34.rész

96 11 3
                                    

Már pár nap eltelt, azóta, hogy Iseulékkal összefutottunk. Nagyon örülök neki, hogy újra találkoztunk, elvégre hiányzott. Viszont megőrjít ez a féltékenység. Nem igazán vagyok féltékeny tipus. Utóljára akkor voltam féltékeny, mikor Iseul és Min-jun előttem smároltak. Azt hittem, ott helyben kitépem a srácnak a szívét, hiába voltunk barátok.

Most viszont újra előtört bennem a féltékenység. Yoo egy párszor érdeklődött Iseul felől, meg megkérdezte, hogy miket szeret, és miket nem. Szeretném, hogy boldog legyen, és Iseullal az is lenne. Nem csodálom, hogy érdeklődik iránta, elvégre egy csodálatos lány, de azt akarom, hogy Yoo az enyém legyen. És én az övé akarok lenni.

Fogalmam sincs, hogy mit csináljak. Bevallani biztos nem fogom az érzéseim neki. Biztos, hogy nem vonzódik a fiúkhoz, és még én is kicsit össze vagyok zavarodva. Eddig még csak bele se gondoltam, hogy én egy fiúval együtt, most meg beleszerettem az egyik barátomba.

Beleszerettem? Vagy csak tetszik? Azt hiszem az első. Sokat gondolkodtam azon, hogy el mondom Jiminéknek, vagy anyáéknak is. Tudom, hogy nem fognak elítélni emiatt, de nem tudom, hogy el mondjam-e.

Az ágyamon fekve, átfordultam hasamról a hátamra, majd magamhoz vettem a telóm. Megnyitottam a chat-et, de nem írtam semmit. Perceken keresztül csak bámultam a telóm, és gondolkoztam. Mély levegőt véve, elkezdtem pötyögni.

Cukroskenyér szektás kommandó

TaeTae:
Sziasztok ráértek?

Napsugár:
Ja mizu?

TaeTae:
Tudnák találkozni?

Chim:
Én ráérek

Napsugár:
Mikor akarsz talizni?

TaeTae:
Most

TaeTae:
Minél hamarabb

Chim:
Jól vagy?

TaeTae:
Ja

TaeTae
miért?

Napsugár:
Fura vagy

Napsugár:
Biztos h jól vagy?

TaeTae:
Akarok valamit

TaeTae:
Akk jó nektek most?

TaeTae:
Fontos lenne

TaeTae:
Kérlek

Chim:
Persze

Napsugár:
Hol talizzunk?

Megírtam nekik a találka helyét, majd elkezdtem felöltözni. Magammal hoztam Yeontant is, úgyis ráfér egy ki séta.

- Elmentem Jiminékkel találkozni. - Mondtam a szüleimnek.

- Rendben. De akkor már jobban vagy? - Kérdezte anya, én pedig egy hamis mosollyal bólogattam.

Nem tudják az okát, de azt igenis észrevették, hogy mostanában eléggé letört voltam. Bár szerintem mindenki észrevette. Vajon Yoo is?

Yeontannal együtt, egy kisebb parkba mentem. Általában nincs túl sok ember itt, így elég nyugis hely ez. Pont tökéletes, hogy az ember kibeszélje az érzéseit.

Just us? [Taegi ff]Onde histórias criam vida. Descubra agora