28

501 63 4
                                    

Yorum yapmayı unutmayın!!!

....

"Onlar için savaş kaba güçten oluşur."

Minho'nun mırıltısı ile birlikte gözlerini haritada gezdirmeyi bırakan Jisung; kafasını kaldırdı, varise baktı ve kafasını sallayarak onayladı onu.

Ay krallığı kaba güçten yararlanır, bu güç haricinde başka hiçbir şeyin üstün olmadığını düşünürlerdi. Oysa babası ve komutan hiçbir zaman bundan bahsetmemiş, hep planlarının olması gerektiğini söylemişti. Eh kraliçenin pekte mantıklı kararlar aldığı söylenemezdi, ondan çıkmıştı bu düşünce ve tüm krallığa yayılmıştı.

Parmakları ilk saldırının gercekleşeceğini düşündüğü adayı buldu harita üzerinde. İki defa vurdu haritanın üzerine ve "Burası," diye mırıldandı. "Buraya daha fazla asker yönlendirilmesi gerekiyor."

Vien vârisin gösterdiği adaya baktı, kafasını iki yanına salladı. "Gemiler o adaya yakın bile değil."

"Zaten bunu düşünmeniz isteniyor Vien."

Tahtadan yapılmış iki gemiyi Vien'in saldırıların yapılacağını düşündüğü adaların yakınına bıraktı, diğer iki gemiyi ise kendi düşündüğü adanın biraz uzağına bıraktı.

"Gördüğünüz gemiler savaş gemisi olsaydı, çoktan saldırırlardı."

"Doğru," diye onayladı onu Jisung. "Gemileri teyit ettiniz mi?"

"Ay krallığının gemileri." Felix bir sürelik duraksamanın ardından mırıldandı, gözlerini haritanın üzerinde gezdirdi. "Lakin adaları boşaltmak ve başka şeylerle meşguldük."

"Onlarda bunu istiyordu zaten. İçerideki iki hain bizleri oyalanaya yeteceğini düşündüler, dışarıdaki gemilerle ilgilenmeyecektik böylece ve onlar rahatça hiç beklemediğiniz yerden vuracaktı sizi."

Az önce bıraktığı gemiyi aldı, sertçe düşündüğü adanın üzerine koydu ve haritaya bakan bedenlerin irkilmesine sebep oldu. "Lanet olsun," diye fısıldadı Minho, sesinden şaşkınlık veya korku belirtisi yoktu; daha çok heyecanlanmış, hoşuna gitmiş gibi görünüyordu.

"Dahice, tabii daha iyi planlanmış olsaydı."

Dilini dudaklarının üzerinde gezdirdi vâris, gözünü bir an olsun haritadan ayırmıyor; dayısının yaptığı planları fark ettikçe daha da heyecanlanıyor ve zevk alıyormuş gibi anlatıyordu bunları.

Onu sorgulamıyor, onaylayıp duruyordu Jisung. Alışmıştı çünkü. Vâris her savaştan önce kendisine anlatılanları tekrar tekrar dinler, kaçırılmış detayları yakalayıp yapılan tüm planları değiştirirdi ve sonraysa büyük bir coşku ile kutlanırdı onun planları. O zamanlar göremeyen varislerinin planları, diğer herkesin planlarından daha değerliydi. Eh şimdi de öyleydi sanırım lakin bu sefer görebiliyordu varis.

"Ben burada olmasaydım bu plan işe yarardı desene."

Vârisin konuşmaları Vien'i şaşkınlığa uğrattıyordu. Hiç düşünmedikleri şeylerin mantıklı açıklamalarla yüzlerine vurulması dudaklarının aralanmasına, vârise içten içe hayranlık beslemesine sebep oluyordu.

Bunu bilen -masalları çok yakından takip ediyordu çünkü- Felix, Minho ne derse yapmaya hazırmış gibi görünüyordu. Yapması da gerekiyordu çünkü Chan kendine gelene kadar buradaki herkese emirler yağdırabilecek tek kişi vâristi.

"Bu yüzden askerleri bu adaya göndermeliyiz."

"Sana neden güvenelim?" Seungmin'in gıcık bir ifade ile konuşması Minho'nun gözünü haritadan ayırmasına, kafasını kaldırıp ona bakmasına sebep oldu.

Twisty/ BangİnhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin