Yüzleşme

3.6K 69 9
                                    

CENGİZİN ESKİ NİŞANLSI
Şok olmuş bi şekilde donup kalmıştım. Ne tepki verebiliyordum ne gözlerimi kadının elinden alabiliyordum. Yerimden sendelendigimde masaya tutundum Hazal bi anda "Asena!" Diye bağırdı. Ona döndüğümde gözünde öfke ve kin vardı. Neden böyle bi tepki vermişti. Aman Allah'ım burda neler dönüyodu.
Dönüp Cengiz'e baktığımda öfkeden burnundan soluyordu.
"Cengiz ne diyo bu kadın?" Dedim
"Aaa uzatılan el geri çevrilmez ne kadar kaba bir hareket" dedi.
"Ne diyorsun sen kızım" diyerek omuzlarından ittirdim.
"Yenge dur" diyerek Raperin koluma girdi.
"Asena yürü senle dışarda konuşacağız" dedi Cengiz.
"Ne dışarısı ne konuşması bu kadın ne diyo Cengiz siz beni delirtecekmisiniz ya!" Diyip ellerimi saçlarımın arasına geçirdim. Müzik durmuştu bütün salon bizi izliyordu. Herkesin eli ayağı birbirine dolaşmıştı. Bi tek Raperin olduğu yerde put gibi kalmış rengi benzi atmıştı.
"Ben Cengizin eski nişanlısıyım ayrıca şirketlerimiz de iş birliği içerisinde. Yani çok sık birbirimizi görüyoruz. İş yaptığımız insanları burda görmek ne hoş." Dedi
"Asena yeter yürü dedim sana" diyerek Cengiz kızın kolundan çekiştiriyordu.
"Bırak" diyerek kolunu kurtardı.
"Eminim merak ettiğin bir çok şey vardır aklında. Neden ayrıldık o konakta neler yaşadık bilmeye hakkın var. Anlatayım ben sana. Benim müstakbel kocamla ayrılma sebebim bu gördüğünüz şahıs Raperin" dedi parmağıyla göstererek.
Allah' ım ne olur bu bi rüya olsun diye içimden dualar ediyordum. Ama değildi gerçekti.
Cengiz pes etmiş gibi geri çekilmiş bizi izliyordu. Raperine döndüğümde gözleri dolu dolu Asena'ya bakıyordu.
"Asena Raperin sonuna kadar haklıydı defol git" dedi Azad.
Raperin niye ağlıyordu? Neden ikisini ayırmıştı? Kafamda deli sorular dönerken kadın kolumdan tuttu.
"Bence biz kadın kadına konuşalım bu konuyu" dedi.
Ellerimi kaldırarak "Bi dakika bi durun kafam allak bullak oldu. Şimdi Raperin düş önüme" dedim parmağımı sallayarak. Ters bakışlarım Hazalı hedef aldı "Hazal sende yürüyün hemen dışarıda konuşacağız." Dedim. Cengiz araya girerek
"Ne saçmalıyosun Dilşah asıl sen düş önüme odaya çıkıyoruz önce ben konuşacağım seninle" dedi sinirle.
"Bak beni delirtmeyin ben ne dersem o olacak yettiniz artık ben sizin içinizde kafayı yedim. Raperin yürü!" Diye resmen çığlık attım. Bütün salon şok olmuş şekilde bize bakıyordu.
Önden Raperini tutarak yürümeye başladım. Kızda arkamızdan geliyordu.
"Cengiz abi bırak konuşsunlar" dedi Azad Cengizi tutarak.
"Azad buraya gel sende yürü çabuk! Allah şahidim olsun burayı başınıza yıkarım" dedim.
Azad lafımı ikiletmeden hemen geldi. Cengizin bağırışıyla masadaki bardakları yere fırlattığını duydum.
Dışarı çıktığımızda Raperin banka oturmuştu. Kıza döndüm yüzüne baktım.
"Seni dinliyorum bu haliniz ne hemen dökülün" dedim. Kendimden beklenmeyen tepkiler veriyordum. Ortalığı yakıp yıkıp bağırmam lazımdı ama resmen medenice bi hareket yapıp dinlemeye karar vermiştim.
"Cengiz eski nişanlım" diyerek konuya girdi.
"Biz nişanlandık. Birbirimizi çok da seviyoduk. Evlenme arifesinde aynı senin gibiydik kızlarla. Fakat bi gün birşey oldu" dedi. Raperine bakarak.
"Ne oldu?" Dedim
"Nikah tarihi almadan 1 gün önce ailecek dağ evine gittik. Büyükler yoktu o gece ben odadan çıkıp mutfağa inerken Raperinde yukarı çıkıyordu. Cengizle tanışıp nişanlandığımızdan beri Raperinle anlaşamazdık. Bunun sebebide çeyiz alışverişinde gelip herşeye burnunu sokmasıydı. Her neyse işte merdivenlerden çıkarken omuzuma çarptı bende anlık sinirle kolundan tuttum" dedi Hazal araya girerek
"Senin o kolunu keşke o gün kırsaydım Asena senden nefret ediyorum"
"Duygularımızın karşılıklı olduğunu bilmek ne hoş"
"Kes sesini Hazal!" Dedim.
"Devam et dinliyorum"
"O arada bi arbede yaşandı Raperin kendini merdivenlerden attı" dedi. Şok olmuştum . Hiç bişey diyemedim. Raperin bi anda ayağa kalkarak kızı hırsla itekledi "Yalancı , yalan söylüyorsun. Beni sen itekledin!" Dedi.
Azad Raperinin omuzlarından tutup sırtını kendine yasladı. Ağlıyordu.
"Bu mu neden yani. Merdivenlerden düştü diye mi bozuldu." Dedim gülerek. Sinirim bozulmuştu resmen "Ben bu saçmalıkları daha fazla dinleyemicegim yiyin birbirinizi" diyerek arkamı dönüp gidiyordum ki bi anda bağırarak "Hamileydim!" Dedi Raperin. Allah'ım bu günkü kaçıncı şokum. Ortamda derin bi sessizlik çökmüştü. Sadece Raperinin ağlama sesi duyuluyordu. Arkamı döndüm ve ona baktım.
Dudaklarımdan "Ne!" Diye bi inilti döküldü. Kara geceye Raperinin ağlama sesleri eşlik ediyordu.
"Hamileydim yenge!" Dedi bana bakarak
"Bu kadın beni itti. Ben bebeğimi kaybettim. Cengiz abim bilmesin diye o gece hiç bişey olmamış gibi odama döndüm ama kanamam başlamıştı. Hazalla aynı odadaydık yan tarafta Azad abim de yan odadaydı" dedi hıçkırarak. Tepki veremiyordum tamamen tüm hareket yetimi kaybetmiştim. "Seslere oda geldi sonra" dedi ve bi hıçkırık daha döküldü dudaklarından
"Hemen beni hastaneye götürdüler ama çoktan düşürmüştüm." Dedi.
"Kimden hamileydin sen Raperin" dedim ellerimi dudaklarıma bastırarak.
"Behramdan" dedi. Sadece bi kaç aydır birlikteyiz demişti. O zaman yalandı bütün bunların hepsi. Ben nası bi çıkmaza düşmüştüm böyle.
"3 aylıktı Behram da biliyordu Azad abim de o gün şans eseri öğrendi ve benim için sustu kimseye bişey demedi. Herkesin birbirinin arkasını kollaması bu yüzdendi. Benim için herkes susmayı tercih etti ilişkilerini öğrenirlerse Konak ayağa kalkardı çünkü" dedi. Gözlerim Asena'ya döndüğünde durgun bakışlarla Raperine bakıyordu.
"Bilmiyodum Raperin Allah kahretsin ki hamile olduğunu bilmiyordum. Bu kadar cani değildim ben bi anneye bunu yaşatacak kadar gaddar değildim" dedi. Az önceki egolu halinden eser kalmamış gözleri hüzüne boğulmuştu.
"Benim bebeğimin katilisin sen. Sırf kimse öğrenmesin diye o gece hastanede bile duyulursa beni yaşatmazlar diye düşünüyodum. Sen o sıcacık yatağında huzurla uyurken ben bebeğimi kaybettim o gece!" Dedi bağırarak. Yere çökmüş ellerini de zemine bastırmıştı. Azad arkasından tutmaya çalışıyordu ama onunda gözleri dolduğu için acısını çıkarsın istiyordu.
Hazal da ağlayarak ona bakıyordu.
"Cengiz abim bilmiyo. Sadece o gün eve geri geldiğimizde beni merdivenlerden itti sanıyo." Dedi. Kesik kesik nefesler alıyordu. Ayaklarım titremeye başlamıştı ne diyeceğimi ne yapacağımı bilemiyordum. Raperin kinle dolmuş gözlerini Asena'ya çevirerek
"Dilerim ki Allah'tan sen beni bebeğimden ayırdın sende asla anne olama" diyerek beddua etti ve feryatları geceye karıştı.
Asena'ya bakıyordum ama oda hiç bir tepki veremez halde sadece izliyordu. "Ettiğin ah seni bulsun" dedi ve arkasına bile bakmadan gitti.
Hazal koşarak Raperine doğru eğildi.
"Raperin ne olur kalk sil gözünün yaşını Cengiz abim gelecek şimdi" dedi. Uğradığım şoktan çıkarak bende hemen Raperine koştum.
"Raperin kalk Cengiz seni böyle görürse altında birşey arar nolur hadi yengem" dedim. Kollarından kaldırmaya çalıştım ama ne kalkıyordu ne de ağlaması diniyordu.
"Raperin ne olur hadi güzelim" dedi Azad. Ellerini yüzüne koyarak "Hayır! Benim bebeğim ölmedi o bizim Behramla en güzel ödülümüzdü. Ölmedi! Ölmedi" diyerek tekrar ediyordu. Ellerini hırsla tutup yüzünden çektim ve anlık bir tokat attım. Çok sert vurmuştum ama girdiği şoktan çıkması gerekiyordu.
"Raperin kendine gel hemen!" Dedim.
"Hazal koş içeriye bak Cengiz nerde onu öğren buraya gelirse bi şekilde oyala biz de odasına çıkaralım Raperini hadi koş" dedim. Hazal kafasını salladı ve koşarak içeri girdi. Azad daha fazla dayanamadı ve kısa yoldan bacaklarından tutup elini beline yerleştirerek kucağına aldı. Hızlı adımlarla yürümeye başladık. Etrafta garsonlar vardı ve bu şekilde çok dikkat çekiyorduk.
"Azad herkesin gözü bizde soldaki asansör daha yakın. Dikkat çekmeden ordan çıkalım" dedim. Hızla oraya yönelerek asansöre bindik. Derin bi rahatlama yaşamıştım çünkü Cengizi hiç bir şey görmeden atlatmıştık. Raperin başını Azatın boynuna koyarak iç çekiyordu. Kata geldiğimizde hemen inip odaya yöneldik.
"Kart nerde?" Dedim
"Bilmiyorum yenge" dedi.
"Allah kahretsin odaya nasıl gireceğiz şimdi"
O sırada koridorun sonundan bi ses geldi. Eslem yanımıza koşarak geldiğinde "Kart bende Hazal yolladı hemen girin" dedi. Kapıyı açarak içeri girdik. Raperini yatırdığında kendinden geçmişti.
"Azad dışarı çık sen üstünü değiştirelim" dedim
Hızlı adımlarla odadan çıktı.
"Yenge dolaptan pijama versene giydirelim üstünü"
Dolaba yöneldim ve şortlu pijama takımını çıkartarak yatağa geri döndüm. Elbisenin fermuarını açarak çıkarmayı başarabildik.
"Bacaklarını tut ben geçireyim Eslem"
"Yenge Asena birşey dedi mi?"
"Biliyorum hepsini Eslem "
"Ne kadarını?" Dedi soran gözlerle.
"Bebeğini düşürdüğünü bunun Asena yüzünden olduğunu herşeyi yani" dedim. Başını salladı. En son üstünü örterek doğruldum.
"Şimdi ne olacak yenge?"
"Bilmiyorum Eslem kafam çok bulanık Cengiz bunu duyarsa hiç iyi şeyler olmaz" dedim.
Sıra Cengize gelmişti. Onun da hesabını kesmem gerekiyordu ama olayın detaylarını bilmediğim için pot kırabilme ihtimaline karşı Esleme döndüm.
"Eslem Cengiz şimdi Raperinin sadece merdivenden düştüğünü biliyor dimi? Pot kırmayım niye ayrıldılar sırf Raperin merdivenden düştü diye mi."
"Evet" dedi
"Peki Asena niye söylemedi bu hamilelik durumunu?"
"Kendini suçlu hissettiği için Raperinden ne kadar nefret etsede ne pahasına olursa olsun bunu kimseye söylemeyeceğim diye yemin etti"
"Çok düşünceliymiş sağolsun" dedim kinayeyle
"Şimdi Cengizin sorgu zamanı ben gidiyorum yarın konuşuruz" dedim.
"İyi geceler yenge"
"İyi mi sence?" Dedim ve cevabını beklemeden hemen odadan çıktım. Bizim odanın önünde durduğumda Cengizin içeride olup olmadığını bilmediğim için kapıya vurdum. İlk çalışta hemen açıldı. Saçları dağılmış bitkin gözlerle bana bakıyordu. Asla taviz vermicektim asla dinlemeyecektim. Tavır koymak şu an benim en doğal hakkımdı. Elimle omuzumdan itekleyerek içeri girdim ve anında banyoya girip kapıyı kapattım. Yüzümdeki makyaj mahvolmuş saçlarım berbat bi durumdaydı. Hemen makyaj temizle suyuyla yüzümü silip bide yağ bazlı temizleyiciden sıkıp üstünden geçtim. Saçlarımı açtığımda hafif dalgalar oluşmuştu ve siyah saçlarımda can alıcı duruyordu. Hemen tepeden topuz yaptım ve içeri geçtim. Cengiz ayakta dikiliyordu. Kendime bi pijama takımı alarak tekrar banyoya girip kapıyı kapattım. Üstümü değiştirdikten sonra çıktığımda Cengiz aynı yerinde duruyordu. Umursamadan yatağa doğru adım attım. Nazikçe kolumdan tuttu. Kısık ve üzgün bir ses tonuyla
"Dinlemicekmisin beni?" Dedi. Kolumu çekerek bende onun kullandıgı ses tonuyla cevap verdim
Kısa ve net "Hayır!" Dedim dişlerimi sıkarak. Üstüme gelmek istemiyor olacakki zorlamadı. Yatağa girip kafamı koyar koymaz uyku bastırmıştı bile çoktan gözlerimi kapatıp kendımı uykuya bıraktım.

ZORLA AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin