CENGİZ BOŞ GÖZLERLE YÜZLERİNİ İNCELİYORDU
"Lan siz beni katil mi edeceksiniz? Bu ne saygısızlık bide gözümün önünde el eleler" dedi bağırarak herkes korkudan susmuştu kimse ağızını açıp tek bir kelime bile edemiyordu"Şimdi sen Ayşen'e aşıksın doğrumu Azad?" Dedi Bende ayağa kalkmış stresli bir şekilde ne yapacağına bakıyordum. Haşmet amcanın umurunda değilmiş gibi oda sadece izliyordu.
"Evet abi seviyorum" dedi.
"Cihan sen seviyomusun Rozerini?"
"Seviyorum abi" deyip başını salladı. Sanırım yürek yemişlerdi.
Cengiz dişlerini sıkarak bi Ayşen'e bir Azata bakıyordu. Gözleri ellerine kaydığında hiddetle baktı.
"Oğlum ben" dedi Berçem anne ama eliyle susturdu. Raperin yanıma gelmiş koluma girmişti.
"Yenge sence ne yapacak?"
"Müneccimiyim ben Raperin ne bileyim" dedim fısıltıyla.
"Sizi andım olsun bu Mardin caddelerine gömerim" diye oldukça sakin bir şekilde konuşmuştu. Ama o sesindeki uyarıyı anlamak zor değildi. Cengiz bi anda Azad ve Cihan'ın kollarından tutup ileriye doğru itekledi.
"Düşün önüme sizle yukarıda konuşacağız" dedi.
Parmağını sallayarak bu sefer Rozerin ve Ayşen'e döndü "Kızlar burada bekleyin sizin biletinizi ben özel olarak keseceğim"
"Dilşah hanımcım buyurun sizde bizimle beraber geliyorsunuz" dedi. Şok içinde bakmıştım ben ne alakaydım? Sonra Berçem anneye dönüp ona da ters bir bakış attı.
"Annecim sende lütfen" dedi dişlerini sıkarak.
"Bende bu arada kızların hesabını alayım" dedi Haşmet amca
"Haşmet!" Diye bi anda bağırdı babaane
"Efendim ana" dedi.
Firnaz babaane bastonuna tutunup ayağa kalktı ve kızlara bastonuyla düşün önüme der gibi salladı.
"Ana bırak ben kesecem cezalarını sen karışma" dedi."Dilşah! anne" Diye resmen kükredi Cengiz. Korkuyla Raperini bırakıp yanına gittim.
"Annecim sen önden çok sevdiğin gelinin de peşinden hadi" diye bağırdı.
" Hatta babaanne bırak önce ben konuşayım kızlarla" dedi Cengiz
"Tamam oğul"
Salondan çıktığımızda avludan hızlı adımlarla geçip yukarı çıktık.
"Benim çalışma odama" dedi.
İçeri girdiğimizde sanki müdürün odasındaymışız gibi tek tek dizilmiştik. Oda karşımıza geçip masaya kalçalarını dayayarak bize baktı.
"Öncelikle canım kardeşim Azad senden başlayalım. Ne zamandan beri Ayşen'le ilişkiniz var? Yalan söylerseniz çok kötü döverim baştan uyarayım" dedi. Azad tereddüt etmeden Cengize baktı.
"1 seneye yakın abi" dedi.
"Bir sene güzel güzel" dedi hırsla
"Siz Cihan bey?" Dedi. Cihan Azadtan daha başı dik bir şekilde baktı.
"Bizimde sekiz dokuz ay civarı abi" dedi.
Cengiz susuyordu ve sadece boş gözlerle bakıyordu. Bi anda şiddetle önlerine doğru yürüdü ve durdu.
"Lan ben mal mıyım? Ben sizin aylardır bu evin içerisinde ne boklar yediğinizi bilmiyorum mu sanıyorsunuz?. Sadece ben değil annem ve sevgili karım da biliyordu ve siz beni aptal yerine koyup kandırmayı tercih ettiniz" dedi. Şok olmuş şekilde bakakalmıştım. Benim bildiğimi nereden biliyordu? Acaba Raperinin hamilelik olayından haberi varmıydı? Kimin neler sakladığını ve ne kadarını biliyordu? Aslında en doğru soru bütün bunları ne zaman öğrenmişti.
"Bide salak salak karşıma geçmiş el ele tutuşuyorsunuz. Amcamların yanında siz yürek mi yediniz lan!" Diye bağırdı.
"Ben zaten biliyordum sizi Cihan! Ama Azad beylerin ilişkileri süpriz oldu" dedi. O kadar çok bağırıyordu ki kulaklarım çınlamıştı.
"Ve Dilşahta biliyordu annem de biliyordu" dedi bana ters ters bakıp.
"Abi biz kendimizden emin olup doğru zamanda söylemek istedik sana" dedi Cihan
"Sikerim senin doğrunu Cihan beni dellendirme. Bu yola adım atarken en başında söylenecekti bu. Gizli kapaklı arkamızdan iş çeviriyormuşsunuz ama. Birbirinizi sevdiyseniz buna karşı çıkacak değildim! Aksine siz aşkınızın arkasında durduğunuz sürece bende sonuna kadar arkanızdaydım" dedi. Cengizin söylediklerini ilk başta kimse anlamadı ama idrak edince şoka uğramıştık.
"Aynı evin içinde resmen herkesi ayakta uyuttunuz" dedi tekrardan bağırarak.
"Abi biz aslında" dedi ve Rozerine bi anda dönerek bağırdı.
"Kes Rozerin!" Dedi.
"Şimdi ne yapayım ben size? Siz söyleyin kan dökülemez sizi ayırmaya çalışsam aynı çatı altındayız ben bok yiyim şimdi?" Dedi. Öne atılarak Cengizin kolunu tuttum.
"Cengiz sevmişler birbirlerini sana da arkalarında durmak düşer"
"Ya Dilşah gizli saklı resmen 1 sene devirmişler. Milletin yüzüne nasıl bakacağız kuzenler aynı çatı altında aşk yaşıyorlar"
"Kimseye söylemeyiz bu olay burada kalır" dedim. Sinirden kıpkırmızı olmuştu. Bi anda durdu ve yumruklarını sıktı. Ani bi hareketle Cihan'ın üstüne resmen atlayarak yüzüne yumruğunu geçirdi.
"Cengiz saçmalama!" Diye bağırarak koşarak kolundan tuttum.
"Cengiz oğlum yapma kurban olayım" dedi Berçem anne. Ama bizi umursamayarak bu seferde Azat'a döndü ve ani bi hareketle onada yumruk attı. Azad sarsılmadan sadece başını yana çevirdi hala Ayşen'in elini sımsıkı tutuyordu.
"Ne kadar hepiniz kardeşimde olsanız bacılarımı üzüp o güzel gözlerinden bi damla yaş akıtırsanız bu sefer tek yumrukla yırtamazsınız" dedi ve kapıyı çarpıp çıktı.
Hepimiz ağızı açık yaşananların şokundan çıkmaya çalışıyordu.
"Şimdi ben anlamadım izin verdi mi?" Dedi Ayşen.Hala idrak edememişti dolu dolu bir kahkaha patlattım.
"Verdi tabi" Dedim
"niye vurduki o zaman bize?" Dedi Cihan saf saf
"Eee o kadar da olsun canım adam haklı hatta Cengizin açısından bu bayağı bir olgunluk".
"Ayy yenge ne yapacağız şimdi" dedi Rozerin
" Ben karışmam artık gerisi sizde"
"Ya herşeyi anladım da Berçem yengemle senin bildiğini nereden biliyor?" Dedi Ayşen
"Bilemiyorum nereden duyduysa artık" Dedim.
"Berçem yenge doğru söyle sen mi dedin?" Dedi. Rozerin.
"Aaa üstüme iylik sağlık ben ne söyleyeceğim" dedi Berçem anne
"Ne biliyim yoksa nereden duyacak"
"Duymuştur işte bi yerden" dedim.
"Şimdi hadi artık çıkalım buradan Bide salondakilerin nabzını yoklayalım" dedim
"Ayy yenge şu an şurada yok olmak istiyorum nasıl gideceğiz?" Dedi Ayşen
"Onu öne bende Azatı seviyorum diye atılmadan önce düşünecektin yürü şimdi".
Salona indiğimizde Şevin hala dik dik Rozerine bakıyordu. Raperin tırnaklarını kemiriyor,Hazal dua okuyordu. Celil amcalar nerede bilmiyordum.
Raperin kolumu dürterek fısıltıyla kulağıma eğildi.
"Yenge ne yapsak bizde mi söylesek acaba?"
"Yürek yediysen kalk Raperin" dedim.
"Yenge Eslem benden önce söylerse hepimizi evlendirmeyi bırak gömerler."
"Konağı hareme çevirmişsiniz Raperin kes sesini" dedim. O sırada Davut ve Haşmet amca önden Firnaz babaane arkasından girdi. Cengiz zaman kaybetmeden masadan bi sandalye alıp oturdu.
Haşmet amca hepimizin yüzüne tek tek baktı. O sırada Cengiz daha fazla uzatmadan konuya girdi.
"Amca ne düşünüyorsunuz ne yapalım?" Dedi. Cengizin destek olacağını biliyordum ama sorması ve bi nabız yoklaması gerekiyordu. Haşmet amca öne atılarak konuşmaya başladı.
"Kızımın asla Azad ile olan evliliğine müsade etmiyorum" dedi. Ayşen'e baktığımda bunu bekliyormuş gibi bir hali vardı ama yinede içinde bir yere dokunduğundan eminim.
Cengiz Celil amcaya dönerek onada fikrini söyle der gibi baktı.
"Aynı çatı altında kim bilir kaç ayı devirdiler. Asla müsade yoktur lafımın üstüne laf söyleyen de çekip gitsin gözüme görünmesin." Dedi.
Cengiz de bogazını temızleyerek konuşmaya başladı.
"Öncelikle yaptıkları hata göz önünde. Ama bu dangalak kardeşim Ayşeni sevmiş bana da arkasında durmak düşer. Ha yaptığını tastikliyormuyum? Asla. Rozerine gelirsek oda benim göz bebeğim. Azad kardeşim olabilir ama İkiside benim kuzenim canım ciğerim. Gerçekten birbirlerini sevdiklerini ispatlarsa kendi ellerimle ikisinin de düğününü yaparım"
"Katiyen olmaz Cengiz!" Dedi Haşmet amca
"Evet yaptıkları doğru değil ama ben arkalarındayım" dedi . Şalırmalımıydım?
"Bu evlilik asla olmayacak Rozerinide alıyorum be bu konaktan taşınıyoruz" dedi Celil amca.
"Asla olmaz oğul! Nerede görülmüş aşiret ailesinin ayrı yaşadığı?" Dedi Firnaz babaane
"Ana olmayacak dedim bitti" diye resmen haykırdı Celil amca.
"Olacak!"
"Ana olmayacak!"
"Olacak!"
"Ana bak saygısızlık etmek istemiyorum ama bu konu tartışmaya kapalı"
"Aynen öyle oğlum bu konu tartışmaya kapalı" dedi ve bastonuna tutunarak salonu terk etti.
"Rozerin kalk eşyalarını topla gidiyoruz" dedi
"Baba etme ne olur"
"Kes sesini senin konuşmaya bile hakkın yok!"
"Amca hiçkimse bu evden gitmiyor!" Dedi
"Cengiz uzatma"
"Bi ceza verilecekse ben veririm ama kimse hiçbir yere gitmiyor!" Dedi ve bi anda salonu oda terk etti. Hızlı adımlarla ayağa kalkıp bende peşinden gittim. O kadar hızlı yürüyordu ki yetişemiyordum. Odaya girdiğimizde bana döndü.
"Bir kaç günlük eşya hazırla kendine akşam gidiyoruz" dedi
"Nereye Cengiz konak bu denli karışıkken hemde"
"Git Kızların hepsine söyle hepimiz gidiyoruz!" Dedi.
"Ama Haşmet amca?"
"Dilşah dediğimi yap!" Diye bana da bağırınca hemen bi çanta çıkartıp hem bana hem Cengize bir kaç parça kıyafet koydum. Hızlı adımlarla odadan çıkarak ilk Raperi'nin odasına bi anda daldım.
"Yenge noldu?" Dedi telaşla
"Raperin hazırlan kızlara da haber ver gidiyoruz" dedim.
"Nereye?"
"Bilmiyorum Cengiz git söyle dedi Azat gile de haber ver" dedim.
"Kaç günlüğüne kıyafet alayım?"
"Bilmiyorum Raperin al bi kaç parça bişey"
"Tamam Tamam" dedi ve hızlı adımlarla odadan çıktım. Cengizin yanına gittiğimde siyah eşofman siyah tişört yine tam takır giyinmişti.
"Söyledin mi?"
"Söyledim" dedim.
"Ama nereye Cengiz bişey söyle bana bende bileyim"
"Dağ evi gibi bir yere gidiyoruz. Bi kaç gün kalıp döneriz o arada benim ne kadar ciddi olduğumu anlarlar. Rozerini de Ayşeni de alır götürür amcam dediğini yapar bu riski göze alamam" dedi. Başımı sallayarak geri banyoya gittim.
Diş fırçalarımızı alıp kendime küçük bir makyaj çantası yaptım.
"Hazırsan çıkalım hadi"
"Tamam çıkalım" dedim.
Avluya indiğimizde ev sesizdi. Muhtemelen herkes uyumuştu ve olabildiğince ses yapmamaya çalışıyorduk. O sırada Raperi'nin korumaların biriyle tartıştığını gördüm.
"Raperin hanım çıkamazsınız Haşmet beyimin kesin talimatı var" diyordu Şefik.
Cengiz hızlı adımlarla yanlarına gitti.
"Ne oluyor burada?"
"Beyim Raperin hanım kendine çanta hazırlamış çıkacağım diye tutturdu ama Haşmet beyimin emri var konaktan kimseyi dışarı çıkartamam" dedi.
"Şimdide ben emrediyorum çekil" dedi Cengiz.
O sırada herkes gelmişti. Esleme baktığımda üzerinde pijama kafasında yazma vardı. Bu hali o kadar tatlı gelmişti ki gözüme gidip yanaklarını sıkmak istedim.Boran da bunu farketmiş olacak ki aşk dolu gözlerle Eslemin bu halini izliyordu.
"Şştt" diye bi ses çıkartarak Boran'ın dikkatini üzerine çektim. Kafamla Cengizi işaret ettiğimde hemen kendini topladı.
"Cengiz bey olmaz çıkamazsınız"
"Lan sen kimsin? Paranı kim veriyo kimin emrindesin. Herşeyi geçtim aşiretin başı benim!"
Dedi. Boynu bükük çekilmek zorunda kalmıştı.
Hemen çıktık ve arabalara doğru yürüdük.
"Behram bizim bayındırdaki dağ evine gidiyoruz hepiniz oraya sürün" dedi.
Rozerin'in Cihan'ın yanına geçtiğini görünce ters bi bakış attı.
"Benim ayarlarıma oynama kızım" dedi dişlerini sıkarak. Rozerin hemen kendine çeki düzen vererek Eslemin yanına geçti.
Hemen arabalara binip konaktan ayrılmıştık.
"Cengiz kaçak gibi niye apar topar çıktık?" Dedim
"Çünkü bu konakta kalsaydık yarın daha büyük olay çıkacaktı ve ben amcalarımla kanlı bıçaklı olacaktım"dedi.
"Peki kaç saatlik yolumuz var?"
"Bir buçuk iki saat yaklaşık. Sen istersen uyu" dedi. Başımı sallayarak kafamı koltuğa koydum ve gözlerimi kapattım. Uykunun derin halindeyken fısıltılar duyuyordum. Biri bacaklarımdan ve belimden tutup kucağına aldı .Sanırım Cengizin kucağındaydım. Sırtım yumuşak bir zemine değdiğinde direk yatak olduğunu anladım ama gözlerimi açmadan uyumaya devam ettim.
Tekrar gözlerimi araladıgımda Cengizin derin bir uykuda olduğunu gördüm. Fısıltılar geliyordu kulağıma. Yataktan doğrularak sessizce çıktım odadan. Ev iki katlıydı ve direk aşşagı inen merdiven mutfağa çıkıyordu. Beni gördüklerinde derin bir nefes aldılar.
"Korkuttun yenge Cengiz abim sandık" dedi Boran. Herkes buradaydı bi tek biz uyuyorduk sanırım.
"Ne yapıyorsunuz burada?" Dedim
"Öyle bi durum değerlendirmesi yapalım dedik yenge" dedi Raperin.
"Şimdi Ayşen ve Rozerin ortaya çıktı sıra sizde kızlar" dedim elimi Hazal'ın oturduğu sandalyeye dayayarak.
"Söylemesi kolay zaten sana yenge" dedi Raperin.
"Şu an hiç yeri değil zaten ortalık böylesiyle karışıkken"
"Asıl tamda sıra sana geliyo. Şimdi bi anda Eslemle ikiniz konuşursanız adam bozguna uğrar" dedim.
"Ya yenge sıra Boranla bende ama" dedi Eslem
Elimi uzatarak kafasına vurdum
"Sus kız sen bi"
"Ama ya"
"Aması falan yok Eslem. Raperin senden büyük sıra ona geldi" dedim.
"İyi hoş biz burada kalacağız ama dönünce ne olacak acaba?" Dedi Behram.
"Allah büyük" dedim
"Bizim hele ki Eslemle ortaya çıkarsa farklı bir kıtaya göç etmem gerekir " dedi Boran. İstemsizce bir kahkaha patlatmıştım.
"Bizi Raperinle güle oynaya evlendirirlerdiya Zaten Boran" dedi Behram.
Güldüğüm sırada başıma çevirdiğimde karşımda Cengizi gördüm ve gülüşüm havada kaldı. Herkesin gözü bi anda baktığım yere dönünce resmen herkesin kalp atışını kulaklarımla duyuyordum.
"Raperin ve Behram? Eslem ve Boran?
Siz sevgilimisiniz" dedi ve o an kulağımda sadece derin bi uğuldama oldu. Raperin elini elimin üstüne koyarak bana baktı ama üzgünüm artık der gibi yüzüne baktım.
Böylelikle bu gece herkesin sırları ortaya dökülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLA AŞK
RomanceÖncelikle bu kitap +18 smut şiddet ve küfür içeren ilk yazdıgım kurgudur TÖRE-BERDEL konulu güzel bir kurgu yaptığımı düşünüyorum umarım begenırsınız bölümleri fazlasıyla uzun tuttuysam özür dilerim yazılacak çok şey var kafamda❤️