29.rész

126 13 3
                                    

Erotikus tartalmak.

Jimin

Szokásosan, Tae-vel és Yoongival mentem a suliba. Minden normális volt, addig még a többiek meg nem láttak. Minden szem ránk szegeződött. Pontosabban rám.

- Hé, Jimin! Te tényleg Jeonggukkal jársz? Vagy a kurvája vagy? - Kérdezte az egyik srác.

- Ugyan már! Jeongguk miért járna vele? Biztos csak újdonságot akart kipróbálni. - Mondta az egyik lány.

Mi a fasz történt? Összezavarodva összenéztünk. Rájöttek? De hogyan?

- Miről beszéltek? - Kérdezte Tae.

- Hát erről. - Mutatott egy fiú egy képet.

A képen én és Jeongguk voltunk. Nem voltunk túl nyilvános helyen, ráadásul Gukon még kapucni is volt, de tisztán lehezett látni, hogy mi vagyunk azok. Guk a derekamat fogta, és elég közel voltunk egymáshoz, közben egymásra mosolyogtunk.

Amint megláttam a képet, lefagytam. Nem emlékszem, hogy ez mikor és hol történt, de valódi. Ijedten körbe nénztem. Mindenki engem bámult, válaszra várva. Nem mondtam semmit, csak elfutottam. Tae utánam kiáltott, de nem követett.

Tudják. De honnan tudják? Most mi lesz. Én nem így akartam, hogy kiderüljön. Nem is akartam, hogy kiderüljön.

Berohantam a mosdóba. Szerencsére nem volt itt senki. Hideg vízzel megmostam az arcom. Enyhén zihálva néztem magamat a tükörben. Vettem egy mély levegőt, majd elindultam, miután lenyugodtam.

Nem akarok így lenni a suliban. Most mindenki rólam fog beszélni.

Nyúltam volna a kilincsért, de az ajtó kivágódott, én meg összerezzentem. Három srác jött be, engem nézve. Ördögi vigyor jelent meg az arcukon, amitől kezdtem parázni.

- Hát itt van a mi kis Jiminkénk. - Szólalt meg az egyik.

- Szerintetek mit eszik rajta Jeongguk? - Kérdezte a másik.

- Nyilván a száját. Olyan dús, mint egy lánynak. Vagy a seggét.

- Én azt mondom, derítsük ki! - Lépett elő az egyik, közben az övét kezdte el kicsatolni.

Ki akartam futni, de ketten elkaptak, és nekinyomtak a falnak.

- Hová szaladsz bébi?

- Hagyjatok! Eresszetek el!

Rugdolóztam, és kapálóztam, de nem értem el vele semmit. A srác aki nem tartott, elkezdte simogatni a felső testem, míg a másik az arcomat. Két ujját a számra helyezte, majd erőszakosan betolta a számba.

- Tudod mit raknék még be a szádba? - Kérdezte nevetve.

Egy könnycsepp gördült le az arcomon, mikor a srácnak a keze az ágyékomhoz ért. A könnyeim nem hatotta meg őket. Sőt ellenkezőleg. Kiröhögtek, majd mégjobban fogdosni kezdtek. A szemeimet szorosan összeszorítottam. Elkezdték kicsatolni az övem, de hallottam, hogy az ajtó hirtelen kicsapódott. Már nem éreztem a kezeket magamon, és pár ütés szerű hangot hallottam.

Félve kinyitottam a szemem. A srácok akik fogdostak, a földön feküdtek. Jeongguk az egyiken ült, és folyamatosan ütötte. Taehyung a másikkal verekedett, a földön hemperegve. A harmadik meg csak hátrébb állt. Ki akart volba menni, de Guk felpattant, és nekirontott.

Kiszaladtam. Hallottam, hogy Tae utánam kiált, de most sem érdekelt. Zokogva futottam végig a folyosón, ahol mindenki engem nézett. Ez sem érdekelt. Kifutottam az iskolából, és a buszmegállóhoz mentem. Pont akkor jött egy nekem megfelelő busz, így felszálltam rá.

Just us? [Taegi ff]Where stories live. Discover now