Baş belası

4.1K 68 6
                                    

                     JİYAN KARAHAN

BENİM KÜÇÜK MELEĞİM DİLŞAH'IM EVET BANA KIZGINSIN BİLİYORUM.SEN GİTTİKTEN SONRA HERKES BANA MESAFELİ GEREKTİĞİ YERDE İLETİŞİM KURURYOR.
EVET BİLİYORUM ÇOK DENEDİM ROJDAYI KAÇIRMAMAK İÇİN BU İHTİMALLERİ GÖZE ALARAK YAPTIM SENİN YÜZÜNE BUNU SÖYLEYEMEYECEĞİM AMA EVET AŞKIMLA KARDEŞİM ARASINDAKİ SEÇİMİ AŞKIM KAZANDI BEN YENİK DÜŞTÜM HEP MUTLU OL CANIMIN İÇİ. ROJDAYI KAÇIRIP BİR EVLİLİK YAPMIŞ OLMAM SENİ SİLİP ATTIĞIM ANLAMINA GELMİYOR NAMLUNUN AĞZINDA MERMİ OLSUN BİR AN BİLE GÖZÜMÜ KIRPMAM SİPER OLURUM SANA. BİR YEĞENİN DAHA OLACAK KÜÇÜK KIZIM ZİLŞANLA BİRLİKTE BÜYÜYECEKLER. UMARIM ONU ZİLŞANDAN AYIRMAZSIN VE ÇOK SEVERSİN
SENİ SEVİYORUM
JİYAN KARAHAN'DAN DİLŞAH KILIÇARSLANA

