47.rész

99 10 6
                                    

Jin

Zsebre tett kézzel lépkedtem a tánciskola felé. Nyugodtan mentem, élvezve a jó, meleg időt. Beérve köszöntem az ott dolgozóknak. Egy páran már ismernek, és azt is tudják, hogy Namjoonnal együtt vagyunk.

- Szia Jin. - Köszönt az egyik női tanár.

- Szia Hana. Mi újság veled?

- Semmi különös. Nemrég lett vége az órámnak. Pont most fogok haza menni.

- A férjed és a gyerekek jól vannak?

- Igen köszönöm. És veled minden rendben?

- Igen.

- Namjoon mondta, hogy miket terveztek. Elég nagy előrelépés ez egy kapcsolatban. Sok sikert hozzá.

- Köszönöm. Kicsit izgulok. Még nem mondtam el a szüleimnek. Tudom, hogy már rég felnőtt vagyok, de azért mégiscsak fura lesz. De azért persze nagyon boldog vagyok emiatt.

- Ez érthető. Nagyon örülök nektek. - Mondta, egy nagy mosollyal az arcán. Megöleltem.

- Köszönöm. További szép napot!

- Neked is! Namjoon most a nagyobbik teremben van. - Megköszöntem, ő pedig összeszedve a cuccát, elment.

A terem felé vettem az irányt, ahonnan már hangosan hallatszódott a zene, ugyanis nyitva volt az ajtó. Egy Twice zene szólt, ha jól tudom. Megálltam az ajtóban, benézve. Ebben a csoportban csak lányok voltak, és nagyon jól táncoltak. Nam mondta, hogy ez a legrégebbi csoport. Hét éve alakult. Két évvel azelőtt, hogy Namjoon tanítani kezdett. A régebbi oktatójuknak el kellett mennie, személyes okok miatt, és Nam vette át a helyét. Elnézve őket, simán azt hinném, hogy egy kpop banda tagjai. Bár ha jól emlékszem az egyikük el akar menni idolnak és már volt is meghallgatásokon.

- Oké, nagyon jó. - Állította le a zenét Nam. Intett nekem, mikor meglátott, aztán újból a lányokra koncentrált.

- Namjoon! Mielőtt elmegyünk eltáncolod velünk a Bang Bang Bang-et?

- Legyen.

Bekapcsolta a zenét, beállt a helyére, majd elkezdtek táncolni. Régen ő is a csapat tagja volt, és sok cover van, amiben ő is táncolt. Viszont kilépett, miután több kpop-os csapatot is kezdett tanítani. Túl sok volt neki, így inkább csak tanár maradt. Van, hogy csinál egy ilyen közös produkciókat a gálákra, ahol mindegyik kpop-os csoport együtt táncol. Abban ő is részt szokott venni.

Mosolyogva néztem őket, elvégre nem komolyan táncoltak, hanem elbohóckodva az egészet. Sokszor elfelejtették a koreót, így ezen röhögtek. Vagy csak lökdösték egymást. Namjoon megfogta az egyik lányt, megpörgette a levegőben, majd a földre taszította. A lány röhögve próbált felállni. Ezek a lányok nagyon a szívéhez nőttek. Már mondta egy párszor, hogy olyanok, mintha a sajátjai lennének. Tökéletes apa lesz. És ha minden igaz, akkor ketten neveljük majd a gyermekeinket.

- Többet ne kérjetek arra, hogy táncoljak veletek, ha így fogtok táncolni! - Röhögött Nam. - És most menjentek! Jó hétvégét!

- Jó hétvégét!

- Szia drágám. - Jött hozzám.

- Szia. - Csókoltam meg.

Kimentünk a teremből, azután megvártam még átöltözik. Miután kész lett, kimentünk. Elsétáltunk a kocsiig, beszáltunk és elindultunk. Ránéztem Namra, aki írtó szexin néz ki, ha vezet.

- Hogy nézhetsz ki ilyen jól vezetés közben? - Nam elmosolyodott.

- Ellep a rózsaszín köd, drágám? Úgy nézel ki, mint aki egy vattacukor felhőn ugrál egy egyszarvúval.

Just us? [Taegi ff]Where stories live. Discover now