55.rész

79 11 4
                                    

Hyemin

Az ágyon feküdve telóztam, mikoris a drága anyám rontott be a szobába. Unottan felnéztem rá.

- Nem akarsz készülődni? - Kérdezte szigorúan. Jobban érdekli ez a házasság, mint engem. Pedig engem kéne, hogy érdekeljen.

- Még van időm. - Mondtam unottan.

- Nem. Nincs időd. Menj zuhanyozni! Én foglak elkészíteni, és még nekem is el kell készülnöm. Úgyhogy nyomás!

- De el tudom készíteni magam. Csak egy kis smink, felveszem a ruhát és kész. - Néztem rá értetlenül.

- Nem Hyemin. Most nem csak egy sima vacsorára mész. Most fogsz találkozni a jövendőbeli férjeddel. Tökéletesnek kell lenned.

- Ja, csodás. - Forgattam meg a szemem, úgy, hogy ne lássa.

- Ne forgasd a szemed! Menj zuhanyozni! - Mondta ridegen, megemelve a hangját. Persze, hogy látta.

Felkeltem, majd a fürdőszobába mentem. A hajamat egy laza kontyba felkötöttem, aztán elkezdtem vetkőzni. Beálltam a zuhany alá és elkezdtem magamra folyatni a vizet. A zuhany közben egy dologra gondoltam:egyáltalán nem akarok házasodni. Hülyeség az egész. Csak amiatt kell megtennem, mert ez jó a cégüknek. Kit érdekel? Engem nem. De én szívom meg azzal, hogy egy vadidegennel kell leéljem az életem, aki lehet még verni is fog. Szerencsére annyi jó van ebben, hogy egy velem egykorú srác az.

Megtörölköztem, majd felvettem egy pólót, bugyit és egy rövidnadrágot. A melltartót direkt kihagytam, mert anyámat ismerve olyan ruhát ad majd rám, amihez nem kell melltartó, mivel nem nézne ki jól. Magyarul ki fog látszani a dekoltázsom. Kimentem és leültem az ágyra. Anya bejött miután ő is lezuhanyzott. Azonnal nekiállt kisminkelni engem, amint előszedte a cuccokat. elég sokmindent felkent az arcomra, ami eleg fura volt. Miután kész lettem a sminkkel, belenéztem a tükörbe. Nem szokásom sminkelni, így fura látványt nyújtott. A sminkem az annyi, hogy egy kicsit kihúzom a szemem és egy kis szájfény. Viszont ez is csak akkor, ha tényleg nem nézek ki jól. A szemem most eléggé ki volt húzva, ami kiemelte a már alapjáraton cica szemeimet. A szemhéjamon barnás festék volt, a rúzs pedig tűzvörös.

Anya kiment a szobából, majd bejött egy vörös ruhával. Na hát igen, ez azért mutatja a dekoltázsom.

- Vannak saját ruháim.

- Már megmondtam, tökéletesnek kell lenned. Lehet, hogy vannak szexi és csinos ruháid, de azok nem tökéletesek. Ez az. - Hát én nem látok ebbe semmi különlegeset.

Bementem a fürdőbe, felöltözni. A ruha majdnem a térdemig leért, ami kicsit megnyugtatott. Viszon eléggé szűk volt a ruha, ami tökéletesen megmutatta a homokóra alakom. A bal oldalon volt egy nagyobb felvágás alul, így a combom is azért látszódik. Csodálatos. Újj nélküli, ejtett vállú volt, így az egész vállam és mellkasom kint volt. Szerencse, hogy még a mellemet takarja egyáltalán. Majd a hajammal eltakarom. A ruha felső részét csipkék díszítették.

Kiléptem a fürdőből. Anya eközben már elkezdte a saját sminkjét. Rámnézett, majd megkérte, hogy forduljak egyet. Megtettem, mire ő elismerően bólintott egyet. A sminkjével hamar kész lett, addig én előkerestem egy magassarkút. Elővettem egyet, majd felvettem. Beparfümöztem magam és felvettem egy pár ékszert.

- Gyere, megcsinálom a hajad.

- De jó ez így. - Néztem rá.

- Nem. - Ültetett le. Elkezdte megcsinálni egy kontyba. Nagyszerű. Mostmár biztos, hogy a vőlegényem a melleimnek fog végig beszélni. - Látszódnia kell a felsőtestednek. El kell őt csábítanod. Ha nem fogsz tetszeni neki, akkor még a végén fújhatjuk az esküvőt.

Just us? [Taegi ff]Where stories live. Discover now