              DİLŞAH KILIÇARSLAN

Odanın banyosu epey genişti. Güzelce küveti doldurup rahat bir duş almak istiyordum. Üstümü çıkarmaya yeltenmiştim ki Cengiz bi anda banyoya daldı. Elimi attığım tişörtü bırakıp hayırdır der gibi kafa salladım.
"Ne bakıyorsun Cengiz çık dışarı" dedim. Ama çıkmak yerine soyunmaya başladı.
"Cengiz!" Diye uyarıcı bi tonda konuştum. Üstündeki herşeyi atınca vücudu gözlerimin onundeydi. Kaslarına bakmamak için büyük mücadele veriyordum. Adımlayarak küvetin içine girdi.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun duş alıcaktım Cengiz ya" dedim
"Gel beni yıka" dedi. Hayretle ona bakıyordum.
"Gelsene Dilşah yıka beni" dedi. HasbinAllah diye söylenerek ona doğru gittim ve küvetin ucuna oturdum. Kafasını tutarak parmak uçlarımla masaj yapmaya başladım.
"Ateşin var gibi Cengiz" dedim. Bu onun umrunda değilmiş gibi gözlerini kapatmıştı.
"Yarın nereye gideceğiz , ne yapacağız , kaçta gidip geleceğiz?" Diye soru yağmuruna tuttum.
"Davet zaten bu otelin balo salonunda Dilşah" dedi
"Yaa bilmiyorum başka bir yer sanmıştım"
"Akşam 7 de başlıyor 5 gibi öğle yemeği yeriz hazırlanıp ineriz gece yarısına doğru da konuşmayla kapatıyorlar. "
"Ee 1 gün sadece davet niye kalıyoruz ki 3 gün"
"Öyle biraz gezeriz diye düşündüm. Zaten otelin sahibi arkadaşımdı" dedi başımı salladım.
"Cengiz parmaklarım ağrıdı" dedim.
"Devam et!"
"Ya ellerim ağrıdı diyorum"
"Ne mızmızsın Dilşah daha yapmaya başlayalı 5 dakika bile olmadı."
"Of yapmıyorum banane"
"İyi yapma eve gittiğimizde ben Jindaya yaptırırım evlenmeden önce de geldiğinde hep bileklerime masaj yapardı elide şifalı gibi hafif de" deyince anlık refleksle kafasına tüm gücümle tokat attım.
"Neden vuruyorsun Dilşah?" Dedi
"Öyle mi O zaman Jinda yapsın masajını " diyerek kafasına vurdum.
Kahka atarak bana baktı
"Şaka yaptım ya"
"Başlarım şakana senin laf mı bu"
Benim karım kocasını mı kıskanmış. Dedi ve bi anda beni küvetin içine çekti.
"Cengiz napıyon ya. Allah aşkına iş mi bu yaptığın"dedim 32 diş gülerek boynumdan öptü.
Ayaklarım küvetin dışında kalmıştı. Tamamen beni yanına çekerek iki bacağımı ayırdı ve kucağına otutturdu.
"Saçların baya uzamış"
"Kestirmem saçımı Cengiz öyle bişey düşünüyorsan aklından bile geçirme"
"Kes diye bişey demedim aksine çok güzel"
"Teşekkür ederim"
"Rica ederim"
"Ateşin var gibi sanki niye böyle oldun sen?"
"Hasta olursak bakarsın"
"Olma hasta falan bide beni uğraştırma"
"Allahallah bakacaksın tabi"
"Tamam bakarım onu geç de sana bişey dicem " dedim çocuksu bi tavırla
"Söyle" dedi
"Şimdi ben bu gelin olma işini sevdim gibi ama bana sen düğün hediyesi olarak altın da takmadın altın alsana bana" dedim. Elimi ensesine koyup saçlarını parmaklarımın arasına aldım.
"Hmm düşünmem lazım " dedi gıcık bi tavırla
"Ya Cengiz neyi düşünüyon bi altın istedik alt tarafı"
"Ne istiyon yüzük mü kolye mi?"
"Farketmez yüzük sade kalır şöyle set olabilir yani" dedim başımı eğerek.
"Alırım da napacan sen altını"
"Ne demek napacan Cengiz hiç öyle altınım yok."
"Tamam alırız yavrum"
Bacaklarımı oynattıgımda biraz geriye gitmiştim ki beni tutarak geri kendine çekince sertliğini direk bacak aramda hissetim. Güzel bi mırıltıyla altımdaki eşofmanı çıkarmaya başladı.
"Cengiz napıyon Allah aşkına"
"Şşttt" dedi
Eşofmanı çıkardığında iç çamaşırımla kalmıştım.
Üstümdeki tişörtü de tek hamlede çıkardı ve beni o şekilde izlemeye başladı. Bacaklarımı oynattıkça oda beni belimden tutarak kendine daha çok bastırıyordu. Beni suyun içinde hafifçe kaydırarak eşofmanını sıyırdı.
Geri kendine çektiğinde sertliğinin üstüne tam oturmuştum. Aramızdaki tek engel çamaşırımdı.
"Bazen beni çok sinir ediyosun bazen de çok aşık" dedim.
"Hmm" diyerek beni belimden tutup sağa sola oynattı. Yaptığından haz alıyordum ama suyun içinde yapmak ne kadar mantıklıydı diye düşünmeden edemedim.
Belimi okşarken elini yavaşça aşşagı indirip çamaşırımdan içeri soktu. Kadınlığımı avuçladıgında sadece eliyle oynuyordu. Yavaşça parmağını içime soktuğunda derin bir inlemeyle başımı geriye doğru attım. Parmağını içimde hareket ettirdikçe daha fazlasını istiyordum. Ama suyun içindeyken bu olmazdı. Elini tutarak parmağını içimden çıkardım.
"Olmaz Cengiz suyun içinde" dedim.
Bu sefer erkekliğini tuttu ve beni yavaşça kaldırıp otutturdu.
"Cengiz ben olmaz diyorum sen daha fazlasını yapıyorsun"
"İçinde dursun sadece böyle kal" dedi. Gülerek başımı salladım.
Bacaklarımı oynatınca "Siktir" diye inledi
Belimden tutup aşşagı yukarı kaldırınca kendine hakim olamamıştı bende daha fazla zorlamayıp kendimi ona bıraktım.
İçimdeki sertlik daha ne kadar büyüyebilir dedikçe daha çok büyüyordu. Hızlı hareketlerle içine girip çıkınca sular hareketlerimizin etkisiyle yere dökülüyordu. Bi anda dudaklarını dudaklarıma yaslayınca delicesine öpmeye başladım. Hazzın zirvelerini yaşarken o kadar sert öpüyordu ki dişlerimiz çarpışmıştı.
"Sana dayanamıyorum bu göğüslerine , güzelliğine , dudaklarına hele o inim inim inlemelerine" dedi
Bacaklarım yorulmaya başlamıştı. Biraz yavaşladığımda bi anda belimden tutup hızlı ve çok sert bi şekilde beni kendine otutturup kaldırıyordu. Suların damlama sesi ve bizim inlemelerimiz birbirine karışıyordu.
Elini kadınlığıma koyup bi yandan hareketlerime devam ederken eliyle beni okşamaya başlamıştı.
Kendimi durduramıyordum ve daha fazlasını istiyordum.
"Beni oturtamayacak kadar içine al Cengiz"
"Seni zevkten inlettikçe daha çok kendime katmak istiyorum zaten" dedi. Bacaklarımda derman kalmamıştı artık sona geldiğini belirterek güçlüce inledi ve kaslarındaki damarlar belli olacak şekilde kendini sıktı ve bi anda içime boşaldı. Nefes nefese bedenimi onun üzerine bıraktım.
Saçlarımı okşayarak ellerini belime sardı. Hala içimdeydi bu pozisyonda kalarak nefeslerimizi düzene sokmaya başladık.
"Hep böyle kalsan keşke seni daha çok kendime katsam" dedi ve başımı ona dönmemi sağlayacak şekilde kaldırdı. Yanaklarıma öpücükler kondurarak dudağıma hafif bir baskıyla öpmüştü.
"Ah Dilşah nereden geldin birden bire pat diye girdin hayatıma?"
"Süpriz yumurtadan çıktım ya Cengiz" dedim
Kahka atarak yüzüme baktı. "O sürpriz yumurta benim hayatıma renk kattı" dedi. Dudaklarımı köprücük kemiğine getirim büyük bir tutkuyla öptüm. Ordan boynuna doğru çıkarak öpücükler bırakarak çenesine kadar ilerledim. Dudağının kenarına baskı yaptığımda kafasını çevirerek dudaklarımdan öpmeye başladı. Bi eli belimden yukarı çıkıp göğüslerimde durdu.
"Sen öpme ben seni öpmek istiyorum" diyip tekrardan dudaklarından öpmeye başladım. Bu onun hoşuna gitmiş gibi homurdandı. Alt dudağını dişlerimin arasına alarak çekiştirdim. Nefes almak için geri çekildiğimde aşkla bakıyordu gözleri.
"Hadi duş alalım" dedi
"Alalım" dedim gülerek
Kucağından kalktığımda içimi dolduran erkekliği çıktı ve boşluk hissi uyandırdı vicudumda.
             SAAT:8:10
"Dilşah kalk" artık diye bir ses duydum. Hiç uyanmak istemiyordum çünkü dün aldığım sıcak duştan sonra direk uyumuştum ve çok güzel bir hisle dolup taştı içim.
"Dilşah kahvaltıya ineceğiz kalksana" dedi.
"Hııı" diye bi ses çıktı bogazımdan. Uyanmak istemiyordum ama beni sürekli dürtükleyerek kaldırmaya çalıştı.
"Kalkmıyorum Cengiz git" dedim.
"İyi kalkma acıktım dersen öğlene kadar sana bişey almam" dedi.Gözlerim bi anda faltaşı gibi açıldı.
"Hiii" diye bi ses çıkartıp yataktan fırladım.
"Yaa böyle tehdid ederim seni işte" dedi
Kalkma sebebim kahvaltı değildi başımın belası Rozerin yüzünden olmuştu bunlar.
"Evet yoksa aç kalırım" dedim. Gülerek arkasını döndü ve banyoya girdi. Valize doğru yöneldim ve telefonu soktuğum tişörtün içinden aldım.
Cengiz banyodan çıkınca direk banyoya girip kapıyı kapattım. Rozerinin numarasını tuşlayarak hemen aradım. İlk çalışta hemen açıldı.
"Rozerin kalkın hemen Cengiz çoktan hazırlanmış bile Ayşeni de ara ben arayamam" dedim. Fısıltıyla konuşuyordum ne dediğimi ben bile anlamamışken Rozerin hemen uykulu halinden çıkıp telaşlandı.
"Tamam yenge kalktık ben Ayşenide uyandırırım teşekkür ederim" dedi ve aniden yüzüme kapattı. Bende işlerimi halledip telefonu banyo dolabının en üst kısmına koydum. Cengizin burda görmesinin imkanı yoktu. Banyodan çıktım ve valize doğru yöneldim.
"Ne giyeceksin?" Dedi
"Bilmiyorum elbise giyerim heralde. Tüm gün ne yapacağız ona göre giyineyim?"
"Kafana göre giyin üstüne hırka al kahvaltıdan sonra odaya uğramadan direk gezeriz"
"Tamam o zaman çantamıda yanıma alıyım"
"Al benim gözlüğümüde unutma" dedi. Başımı sallayarak onayladım.
Benim klasiğim haline gelmiş olan kırmızı çiçek desenli eteğimle beyaz tişörtümü çıkardım. Üzerimede kısa siyah ceketimi alarak tekrar banyoya gidip giyindim.
"Dilşah hadi inelim artık"
"Tamam."
Odadan çıkınca direk kızların olduğu odaya yöneldik. İnşallah odadasınızdır kızlar diye içimden geçirdim.
Cengiz kapıya vurarak "Ayşen " dedi
Kapıyı açtığında çoktan giyinmiş hazırlanmışlardı bile.
"Hadi kahvaltıya"dedi Cengiz.
"Tamam abi geliyoruz hemen"
"Bende gidip Raperinle Eslemi çağırayım şimdi senin gitmen uygun olmaz"
"Tamam git sen bende bekliyim bunları" dedi
Sol tarafa dönerek kızların odasının önüne geldim. Kapıya vurduğumda içeride bi gürültü koptu. Benim bile aklım çıkmıştı korkarak kapıya sertçe vurdum.
"Eslem Raperin açın kapıyı ne oldu korkutmayın beni"dedim
İçeriden bi erkek sesi geliyordu. Donup kalmıştım çünkü bu ses Behrama aitti.
"Tövbe Estağfirullah Cengiz yok benim kızlar açın şu kapıyı"
Eslem kapıyı açtığında direk kolumdan tutup içeri soktu. Hızlı adımlarla içeri girdim
"Noluyo bura.." dememe kalmadı Boranı yatakta otururken gördüm.
"Yenge bi dur bak anlatacam" dedi Eslem.
"Siz cidden Cengize diyorsunuz ki gel beni öldür kes yani parçalara ayırın. "Kafayımı yediniz siz manyakmısınız noluyo burda?"
"Yenge şimdi sabah Boran ay Boran abim geldi odaya bizi uyandırmaya sonra Behram abim geldi öyle oldu yani" diye tökezleyerek beni ikna etmeye çalıştı Eslem.
"İkiside pijamalarlamı geldi Eslem buraya. Benim anlımda salak mı yazıyo! Cengiz sizi öldürür şu an Rozerin gilin kapısında bekliyo hemen çıkın Boran" dedim.
Hepsi hep bi ağızdan "Ne!" Dedi
"Hepinizi tek tek sorguya çekicem ama şimdi değil hadi"
"Tamam yenge çıkıyoruz." Dedi Behram. Hepsi ayaklanarak odadan hızlıca çıktılar.
"Geç şuraya Raperin oturun ikinizde." Dedim. Tereddüte kalmış bana bakıyorlardı.
"Oturun yemin ediyorum parçalarım ikinizde!" Dedim bağırarak. İkiside yerinden sıçrayarak yatağa doğru adımladı. Boran ve Behramın bu odada ne işi var kızlar" dedim
Raperin lafa atlayarak "Yenge vallahi bişey yok sadece uyandırmaya geldiler"
"Salakmıyım ben Raperin doğrusunu anlatın yoksa hepinizi Cengize söylerim. Hatta sadece Cengiz öğrenmez Haşmet amcada duyar bi dakka ya neden sadece ikisi? Tüm konağa anlatırım dökülün hemen!"
"Of tamam" dedi Eslem
"Biz şimdi Boranla beraberiz yenge bi kaç aydır. Raperin de Behram abimle bi kaç aydır yani öyle"
"Allahım belamısınız ceza mı. Ev ev değil harem!"
"Yenge nolur söyleme kimseye. Raperinle Behramı kimse bilmiyo beni biliyo da Hazal gil yenge nolur"
"Onlarınkini sakladıysam sizinkinide saklarım heralde demi?"
"Aslan yengem" diyerek bi anda boynuma atladı Eslem.
"Bırak Eslem sana zaten sinirliyim sus"
"Tamam Tamam biz hazırlanalım o zaman"
"Bekliyorum dışarıda"
Odadan çıktığımda Cengiz gil bana doğru geliyordu.
"Hazır değil mi daha bunlar?" Dedi Cengiz. Olumsuz anlamda başımı salladım.
"Ben iniyorum bekleyemem kimseyi sizde gelirsiniz" dedi Cengiz.
"Tamam in alır gelirim ben herkesi" dedim. Başını sallayarak gitti.
Hazal "Yenge niye sinirlisin Eslem mi yine" dedi ters bir bakış atıp ellerimi kaldırdım
"Ya sabır. Ya sabır!"
Dedim ve yürümeye başladım. Arkamdan Rozerinin "Adet oldu heralde o yüzden böyle neyse üstüne gitmeyelim hadi yürü" dediğini duydum. Bunlarla başım gerçekten beladaydı. Herşeyi anladım da organize çete gibiler. Kuzen kuzenle sevgili. Hadi onuda geçtim birinden biridemi kimseye yakalanmaz aşk konağı yemın ederim umarım kafayı yemem bunların içinde.
      
                  ZEYNEP KARAHAN
AH BENİM GÜZELİM , ÇOCUKLUĞUM.
KILIÇARSLAN KONAĞINA GELMEYE KARAR VERDİLER. Bİ KAÇ GÜN SONRA ZİLŞAN İÇİN GELECEĞİZ CENGİZDEN KORKUYORUM UMARIM KAN DÖKÜLMEZ TEK ARZUM BİR KEZ SANA SARILABİLMEK
SENİ SEVİYORUM CANIMIN CANI
       ZEYNEP KARAHAN

ZORLA AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin