött.

Mary most az ajtóban állt. Hosszú haja a hát alsó részén feküdt. Fekete pulóvert viselt szorosan a derekán. Alul fehér, folyékony szoknya volt, ami egy kicsit szabaddá tette a combjait. De a térdét eltakaró zoknija és csizmái. Imádtam, ahogy aranyos ruhákat vett fel, bármi is legyen. Mindig is szerettem a divatot. De reggel 8 óra volt, hogy nem volt fáradt? De ez nem számított, fantasztikusan nézett ki a napon lógó fülbevalóival.

Az arca felragyogott, ahogy meglátott engem.

Meglepődtem, amikor édes mosollyal felém futott.

– Jól érzed magad? Együttérző arccal mondta.

– Igen, jól vagyok! – válaszoltam halkan.

Meleg érzésem volt, ahogy az emberek most olyan kedvesen bántak velem. Tudtam, hogy törődnek velem, ami miatt jobban kötődtem hozzájuk. Nem ismertem annyira Maryt, de éreztem, hogy már szeretem, túl édes volt a lelke.

Én is nagyobb biztonságban éreztem magam, amikor egy másik lány volt itt, úgy éreztem, hogy jobban mellettem lehet és megérthet.

Gyengéden fogta a kezeimet, miközben hozzám beszélt.

– Örülök, hogy jól vagy – mondta, mielőtt megölelt.

Meleg volt és megnyugtató.

Karja a nyakam körül volt, az enyém pedig most a dereka körül, mivel magasabb volt nálam.

Úgy éreztem, a klubban töltött éjszaka után most mindannyian óvatosabbak voltak.Még mindig nem tudtam abbahagyni a gondolkodást. Sírni és feladni akartam ettől az érzéstől, de nem tettem.

Elengedett, miközben elment, hogy felkapjon egy pohár vizet.

Vizet öntött a csészébe a mosogatóból.

A kezeit néztem, karcsúak és hosszúak voltak. A körmei sötétvörösek és hegyesek voltak. Annyira tiszta és rendezett volt, talán valamiféle modell volt? Magas volt, és megvolt az alakja.

A cigarettát egy tányérra raktam, ami mellettem állt a szekrényen. Általában nem dohányoztam sokat, de amikor dohányoztam, más dolgokra gondoltam, hogy megnyugodjak. Ráadásul körülöttem mindenki ezt tette.

Továbbra is figyeltem minden mozdulatát. Nem tudtam miért, csak érdekes volt. Észrevettem valamit a gyűrűsujján, közvetlenül az ezüstgyűrűje alatt. Nem igazán tudtam rájönni, hogy mi az, de az biztos, hogy tetoválás volt. Kicsi volt, és nehezen lehetett látni a formát.

Egy kicsit közelebb jöttem, hogy lássam, mi az. Ez egy kör volt, egy vonallal és egy ponttal a közepén. Egyedülálló volt.

- Tetszik a tetoválásod – mosolyogtam, miközben kezeimmel a szekrénynek dőltem.

– Ó, igen – nevetett fel, miközben a gyűrűjével takarta.

Zavart pillantást vetettem rá, de nem gondoltam rá.

Volt egy tetoválásom a belső combomon, egy félhold volt, mellette egy kis csillag. 18 éves koromban kaptam, amikor még az Egyesült Királyságban éltem.

A születésnapom június 12-én volt, tehát 19 éves voltam. Bill és Tom még 20 éves volt, de a születésnapjuk csak egy hét múlva volt. Tudtam a születésnapjukat, emlékeztem rá, mióta a kalandrán állt.

Azon tűnődtem, hogy Tom emlékszik-e a születésnapomra 2007 óta. Most, hogy belegondoltam, 3 éve ismertem Tomot anélkül, hogy tudtam. És még mindig nem tudtam róla mindent.

Billre néztem. És tudtam, hogy tetoválása is van. Szerintem érdekes, hogy minden embernek egyedi tetoválása van, és gyakran valami jelentés is van mögötte. A sajátfajta maradandó nyom a testükön, ami senki másnak nincs.

Billnek is volt néhány piercingje, amit klassznak találtam. Volt egy a szemöldökén és az orrán. Ezeket az apró tulajdonságokat szerettem az emberekben. Szeme és haja éles és sötét volt, de lelke világos és édes.

De Tom teste tiszta volt. Volt egy piercing az alsó ajkán. Még 2007-ben is ilyen volt. Ez volt az egyik első részlet, amit találtam rajta.

Hirtelen kinyílt a fürdőszoba ajtaja, a fejem az ajtó felé hajtott.

Láttam, ahogy Tom kimegy egy törülközővel a derekán, és felfedte magát félmeztelenül.

Nem volt tetoválás sem a mellkasán, sem a karján.

Fekete haja a mellkasára hullott. Átkozott.

Egyszerűen angyali volt.

Nem tudtam abbahagyni, hogy őt bámuljam.

Elindult felénk, miközben én még mindig a szekrénynek dőltem.

Közelebb lépett hozzám, miközben a tekintetem rátapadt.

Felnéztem rá, miközben zavarban voltam, hogy Mary és Bill is ott van.

Olyan közel volt az arcomhoz, hogy nem volt időm gondolkodni.

- Hú, előbb vegyél fel néhány ruhát – kuncogott Bill.

Felnevettem, miközben tréfásan letaszítottam magamról Tomot.

Elmosolyodott, mielőtt felment a lépcsőn.

"Mi volt az!" – mondta Mary döbbent arccal, miközben mosolygott.

- Jaj, fogd be - nevettem fel.

A painter's game - Tom kaulitz Where stories live. Discover now