Reggel mikor felkeltem, a többiek már fent voltak. Hobi és Yoo kivételével. Rápillantottam a rajtam fekvőre. Hihetetlen, hogy mindig nekem kell őt felkelteni. Letoltam magamról, közben ébrezgetni kezdtem.
- Kelj fel kiscicám! Már lassan dél van.
- Hmm. Fáj a popóm. Ez a te hibád. - Nézett fel rám, morcosan.
- Igen? Ennyire durva voltam? - Jelent meg egy perverz mosoly arcomon. - Bocsi. Nem akartam fájdalmat okozni.
- Nem. Élveztem. - Húzott le egy csókra. - De nem hiszem, hogy feltűnés mentesen tudok majd sétálni. A többiek úgyis rá fognak jönni. Leghamarabb Jeongguk és Jimin. Ők a legperverzebbek.
- Az biztos. - Nevettem fel. - Azért próbálj meg kijönni és nem itt bent feküdni egész nap. - Mondtam felvéve a pólóm és nadrágom. Felvettem az övemet is, rámosolyogva Yoo-ra. Egy mosoly kíséretében megforgatta a szemét.
Yoongi
Tae miután felöltözöt, kiment a röbbiekhez. Visszafeküdtem egy nagyot sóhajtva. Kellett nekem azt csinálnom a tóban. Most fáj a fenekem. Jiminék azonnal észre fogják venni. Ezt jól megcsináltad Yoongi.
Felültem, najd én is öltözni kezdtem. Kiléptem a sátorból és a többiek felé indultam. Hát nem bicegek annyira, de azért érzem, hogy volt ott a lyukban valami.
- Na. Végre felkeltél?
- Ja. - Morogtam.
- A mai programunk az lesz, hogy zabálás, pihi, elmegyünk fát gyűjteni, pihi, zabálás, ha akartok fürdés, este tábortűz és alvás. - Sorolta lelkesen Jimin.
- Nagyszerű. Akkor menjünk enni, mert már nagyon éhes vagyok.
Később elmentünk túrázni az erdőben, közben fákat gyűjtöttünk a tűzhöz. Ma nem mentünk a tóhoz, ami jó, mert simán kinézem Tae-ből , hogy kitalál valamit. Nem hiszem, hogy megelégedne az éjszaka történtekkel. De így nem csinálhat semmit sem.
Egész nap nem nagyon csináltunk semmi érdekeset, végül el jött az este. Elkezdtük összerakni a tábortüzet és elég hamar kész lettünk vele. Leültünk a fák köré. Jimin meggyújtotta, s pillanatokon belül lángra lobbant az egész. A tűz gyönyörűen égett, magára vonva mindenki figyelmét. Percekig csak néztük, megszólalás nélkül, majd Jimin apja, felkelt.
- Tud valaki gitározni?
- Én tudok. - Felelte Tae.
- Rendben, akkor játsz nekünk valamit.
Elment a kocsijához, aztán egy gitárral a kezében tért vissza. Odaadta Tae-nek, aki megköszönve vette a kezébe. Egy ideig gondolkozott, majd elkezdett játszani és énekelni. Nem is tudtam, hogy ilyen szépen tud játszani. Ez az ember mindenre is képes. Maga a tökély. Elvarázsolva néztem, ahogy csukott szemmel bele éli magát a zenébe. Hogy lehet ilyen tökéletes?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Just us? [Taegi ff]
Любовные романы- Mégis mi bajod? Olyan furán viselkedsz mióta megismertem. - Mondtam feszülten. - Semmi. - Mondta flegmán. - Ne hazudj! Talán az a bajod, hogyha összejövünk, akkor nem fogok veled foglalkozni? - Nem, csak... - Csak mi? - Nem mondott semmit, csak né...