Megint nem volt semmi dolgunk, így újból hármasban, eljöttünk a plázába shoppingolni. Jimin kedvéért természetesen. Jimin már jártasan ment a kedvenc üzleteimbe és azon belül a férfi részlegre. Mi Hobival mint két elveszett kiskutya, követtük őt.
- Az minek lesz? - Kérdezte meglepődötten Hobi.
- Ez? - Mutatott fel Jimin egy ruhát, ami eléggé kirívó volt. - Hát mégiscsak tetszenem kell Guknak.
- Jesszus. - Rázta meg a fejét Hobi. - Ezt a női részlegről hoztad? - Kérdezte, Jimin boldogan bólogatott. - És mégis mikor mentél el oda?
- Az előbb, egy percre. Már a múltkor kinéztem ezt, csak akkor már nem volt időm felpróbálni. Te nem akarsz venni magadnak valami Yoongs kedvéért? Vagy Yoongsnak? - Nézett rám.
- Nem is tudom. Ilyet nem hiszem. - Mutattam a kezében lévő ruhára.
- Pedig biztos örülne neki. - Mondta szomorkásan, majd bement az öltözőfülkébe. Mi is bementünk.
Én csak három felsőt néztem ki magamnak, és egy nadrágot. A nadrág egy szűk, szürke szaggatott farmer volt. Elég jól nézett ki rajtam is, úgyhogy megveszem majd. Felpróbáltam a pólókat is. Ebből csak egy tetszett és volt kényelmes. Egy fekete póló volt, a bal felső részén pedig egy aranyos kiscica volt, aki egy gombolyaggal játszott. Yoo jutott eszembe róla, már csak ezért is tetszett meg annyira.
Kiléptem a fülkéből, a pólókat amik nem kellenek, felakasztottam a helyükre. Hobi is kilépett.
- Na, milyen? - Húzta el a függönyt Jimin. Odanéztünk, szemeink pedig kikeredtek. Jimin felvette a női ruhát, amit az előbb mutatott. Egy fekete, néhol csipkés, átlátszó köntös szerűség volt. Az elején volt egy kis anyag, amit össze lehetett kötni. Persze az sem takart semmit, ahogy az egész sem. - Nagyon jó anyaga van. Fogd meg!
Megfogtam. Nagyon vékony anyagból volt. Mintha nem is lenne semmi. Akaratlanul is arra gondoltam, hogy Yoo hogyan nézne ki ebbe. Úgy látszik eléggé elkalandoztam, mivel Jimin egy sunyi mosollyal rázott meg. És már át is öltözött.
- Kire gondoltál?
- Senkire.
- Akkor mehetünk fizetni? - Kérdezte. Hobi bólintott, majd elindultak.
- Jimin! - Szóltam utána. Mindketten megtorpantak, és rámnéztek. Még Hobi kérdően, addig Jimin perverzül nézett rám. - N-nekem is tudnál olyat... szerezni?
Jimin elindult az egyik irányba, majd egy perc után visszatért egy ugyanilyennel a kezébe. Átatta nekem, majd mentünk fizetni. Az eladó nagyon furcsán nézett ránk, miután meglátta a női ruhát, ezért minél hamarabb el akartam hagyi ezt a helyet, de természetesen rohadt lassú volt.
- Kell még nektek valami? - Kérdezte Hobi, miután végre kiléptünk az üzletből. - Vagy mehetünk megint mekizni?
- Aha. Mehetünk.
- Várjatok! - Mondtam, majd be mentem egy ékszerboltba.
Holnap leszünk Yoo-val egy hónaposak, de még mindig nem tudom, hogy mit adjak neki. Nem beszéltük meg, hogy megünnepeljük-e egyáltalán, de én akarok adni neki valamit. Elkezdtem nézegetni mik vannak, majd megakadt a szemem egy páros nyakláncon. Két cica volt, amit ha összeraknak, akkor egy szívet formáz. Tudtam, hogy ez kell nekem, így meg is vettem.
- Yoonginak lesz, igaz?
- Aha. Holnap leszünk egy hónaposak.
- Nincs is romantikusabb, mint egy páros nyaklánc.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Just us? [Taegi ff]
Любовные романы- Mégis mi bajod? Olyan furán viselkedsz mióta megismertem. - Mondtam feszülten. - Semmi. - Mondta flegmán. - Ne hazudj! Talán az a bajod, hogyha összejövünk, akkor nem fogok veled foglalkozni? - Nem, csak... - Csak mi? - Nem mondott semmit, csak né...