30.rész

134 11 1
                                    

Erotikus jelenetet tartalmaz.

Hoseok

Nem tudom mi történt, de ma mindenki olyan fura volt a suliban. Mindenki össze vissza sugdolózott, valamit nagyon nézve a telójukon. Néhányan még engem is nagyon néztek.

A folyosó végén megláttam TaeTae-t, aki idegesen nézett körbe. Odamentem hozzá. Kicsit meglepődve nézett rám.

- Tae, mi történt? Ma mindenki furcsa. - Kérdeztem, de nem válaszolt.

- Szóval igaz srácok? - Jött oda hozzánk, pár random diák, de a többiek is, felfigyeltek ránk.

- Mégis mi?

- Hát, hogy Jimin és Jeongguk együtt vannak. Vagy csak alkalmi szex? Mi az igazság? - Kérdezte.

Mindenki kíváncsian nézett ránk. De valószínűleg én sokkal jobban el voltam veszve. Még hogy Jimin és Jeongguk? Képtelenség. Oké, hogy Jiminnek tetszik Jeon, de biztos, hogy nem járnak.

Ránéztem Tae-re, aki nem tűnt meglepettnek. Biztos már hallotta.

- Keressük neg Jimint! - Mondta, majd elkezdett magával húzni, a kijárat felé.

- Miért? Nincs suliba? Mi lesz a sulival? - Kérdeztem még mindig értetlenül.

-  A sulit most hagyd! Jimin pedig elszaladt.

- Miért?

- Majd elmondom. - Mondta, és kiértünk a suli területéről.

- Nem járnak. Nem járhatnak. De akkor miről beszélnek?

- Miért ne járhatnak? Ha szeretik egymást...

- Csakhogy nem szeretik egymást. Legalábbis Jeon biztos, hogy nem szereti Jimint. Már mondtam. De te is olyan fura vagy. - Mondtam, de nem foglalkoztam tovább a viselkedésével. - Ha mégis járnának, abból Jiminnek lenne baja.

- Miért?

- Na vajon miért? Egyértelműen Jeon miatt.

- Még mindig nem értem mi bajod van.

- Az, hogy az ilyen alakok, csak baszni tudnak. Már mondtam, hogy nem ez az első alkalom.

- Akkor emondanád végre, hogy mi történt? - Kérdezte idegesen.

- Volt egy csávó, Jiminék szomszéda. Igazából olyan volt mint Jeongguk. Öntelt, bunkó és a lányok kedvence. Habár nem volt olyan híres a lányok körében, de ő is megbaszta szinte az összeset, akit ismert. Sokszor láttuk, hogy viszi fel magához az új lányokat. Nem tudom miért, de Jimin nagyon kedvelte. Biztos vonzódik a seggfej casanovákhoz, vagy nem tudom. Hiába mondtam neki, hogy ne tegye, de Jimin bevallotta neki az érzéseit, ő pedig elfogadta. Egy ideig jártak, aztán ő megkérte Jimint, hogy feküdjenek le. De nem csak úgy, hanem a haverjaival együtt. Jimin egyértelműen nem ment bele, ezért megalázták. Elmondta, hogy csak azért van vele, hogy szórakozzon egy kicsit, de egyáltalán nem meleg. Nem erőszakolták őt meg, de össze-vissza fogdosták, akarata ellenére. Szerencsére arra járt pár srác akik megmentették. Még mindig tisztán emlékszem arra a napra mikor sírva jelent meg nálunk. Elmondta, hogy mi történt és sírva kért tőlem bocsánatot, hogy nem hallgatott rám. Tőlem kért bocsánatot, miközben azoknak a fasszopóknak kellett volna az ő bocsánatáért könyörögniük. Szeretem Jimint, de túlságosan naív és ártatlan. - Mondtam, de Tae megállt, és eléggé meglepedten nézett rám. - Mi az?

- Hobi...Jimint ma is megpróbálták megerőszakolni. - Mondta, halkan, nekem pedig kikerekedtek a szemeim.

- Mégis mikor?

Just us? [Taegi ff]Место, где живут истории. Откройте их для себя