ជេគបិទសៀវភៅទុកទាំងក្រៀមក្រំរាងតូចទាញកន្សែងដើរចូលបន្ទប់ទឹកទាំងស្មុកស្មាញ មួយរយះនេះគេនិងស៊ុងហ៊ុនហាក់ឆ្ងាយគ្នាបន្តិចម្ដងៗហើយគេបានជួបស៊ុងហ៊ុនតែពេលធ្វើការប៉ុណ្ណោះគេកម្រនិងមករកជេគនៅខន់ដូរណាស់។
ចំណាយពេល២០នាទីក្នុងការលាងសម្អាតខ្លួនប្រាណជេគដើរចេញពីបន្ទប់ទឹកដោយស្លៀកខោអាវគេងយប់រួចជាស្រេច រាងតូចឈរជូតសក់មុខកញ្ជក់និងលាបskincareតាមទម្លាប់ លាបហើយគេក៏រៀបចំខ្លួនចូលគេងតែសម្លេងឆាតក្នុងទូរស័ព្ទដៃលោតឡើង ជេគក៏ទាញវាមកមើលឃើញថាជាសាររបស់ជុងវ៉ុនរាងតូចក៏ចុចចូលមើលក៏មើល...
"បងឃើញព័ត៍មានរឺនៅ??"ជុងវ៉ុន
"ព័ត៍មានអី??"
"aww គឺកំពុង trending តែម្ដងណា៎...ចាំខ្ញុំសេនអោយមើល"
"Jungwoon send a link!!!!"
ជេគមិនគិតច្រើនក៏ចុចចូលមើលតែម្ដង ឃើញរូបស៊ុងហ៊ុនលើផ្ទាំងព័ត៍មានខ្លួនក៏ចង់ដឹងដែរ..
*ផ្ទុះការចាប់អារម្មណ៍ទាំងយប់តែម្ដងហើយប្រិយមិត្តទាំងអស់គ្នា..
មុននេះបន្តិចគ្រួសារផាកនិងគ្រួសារកាំងដែលសុទ្ធតែត្រកូលអ្នកជំនួញល្បីឈ្មោះប្រចាំប្រទេសបានផ្ដល់ដំណឹងមួយគួរអោយភ្ញាក់ផ្អើលខ្លាំងណាស់ គឺគ្រួសារទាំងពីរប្រកាសភ្ជាប់សាច់ឈាមគ្នាដោយបានប្រាប់ខាងសារព័ត៍មានយើងថា ពួកគេមានគម្រោងរៀបចំអាពារពិពាហ៍រវាងលោកផាកស៊ុងហ៊ុនដែលជាកូនប្រុសពៅត្រកូលផាកនិងជាអ្នកជំនួញជោគជ័យវ័យក្មេងអោយរៀបការជាមួយកូនស្រីតែមួយគត់របស់លោកកាំងគឺអ្នកនាងកាំងជេននី...បញ្ជាក់ផងដែរថាកាលពីប៉ុន្នានខែមុននេះគេក៏ប្រទះឃើញស៊ុងហ៊ុននាំជេននីចេញក្រៅជាញឹកញ៉រផងដែរគ្រួសារទាំងពីរបាននិយាយទៀតថាពួកគេទាំងពីរស្រលាញ់គ្នាពិតប្រាកដ....ពិធីរៀបការនិងមកដល់ឆាប់ៗនេះហើយប្រិយមិត្តណា៎ខ្លះលួចចាប់ចិត្តលើអ្នកជំនួញរូបនេះប្រហែលត្រូវខូចចិត្តហើយ.......។ជេគអានបណ្ដើរទឹកភ្នែកស្រក់បណ្ដើរក្នុងទ្រូងចាប់ផ្ដើមអួលណែនព័ណនាមិនត្រូវ ក្នុងឧរ៉ាពេលនេះគាំងគិតអីមិនចេញទេចេញតែម្យ៉ាងគត់គឺទឹកភ្នែក ជេគមិននិយាយគិតតែពីយំបញ្ជាក់ថាគេឈឺខ្លាំងណាស់មនុស្សដែលអោបថើបរាល់ថ្ងៃជិតរៀបការនិងអ្នកផ្សេងនោះ....