Elérkezett a verseny napja. Már nagyon izgultam. Épp a buszoknál álltunk, ami elvisz minket a verseny helyszínére. Miután mindenki megérkezett, felszálltunk a buszra.
Hobi leült az ablak mellé. Jimin megállt mellette, és meg akarta kérdezni, hogy le ülhet-e, de Hobi letette maga mellé a táskáját. Bedugta a fülhallgatót a fülébe, majd kinézett az ablakon.
Jimin szomorúan ült le egy másik helyre, Jeongguk pedig mellé. Hobi rájük pillantott, de aztán rögtön az ablak felé nézett, amint meglátta, hogy őt bámulom.
Sóhajtva egyet, leültem Yoo mellé. Yoo elővette a fülhallgatóját, és benyomott egy zenét. Megnéztem, hogy mit hallgat, és meglepődve néztem, hogy ezt én is szeretem. Kivettem az egyik füléből a fülhallgatót, majd bedugtam az enyémbe.
- Hé! Az az enyém. - Mondta, de nem törődve vele, becsuktam a szemem, és élveztem a zenét.
Az út körülbelül egy órás, ami alatt Yoo el is aludt. Egész úton Yoo zenéit hallgattuk, majd megéreztem valami nehezet a vállamon. Odanéztem, és láttam, hogy Yoo rajtam alszik. Eszem ágában sem volt felkelteni, vagy arrébb tolni a fejét.
A fejemet rádöntöttem az övére, becsuktam a szemem, majd mosolyogva próbáltam nem elaludni, közben azt kívántam, hogy bárcsak örökké tartana ez a pillanat.
Arra keltem, hogy szólítgatnak. Megérkeztünk. Felkeltettem Yoo-t, és cuccainkat összeszedve, leszálltunk a buszról.
Bementünk az épületbe, onnan pedig egy öltözőbe. Először a lányok megcsinálták maguknak és nekünk is a sminket. Sajnos annak ellenére is kellett ránk egy kis smink, hogy fiúk vagyunk. De legalább úgy fogunk kinézni mint az idolok.
Felvettük a ruhánkat is. Mindannyiunk feketében volt. Ami közös volt, az a sima farmer volt. Azon kívül majdnem mindenki inget vett fel, arra pedig valamilyen zakót. Hobin például egy különlegesebb felső volt. Egyedül Jeongguk és Haneul volt toppban, de az is passzolt a zenéhez. Jeongguk még egy test láncot is felvett a ruha alá.
Miután kész lettünk, beálltunk a tükör elé. Nem volt ugyanolyan a ruhánk, de illettek egymáshoz. Ami persze természetes, mert leginkább Chae-won találta ki, hogy milyen legyen a ruhánk, és ő mondta meg, hogy jó-e a ruha amit kiválasztottunk magunknak. Mi is inkább rá bíztuk magunkat, elvégre neki van a legjobb stílus érzéke közülünk.
- Jesszusom, most rendesen úgy nézünk ki, mint valami kpop idolok. - Szólalt meg Eun-ji.
- Istenem de izgulok!
- Esküszöm elmehetnék egy idolnak. Ugye Yoo? - Néztem rá, beállva egy szexi pózba. Yoo elmosolyodott.
- Te tényleg elmehetnél. Tudsz táncolni, helyes vagy és még énekelni is tudsz. - Jelentette ki Na-ra.
- Ha bekerülnél egy bandába, biztosítalak, hogy te leszel a biasom. - Mondta Chae-won.
Elröhögtem magam, majd drámaiasan meghajoltam, és megköszöntem.
- Te is jól nézel ki, Hobi. Nagyon jól áll ez a ruha, amit én mutattam neked. - Mosolygott Hobira Jimin.
- Ja tudom. - Hobi rá se nézett, majd arrébb ment, és enni kezdett. Jimin szomorúan hajtotta le a fejét.
- Hé! Ne szomorkodj! - Ment hozzá közelebb Jeongguk, és átölelte. - Ma boldognak kell lenned, oké?
Jimin válaszul hümmögött egyet, majd kimentünk az öltözőből. Még több mint egy óráig csak beszélgettünk, és néztük a többi versenyzőket. Mindenféle táncok voltak. A kpop cover is külön kategóriában volt. Ha jól tudom, nem voltunk olyan sokan, akik kpop-ot adnak elő, de elnézve a többieket, kezdtem úgy érezni, hogy utolsók leszünk.
YOU ARE READING
Just us? [Taegi ff]
Romance- Mégis mi bajod? Olyan furán viselkedsz mióta megismertem. - Mondtam feszülten. - Semmi. - Mondta flegmán. - Ne hazudj! Talán az a bajod, hogyha összejövünk, akkor nem fogok veled foglalkozni? - Nem, csak... - Csak mi? - Nem mondott semmit, csak né...