18+os jelenetet tartalmaz
Yoongi
Lassan kinyitottam a szemem, de a fáradságtól és a vakító fénytől egyből visszacsuktam. Hallottam egy halk kuncogást, ami közvetlen mellettem hangzott el. Természetesen tudtam kihez tartozik a hang. Ezer közül is felismerném a hangját. Belebújtam a nyakába, mélyen beszívva a kellemes illatát. Karjaival szorosan átölelt, arra késztetve, hogy mégjobban hozzá bújjak, pedig ennél jobban szerintem már nem is lehetne.
- Nem akarsz felkelni? - A hangján éreztem, hogy közben mosolyog.
- Nem. - Motyogtam.
- Pedig már dél van.
- És? Úgyis egész nap csak itt fogunk dögleni.
- Elfelejtetted, hogy ma programod van?
- Program? Milyen program? Randink lesz?
- Nem velem. Hanem apámmal.
- He? - Nyitottam ki a szemem végre, felnézve rá. Értetlen arcomat látva, felbevetett.
- Ma mentek a kosármeccsre.
- Ohh. Az ma van?
- Igen, kiscicám. Ma van. Ezért nem kéne estig itt feküdnöd.
- Hány óra van? - Ültem fel.
- Negyed egy. - Ült fel ő is. Belepuszilt hátulról a nyakamba, kezével pedig a karomat simogatra. - Én már rég felkeltem. Már éhes vagyok. Készülj el gyorsan és utána menjünk reggelizni! Vagy ebédelni.
- Miért nem ettél? - Fordultam hátra, hogy lássam.
- Mert veled akartam. Öltözz fel! - Mondta, majd kiment a szobából, hogy reggelit csináljon.
Nyújtózkodtam egy kicsit, aztán felálltam. Tae szekrényéhez léptem és kivettem az egyik pólóját, ami a személyes kedvencem. Felvettem. Elég nagy volt rám, bár nem is számítottam másra. Az alja a combom közepéig leért. Felkaptam az egyik rövidnadrágom, majd a fürdőben megmostam az arcom. Mikor kiléptem onnan, akkor lépett be Tae. Lassan végignézett rajtam, tetőtöl talpig, miközben a falnak támaszkodott, karba tett kézzel. Megnyalta a száját, s visszanézett a szemembe.
- Jól áll rajtad a pólóm. Szexi vagy benne. Meg cuki. - Mosolyodott el. - Gyere,
Lementünk az étkezőbe. Tae apja a nappaliban telefonozott. Mikor észrevett minket, odajött hozzánk. Mindhárman leültünk az asztalhoz. Mi Tae-vel enni kezdtünk.
- Már azt hittem végigalszod a napot és egyedül kell majd mennem a meccsre. - Nézett rám, mosolyogva.
- Ha rajta múlt volna, így lenne. - Szólalt meg helyettem Tae.
- Nem is igaz. - Motyogtam, de mindketten hallották.
- Te is tudod, hogy igazam van. Ne tagadd!
- Ötkor legyél kész! Kb akkor indulunk. - Állt fel. Válaszul bólintottam.
Az ebédreggeli után visszamentünk Tae szobájába, majd sorozatozni kezdtünk. Öt előtt kimásztam az ágyból és bementem a fürdőbe. Lezuhanyoztam, fogatmostam, aztán egy törölközővel a derekamon, mentem ki. Tae szekrényét kinyitva, nézelődni kezdtem benne.
- Hmm. Nem is tudtam, hogy akarsz egy gyors menetet, mielőtt elmentek. - Hátrapillantottam rá. A telefonjával a kezében vigyorgott rám.
- Nem is. Csak nem vittem be ruhát.
- Jó kifogás.
Megforgatva a szemem, vettem fel az alsógatyám, úgy, hogy nem vettem le a törölközőt. Nehogy már tényleg rám másszon. Felvettem egy kék, szaggatott farmert és Tae egyik fehér pólóját.
BINABASA MO ANG
Just us? [Taegi ff]
Romance- Mégis mi bajod? Olyan furán viselkedsz mióta megismertem. - Mondtam feszülten. - Semmi. - Mondta flegmán. - Ne hazudj! Talán az a bajod, hogyha összejövünk, akkor nem fogok veled foglalkozni? - Nem, csak... - Csak mi? - Nem mondott semmit, csak né...