52.rész

120 12 7
                                    

Erotikus jelenet!

Taehyung

Jimin akarta, hogy mi is menjünk velük sátorozni az erdőben és a szüleinek sem okozott ez problémát. Beszéltem anyáékkal, nekik sem volt ellenükre a dolog. Összesen nyolcan megyünk. Jimin a szüleivel, Jeongguk, Hobi, Iseul és mi Yoo-val. Két éjszakára megyünk és holnap fogunk indulni.

- Anya! Hol van a kullancsriasztó? - Kérdeztem tőle, pakolás közben.

- Hozom! - Jött be a szobába, egy kullancsriasztóval a kezében.

Kikészítettem két nadrágot és három pólót. Egyet, amiben holnap megyek, egy váltót és egyet az alváshoz. Jimin mondta, hogy van ott tó, így egy fürdőgatyát is elővettem. Kikerestem a szekrény mélyéről a sporttáskámat és egy hátitáskát. Beraktam a sporttáskába két törölközőt, Yoo és az én ruháimat, kullancsriasztót, naptejet és minden más fontos dolgot. A másik táskába nasik és egyéb dolgok fognak menni.

- Előkotorta apa a sátrat?

- Igen. - Szólt anya. - Hánykor mentek holnap?

- Dél körül.

- Jeongguk visz, ugye?

- Aha. Nem kell több minden?

- Nem. Minden megvan. - Felelte a kiscicám.

- Akkor jó. Feküdjünk le! Álmos vagyok.

Leoltottam a villanyt, majd befeküdtem az ágyba, Yoo mellé. Magamhoz öleltem apró testét. Szokásához hívően, fejét a nyakamba fúrta. Adtam egy jóéjt puszit a fejére, aztán becsuktam a szemem, hogy aludjak.

****

Reggel miután felkeltünk, elmentem tusolni. Kijöttem onnan és bezavartam Yoo-t is, addig felöltöztem. Miután ő is végzett és felöltözött, lementünk a konyhába, ott pedig megreggeliztünk. Anya vett pár chipset, amiket elénk rakott. Visszamentünk a nasikkal a szobámba, beraktuk a táskába, majd leellenőriztük, hogy minden megvan-e. Jeongguk olyan egy óra múlva fog jönni, úgyhogy addig elkezdtünk sorozatozni. Pont mikor vége lett a résznek, akkor ért ide Jeongguk. A táskákat levittük magunkkal.

- Minden megvan? - Kérdezte anya.

- Igen.

- Oké. Akkor legyetek jók. Puszi. - Ölelt meg.

Yoo-val együtt megfogtuk a cuccokat és kimentünk Jeonggukhoz. A sporttáskát a csomagtartóba raktuk, a sátor mellé, a másik táskát pedig hozzánk, középre. Én bal oldalra szálltam be, az ablak mellé. Yoo a másik ablaknál ült.

- Indulhatunk? - Nézett ránk a visszapillantó tükörből Jeonnguk.

- Aha.

Miután elindultunk, tíz perc után megálltunk egy ház előtt. Iseul kijött a házból, az ő cuccát is berakták a csomagtartóba, majd beült az anyósülésre.

- Hali, srácok.

- Szia.

- Várjátok már? Én alig tudtam aludni, annyira vártam már ezt a napot. - Mesélte lelkesen.

- Szerintem semmi izgalmas nincs abban, hogy elmegyünk az erdőben aludni. Megtámad az összes bogár és megesznek. - Szólalt meg Yoo.

- Nem is te lennél. - Mosolyodott el Iseul. - Voltál már sátorozni? - Szegezte a kérdést a mögötte ülőnek.

- Nem.

- Na ez a probléma. Ne aggódj! Teszek róla, hogy megszeresd.

- Ne bízd el magad! - Motyogta Yoo, egy apró mosollyal.

Just us? [Taegi ff]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang