Taehyung
- Boldog Szülinapot! - Kiáltották egyszerre.
Álmos fejjel rájuk néztem, miközben felültem. Az ágyam előtt állt Jin, anya és apa. Nem törődve velük, feküdtem vissza és húztam a fejemre a takarót. Szinte már aludtam is, de valaki lehúzta rólam a takarót.
- Hagyjatok! Aludni akarok. - Mondtam, majd újra felültem.
- Nem! Ma szülinapod van. - Vigyorgott rám Jin.
- Készülj el! Utána pedig gyere le! A kedvencedet csináltam. - Mondta anya, aztán kimentek.
Még mindig kómásan megdörzsöltem a szemem, de egyből felébredtem, amint realizáltam, hogy szülinapom van. Boldogan mentem be a fürdőbe, elkészülni. Miután végeztem, lerohantam a lépcsőn, egyenesen a konyhába. A többiek már az asztalnál ültek, engem várva. Az asztalon Kimbap volt tésztával.
- Boldog szülniapot kicsim! - Ölelt át anya, majd sorra a többiek is.
- Köszönöm!
- Milyen érzés egy évvel öregebbnek lenni? - Kérdezte Jin.
- Csodás. - Feleltem a szememet forgatva. - Torta nincs?
- Még nincs. Délután elmegyünk valahová. Ott ünneplünk majd.
- Hova megyünk? - Kérdeztem teli szájjal.
- Meglepetés.
Reggeli után megnéztük közösen az egyik kedvenc filmemet. Utána még társasoztunk és beszélgettünk sokat, aztán elkészülődtünk, majd elindultunk.
- Itt is vagyunk. - Mondta Jin, mikor megálltunk egy kávézó előtt.
- Egy kávézó?
- Nem csak egy kávézó. Itt dolgozom. Mondtam, hogy majd elhozlak.
Bementünk, aztán leültünk az egyik asztalhoz. Alapjáraton a szürke és bézs szín dominált, viszont most tele volt karácsonyi díszekkel az épület. A sarokban volt egy karácsonyfa, a falakon pedig díszek és égők voltak felakasztva.
- Jól néz ki ez a hely. - Mondtam miután körbenéztem.
Apáék bólogattak és dicsérték a helyet, de Jin csak hümmögött, közben pötyögött valamit a telóján. Ha jól láttam írt valakinek. Visszatette a telót a zsebébe, majd elkeztünk beszélgetni. Furcsáltam, hogy eddig senki se jött hozzánk, hogy mit kérünk?
Pár perc után megjelent egy srác egy tortával a kezében. A szüleimmel és Jinnel együtt, elkezdtek énekelni. Kínomban lejjebb csúsztam a széken, de közben mosolyogtam. Miután végeztek, letette a fiú a tortát az asztalra.
- Ő itt a kollégám.
- Szia. Taehyung vagyok. - Felálltam, majd kezet fogtam vele.
- Szia. Eunwoo vagyok. Boldog születésnapot! - Mosolygott rám, aztán elment.
- Kívánj valamit! - Mondta Jin.
Elkezdtem gondolkozni, majd elfújtam a gyertyákat.
- Mit kívántál? - Kíváncsiskodott Jin.
- Titok.
- Naaa. Mondd el!
- De akkor nem fog valóra válni.
Miután vagy két percig nyaggatott, elkeztük enni a tortát. Vaniliás torta volt, ami a kedvencem. A maradékot Eunwoo elcsomagolta nekünk, majd kihozott pár ajándékszatyrot, amit átadott Jinéknek.
YOU ARE READING
Just us? [Taegi ff]
Romance- Mégis mi bajod? Olyan furán viselkedsz mióta megismertem. - Mondtam feszülten. - Semmi. - Mondta flegmán. - Ne hazudj! Talán az a bajod, hogyha összejövünk, akkor nem fogok veled foglalkozni? - Nem, csak... - Csak mi? - Nem mondott semmit, csak né...