ÖNCELİKLE BEN KENDİM BİRŞEYLER SÖYLEMEK İSTİYORUM. TAM 19BİN OKUYUCUM OLDU BUNUN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM HEPİNİZE INSTAGRAMDAN TAKİP ETMEK İSTERSENİZ GERİ TAKİP YAPARIM:)
_nurr0625🙃
DİLŞAH KILIÇARSLANYaşadığım şokla donup kalmıştık karşımızda bize bakıyordu.
Dişlerimi sıkarak konuştum
"Senin burda ne işin var!" Herkesin bakışları bana döndü.
"Geçmiş olsuna gelelim dedik " dedi salak salak.
"Asena!" Diye bi anda kükredi Cengiz.
"Ne var Cengiz insanlık edip geldik" dedi pişkin pişkin. Daha sonra Şevin halaya yaklaşıp yanına oturdu.
"Geçmiş olsun halacım" dedi. Bide hala diyodu yüzsüz yüzsüz hala diyordu Allah'ım aklıma mukayyet ol diye içimden geçirdim.
"Sağol kızım" dedi. Raperin sinirle Asena'ya bakıyordu.
"Defol git evimden Asena" diye bağırdı Raperin.
"Raperin!" Diye bu sefer Haşmet amca bağırdı
"Ne? Bu kadın bide yüzsüz gibi buraya mı geliyor?" Dedi bağırarak.
"Sesinin tonuna hakim ol Raperin sana noluyo?" Dedi Firnaz babaanne
Tabi önce Raperin merdivenlerden itip sonra da bebeğini öldürdügünü bilmediği için böyle söylüyorlardı.
Sinirle yerimden kalktım ve o anda Raperi de hızlı bi hamleyle yanıma gelip birlikte salondan çıkmıştık.
"Yüzsüz bide buraya kadar gelmiş yenge" Merdivenleri sinirle basarak çıkıyorduk.
"Bende ayar oldum Raperin zaten" O sırada Cengiz ve Behram'ın arkamızdan geldiklerini gördüm. Raperin sinirle odasına girerken bende odaya girip kapıyı sertçe kapattım. Hırsla yatağa oturduğumda karnımda değişik bir sızı vardı refleks olarak hemen elim karnıma gitmişti,o sırada Cengiz de odaya girip kapıyı kapattı. Gözlerine sinirle bakarken bana doğru geldi.
"Yaklaşma bana Cengiz" dedim keskin bir dille
"Haberim yoktu yemin ederim Dilşah"
"Kapıdaki korumalar ne işe yarıyor Cengiz? Eski nişanlın buraya kadar gelmiş bak eski nişanlın diyorum Cengiz!" Dedim kelimelerimin üzerine basa basa.
"Dilşah haberim yoktu diyorum neden anlamıyorsun?"
"Banane Cengiz o kadın senden yüz bulmasa buraya kadar gelmeye cesaret edemezdi"
"Ne ima ediyorsun sen?"
"Bir şey ima etmiyorum Yeterince açık değil mi "
"Dilşah! Bak seninle bu konuşmayı son kez yapıyorum o kadınla yaşananlar geçmişte kaldı bitti gitti saçma sapan konuşup benim canımı sıkma!"
"Sıkarsam ne olur? Naparsın vururmusun bana"
"Dilşah! O bi kere oldu bitti sana asla el kaldırmam hele ki karnında benim çocuklarım varken"
"Dimi senin tek derdinde karnımdakiler hiç Dilşah'ın duyguları yok ki zaten" Sıkıntıyla nefes vererek yüzüme baktı.
"O gün olanlar için özür dil-" Keskin bir dille lafını böldüm.
"Sakın! Her boku yapıp da sonra gelip benden özür dileyemezsin anladın mı?"
"Ayarım yok benim Dilşah şu dilimin kemiği yok tut dimi ama olmuyo işte " diyerek ellerini savurdu.
"Olsun o zaman Cengiz kırıp dökmekten başka hiç bir şey yaptığın yok!" Diye sesimi yükselttim.
"Bilmiyorum nasıl gönlünüde alacağım bilmiyorum ben hiç bir şey bilmiyorum amına koyayım!" Dedi ve kapıyı sertçe açıp geri hızlı bir şekilde çarpıp odadan çıktı. Ellerimi yüzüme koyup ovuşturdum rahatlamam gerekiyordu. Hemen dolaptan pembe geceliğimi çıkarıp yatağa koydum ve duşa girdim.RAPERİN KILIÇARSLAN
Kendimi odaya attığımda sinir küpüne dönmüştüm Behram da hemen peşimden girip kapıyı kilitlemişti.
"İnanamıyorum Behram ya gerçekten benim bu yaşanılanlara aklım ermiyor artık" dedim sinirle. Bana doğru adımlayarak elimden tuttu ve yatağa oturttu.
"Biliyorum bu çok ağır bebeğinin kat-"
"Sus Behram duymak istemiyorum bunları" dedim sinirle. Derin bir soluk alıp sinirle verdim. Kendimi sıkmaktan patlicaktım artık daha fazla dayanamayıp gözyaşlarımı serbest bıraktım.
"Şştt ağlama" diyerek beni kucağına çekti ve yatağa uzanıp gövdesini bazanın başlığına yasladı bende eğilip göğüsüne uzanmıştım.
"Çok erken gitti Behram"
"Biliyorum hayırlısı buymuş demekki." Dedi ve saçlarımı okşamaya başladı.
"Geri gelsin lütfen ya" diyip elimi karnıma koydum.
"Gelmicek Raperin alış artık"
"Gelsin lütfen çok acı çekiyorum ben bilmiyorum unutamıyorum boşluk var bebeğim gitti katil o benim yavrumun katili"
"Benimde bebeğimdi o Raperin ama takdiri ilahi anlıyorum acını bi anne olarak çok ağır ama yapma be güzelim"
Burnumu çekerek yavaş yavaş doğruldum.
"Söyleyelim Behram bitsin bu acı belki evlenirsek tekrar olur" dedim başımı eğerek göz yaşlarımın içinde yüzüne baktım.
"Nasıl söyleriz bunu Raperin yapma Allah aşkına daha yeni öğrendiler zaten Ayşen gili"
"Bizde söyleyelim ya da gizlice imam nikahı yapalım seni seviyorum ve karın olmak istiyorum" Ellerini yanaklarıma koyup kendine çekti ve dudaklarıma küçük bir Öpücük bıraktı.
"Zamanı var güzelim sabır" dedi. Bende tekrar başımı göğüsüne koyarak gözlerimi kapattım uyumak istiyordum kendimi uykuya teslim ettim nasıl olsa kendi gider düşüncesiyle derin bi nefes aldım ve anında dalmıştım.YAZARIN ANLATIMIYLA
BEHRAM DERİN BİR İÇ ÇEKEREK KUCAĞINDA UYUYAN KIZA BAKTI BEHRAM HER ZERRESİYLE RUHUYLA AŞIKTI RAPERİNE BIRAKMAK İSTEMİYORDU EVLİLİK DÜŞÜNCESİ AKLINI KURCALIYORDU LAKİN BUNA İZİN VERMEYECEKLERİNDEN ÇOK EMİNDİ GİZLİCE İMAM NİKAHIYLA HALLETMEK İSTİYORDU AMA CESARET EDEMİYORDU. ONA SAHİP OLMUŞTU ODA BİLİYORDU EVLENMEKTEN BAŞKA Bİ ÇARE OLMADIĞINI KADINI YAPMIŞTI BIRAKAMAZDI KİRLETTİĞİ NAMUSLA HELE Kİ KAYBETTİĞİ BEBEKLERİYLE TERK EDEMEZDİ ZATEN SEVİYORDU ÇOK AŞIKTI KESİN VE NET BİR KARAR VERMİŞTİ BEHRAM RAPERİNİ KARISI YAPACAKTI NE PAHASINA OLURSA OLSUN
(LAKİN BEHRAMIN BİLMEDİĞİ BİŞEY VARDI ODA RAPERİ'NİN KENDİ ELLERİYLE SONU OLACAĞI)DİLŞAH KILIÇARSLAN
Artık bunca olan bitene katlanamıyordum bunların hiç birini yaşamak zorunda değildim başımı yastığa koyduğumda bunları düşünüyordum. Cengizi çok seviyordum ama bu kadarı fazlaydı artık ailemin yanına dönüp onlarla yaşamak istiyordum. Bebeklerimi tek başıma büyütüp bakmak istiyordum ve bunu yapacaktım. Önce kafamda plan kurmam gerekiyordu. Aklıma ilk gelen Raperin ve Behram'dı. Onlar evlenemezdi ama eğer ki kaçarlarsa bi ihtimalleri vardı. Evde berdel edecekleri bir tek Hazal vardı. Barkın'ın yıllar önce Hazalı sevdiğini az çok tahmin edebiliyordum. Hazal da boş değildi zamanında düğünlerde kaçamak bakışlarını yakalamıştım berdel ile verebilecekleri Hazal vardı sadece ama ben ne olacaktım? Cengiz peşimi bırakırmıydı? Sanmam çünkü hamileydim. Sabah ilk iş bu konuyu Raperin ve Hazalla konuşacaktım. Asena gitmişmiydi bilmiyorum ama umurumda da değildi açıkçası Cengiz'e aşıktım hemde çok ama bu katlanılmaz bi noktaydı. Kendimi uykuya bırakıp hevesle sabah olması için dua ettim.
Sabah uyandığımda belim ağrıyordu. Hemen hazırlanıp aşşagı indim. Mutfağa indiğimde Raperin ve Ayşen kahvaltı hazırlıyordu.
"Raperin" dedim yüzüne dikkatle bakarak
"Efendim yenge?"
"Seninle ve Hazalla konuşmam gereken bir şey var"
"Hayırolsun noldu?"
"Hatta sadece siz değil Behram da dahil"
"Yenge korkutma bişey mi oldu?" Dedi telaşla.
"Hayır olmadı aslında oldu da neyse konuşuruz"
Dedim. Ayşen'in gözleri bana döndü.
"Yenge bendendemi saklayacaksın?" Dedi alıngan bir tavırla.
"Hayır Tabiki de konu onlarıda ilgilendirdiği için söyledim yoksa senin de sır saklayacağını biliyorum kuzum"
"Anladım" dedi başını sallayarak.
"Neyse hazırlayalım da şu kahvaltıyı sonra hemen konuşalım."
"Ama Behram işe gidecek"
"Bi günde geç gitsin Raperin bişey olmaz"
"Tamam yenge ben söylerim şimdi" dedi ve elindeki tabağı bırakıp mutfaktan çıktı.
Ayşen bana doğru geldi ve kolumdan tutup masaya birlikte oturduk.
"Yenge noldu bi stres var üzerinde?" Dedi tedirginlikle
"Ayşen ben artık Cengiz'e tahammül edemiyorum. Evet çok seviyorum ama yaptıkları bir yere kadar"
"Ne oldu ki?"
"Çok uzun konu anlatırım şimdi tek tek anlatmaya üşendim" Başını sallayarak beni onayladı. O sırada Raperin geldi.
"Söyledim şimdi gitmeyecek boşluğunu bulduğu ilk anda gelir yanımıza"
"Tamam " Dedim
"Hadi sofra kurulu geçin siz bende çayları alıp geliyorum" dedi. Ayşen'le başımızı sallayarak mutfaktan çıktık. Sabah uyandığımda Cengiz yanımda yoktu muhtemelen bunca şeyden sonra yanımda uyumamaya karar vermiştir diyerek önemsemeden sofraya geçtim. Ben oturduktan sonra hemen Cengiz de gelmişti. Behram suratıma meraklı bir şekilde bakınca göz kırptım.
Kahvaltımızı ettikten sonra sofrayı toplama işini Rozerine bırakmıştık. Arka bahçedeki koltuklara kurulduğumuzda her tarafta korumlar olduğu için tedirginlik vardı üstümde.
"Yenge hadi konuya gir meraktan çatlatma hepimizi" dedi Behram.
"Herşeyi anladım da konu özellikle nasıl beni bağlıyor?" Dedi Hazal.
"Şimdi şöyle derin nefes alın ve fısıltıyla konuşun" Dedim.
Etrafıma bakıp sessizce öne doğru eğilince hepsi benle birlikte eğildi.
"Sakin olun sert tepki vermeyin sakın korumalar duyarsa direk Cengiz'e haber uçurur. Ben evden kaçıyorum annem gile Behram ve Rozerinde benle geliyor kaçtığı için berdel olmak zorunda kalacak Hazal sende Barkın'la evleniyorsun zaten birbirinize yanıktınız kavuşmuş olacaksınız"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLA AŞK
RomanceÖncelikle bu kitap +18 smut şiddet ve küfür içeren ilk yazdıgım kurgudur TÖRE-BERDEL konulu güzel bir kurgu yaptığımı düşünüyorum umarım begenırsınız bölümleri fazlasıyla uzun tuttuysam özür dilerim yazılacak çok şey var kafamda❤️