24.rész

128 11 4
                                    

Miután Yoo elaludt, hazavittük Jimint. Jeongguk és az anyja bent maradtak, és csak később mennek majd. Ők úgyis Jeongguk kocsijával jöttek.

Jin már korábban szólt anyáéknak, hogy mi történt, és, hogy valószínűleg későn érünk haza. Este kilenc körül lehetett, mikor megérkeztünk. Fáradtan szálltunk ki a kocsiból, és mentünk be a házba. Anyáék a nappaliban, a fotelen ültek. Rögtön felpattantak onnan, és odasiettek hozzánk.

- Mi történt? - Kérdezte anya.

- Szerencsére jól van. Eltört a válla, de azon kívül semmi baja.

- Akkor jó. - Könnyebült meg. Anyáék még nem sok időt töltöttek Yoongiékkal, de azt kijelenthetjük, hogy anya is nagyon megkedvelte. Mégha annyira nem is, de őt is megviselte volna, ha valami történt volna vele. - Menj aludni! Holnap iskola.

Felmentem a szobába, majd becsuktam az ajtót. Nekidőltem háttal, és vettem egy mély levegőt.

- A frászt hoztad rám Yoo. - Suttogtam magam elé.

Bementem a fürdőbe és elvégeztem a dolgaim. A hasam megkordult, elvégre még mindig éhes vagyok. Nyílván a chipsel nem lakok jó, de reméltem, hogy reggelig kibírom. Hiába vagyok éhes, nem fogok enni. Túl fáradt vagyok hozzá.

Levetkőztem, majd beálltam a zuhanykabinba. Gyorsan megmosakodtam, majd egy alsógatyát felvéve, mentem ki, és estem be az ágyba.

A telóm rezgett, jelezve, hogy valaki üzent. A telómért nyúltam, és megnéztem ki az.

Seulgi

18:32

Seulgi:
Szia

Seulgi:
Van valami hír?

21:43

Seulgi:
Hazaértél?

Tae:
Most értem nemrég haza

Seulgi:
Hogy van Yoongi?

Seulgi:
Ugye nem esett semmi baja?

Tae:
Nem

Tae:
Eltört a válla

Tae:
De csak ennyi

Seulgi:
Szerencse

Tae:
Igen

Tae:
Bocs hogy csak úgy otthagytalak

Seulgi:
Semmi baj

Seulgi:
A helyedben én is ezt tettem volna

Seulgi:
Miután elmentél megetettem Yeontant. Gondoltam későn érkezel.

Tae:
Köszi. Nekem ki is ment a fejemből.

Tae:
Most megyek aludni. Nagyon elfáradtam

Seulgi:
Rendben jó éjt❤️

Tae:
Jó éjt❤️

****

Reggel fáradan keltem, mivel nem aludtam túl sokat. Bementem a fürdőbe, és belenéztem a tükörbe. Voltam már szebb. Elvégeztem a reggeli rutinom, majd lementem a konyhába. A többiek se voltak sokkal fittebbek. De persze Jinen semmi sem kottyan meg. Ő mindig helyes.

Just us? [Taegi ff]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant