18.rész

108 7 4
                                    

- Yoo. - Néztem rá, közben Yeontant simogattam.

- Hmm?

- Jimin mondta, hogy lesz valahol egy szilveszteri buli. Elmegyünk?

- Te menj, ha akarsz. Én aludni fogok.

- Nem! Jössz te is.

- Menjen Jeonnal. Úgyis dúl a love.

- Nem érdekel. Mind megyünk. Hobi is jön.

Megkérdeztem anyáékat, akik egy kis győzködés után belementek. Jint is sikerült meggyőznöm, hogy fuvarozzon oda is, meg vissza is. Yoongit végül elrángattam magammal, majd mentünk Hoseokhoz.

A buliban Yoo rögtön a kanapéhoz ment, és elterült rajta. Akik meg ott voltak, azokat elzvavarta. Leültem mellé, majd belekortyoltam a kezembe nyomott italba.

- Még mindig nem értem, miért hoztál el. - Morgolódott Yoo.

- Neked is ki kell mozdulnod egy kicsit Csipkerózsika.

Szétnéztem, hátha találok ismerős alakot. Jeongguk mondott Jiminnek valamit, amire a kis szőke bólintott. Akkor indultak volna el, de Hobi odament Jiminhez. Amikor jimin észrevette, hogy őket néztem, intett valamit a szemével Hobi felé. Kellett pár másodperc mire leesett, mit akar. Felpattantam, s odamentem Hobi mellé. Átkaroltam a vállát, majd elhúztam a konyha fele.

- Gyere, Hobi! Igyunk még! - Egy kis keresgélés után, megtaláltam a konyhát. Vettem magam elé két poharat, aztán mindenféle alkoholt is. - Keverek neked valami ütőset.

Miután kikevertem valami löttyött mindkettőnknek, oda adtam neki az egyiket, s beleittunk. Valami borzasztóra számítottam, de egész jó lett.

- Ez nem is rossz. - Jelentettem ki.

- Ja. Elmehetnél bártendernek. - Mondta semleges hangon.

- Valami baj van?

- Jeongguk és Jimin... - Kezdte. Nyeltem egyet. - Olyan.. Furák.

- Hogy érted? - Tettem le a poharat a pultra.

- Főleg Jeongguk. Mostanában nem flörtöl a lányokkal. Most se. Pedig láttam már, hogy mit csinál egy bulin.

- Mit? - Kérdeztem félve.

- Na vajon mit? Megérkezik és már ledugja az összes lány szájába a nyelvét. És túl sok figyelmet szentel Jiminnek. Tegnap is. Folyton őt nézte.

- De az jó, nem? Az azt jelenti, hogy tetszik neki.

- Ugyan már. Ne légy ostoba! - Mondta, majd lehúzta az italt. Kezébe vett egy üveget, kiöntötte a poharába, s azt is lehúzta. - Ez nem egy kdráma. Ahol a playboy rosszfiú beleszeret a szerény kislányba. Jelen esetben, fiúba. Ez a valóság Taehyung.

- Tudom... - Kezdtem elbizonytalanodott hangon. - De mivan ha most tényleg tetszik neki?

- Szerintem itt nincs olyan, hogy de. Ne érts félre! Én nem Jimint akarom bántani. Vagy megfosztani bármitől is. Én meg akarom védeni. Már mondtam, történt hasonló eset.

- Tudom. De adj egy esélyt Jeongguknak. Lehet most másképp lesz. - Rosszul éreztem magam, hogy hazudnom kell neki. Reméltem, hogy majd megbocsát, ha megtudja.

- Nem igérek semmit.

****

Már hajnali három is elmúlt, de mi még mindig itt voltunk. Kezdtem fáradt és álmos lenni, így gondoltam, hogy lassan mehetnénk. Visszamentem Yoongihoz, aki a kanapén ült, és ha jól láttam, megint aludt. Már meg se lep, hogy, tud ilyen hangzavarban aludni. Mikor odaértem hozzá, ébrezgetni kezdtem.

Just us? [Taegi ff]Where stories live. Discover now