Most, hogy Hobi is tudja, Hogy Jeonggukék járnak, Jimin folyamatosan közös programokat talál ki. A múltkor például moziba voltunk, azelőtt meg náluk filmeztünk. Most pedig, hogy már szinte nyárias idő van, Jimin kitalálta, hogy ő bizony egy vidámparkba akar menni.
Yoo-t is mindig magunkal hoztuk, akár akarta, akár nem. Seulgi is sokszor velünk tartott. Már ha a szülei elengedték. Most pont elengedték, így most is jött.
Nos a többiek még mindig nem tudják, hogy nekem viszont már nem Seulgi tetszik, hanem Yoo. Egyedül Jin tudta meg, még anyáéknak se mondtam el. Igazából azt sem tudom, hogy el akarom-e mondani nekik. Képtelenség, hogy Yoo is belém szeressen és összejöjjünk. Így lehet újra Seulgira kéne koncentrálnom és elfelejteni őt.
- Hova menjünk először? - Kérdezte Jimin, ugrándozva, mint egy kisgyerek.
- Én még azt sem fogtam fel, hogy egy vidámparkban vagyunk. - Forgatta meg a szemét Yoo, amin elmosolyodtam. - Mintha kisgyerekek lennénk.
- Nyugi, Yoo! Jó lesz. - Karoltam át, majd elnidultunk valamerre.
- Ohh, ohh nekem kell olyan! - Mutatott Jimin az egyik céllövöldére. Odamentünk, majd meg mutatta, hogy mi kell neki pontosan. Egy sapkára mutatott.
- Megnyerjem neked? - Kérdezte Jeongguk, belepuszilva a szőke hajába.
- Azt megköszönném. - Mosolygott rá Jimin. Van egy olyan érzésem, hogy egész nap úgy fog viselkedni, mint egy gyerek.
Jeongguk fizetett a fickónak, beállt egy játékpisztoly elé. A lényeg az volt, hogy néha megjelentek táblák, és azokat kellett eltalálni a pisztollyal. Elkezdett játszani, és elsőre megnyerte. Megtapsoltuk, még ő kitárta a kezeit, mintha ő lenne isten.
- Azt kérem. - Mutatott Jimin újra a sapkára, a srác pedig odaadta neki. - Nézzétek! Hát nem menő?
- Csodálatos. - Mondtam, és próbáltam nem elröhögni magam, ami pesrsze nem sikerült. Hobival szinte egyszerre kezdünk el röhögni.
- Most miért? Tök menő. Nézzétek, tud ilyet is. - A sapka azt hiszem valami nyulat ábrázolt. Jimin megfogta a mancsát, és megnyomkodta, amitől a sapka füle mozogni kezdett.
- Wow. - Mondta Yoo. Már mentünk volna tovább, de ugyanott megláttam egy dolgot.
- Várjatok! Én is játszok. - Mondtam, majd én is fizettem a csávónak.
- Jesszus, már te is? - Kérdezte röhögve Hobi.
Elkezdtem én is játszani. Sajnos nekem nem ment olyan jól, mint Jeongguknak, és kellett egy második menetet is mennem, de végül meg lett amit akartam. A srác levette nekem, amit kinéztem, én pedig boldogan vettem el tőle.
- Komolyan Tae? - Röhögték a többiek.
- Ne mondd, hogy ez neked kell? - Szólalt meg Yoo, rámutatva a cicás hajráfra.
VOUS LISEZ
Just us? [Taegi ff]
Roman d'amour- Mégis mi bajod? Olyan furán viselkedsz mióta megismertem. - Mondtam feszülten. - Semmi. - Mondta flegmán. - Ne hazudj! Talán az a bajod, hogyha összejövünk, akkor nem fogok veled foglalkozni? - Nem, csak... - Csak mi? - Nem mondott semmit, csak né...