13.

16K 994 132
                                    

Potrzebuję Twojej miłości Potrzebuję Twojej chwili Kiedy wszystko idzie źle Naprawiasz to Czuję odlot  wracam do życia Muszę być wolna dzisiejszej nocy z Tobą Potrzebuję Twojej miłości.*


Jego ręka powędrowała do moich majtek, druga zatrzymała się na biodrze, mocno je ściskając.

Nie wiedziałam co mam, zrobić ze swoimi więc po prostu wplotłam w jego włosy. 

-Dylan czy my...? No wiesz

-Możemy? A dlaczego by nie? Tylko nie mów, że jesteś dziewicą. - jęknął, a ja poczułam się zażenowana. 

-Ja nie wiem...

-Jak to nie wiesz? - zatrzymał swoje ruchy. 

-Bo, gdy byłam na imprezie, to chyba przeholowałam z alkoholem i no wiesz...

-Nie? Nie, wiem. 

-Urwał mi się film. 

-Ja pierdole. 

- Ale możemy? 

-Jeżeli chcesz

-Chcę. 

W jego oczach było coś innego. 

Radość? 

Coś innego od pewności siebie, ale nie umiem stwierdzić co dokładnie. 

-Tak na prawdę, spałem tylko z trzema dziewczynami. 

-Co? Dlaczego mi to mówisz? 

-Bo tak na prawdę, nie jestem, aż tak pewnym siebie dupkiem i babiarzem - przewrócił oczami. 

-no i nie chcę byś myślała, że mam jakieś choroby no wiesz - kiwnął głową na swoje krocze.

-O boże - moje policzki oblały się różem.

-Lubię, zawstydzać kobiety - powiedział i puścił mi oczko.

-Jezu, czy możemy w końcu no wiesz...czuję się zażenowana. 

Usłyszałam jego dźwięczny śmiech i o mój pieprzony boże, to było cudowne. 

-A co jeżeli chcę czegoś innego? 

-Na przykład? 

Nic nie odpowiedział, poczułam jak jego ręka wkrada się, za gumkę od moich majtek. 

-Dyla, co ty..o mój boże ! - krzyknęłam, gdy wszedł we mnie dwoma palcami. 

-Myłeś chociaż ręce? - gdy te słowa padły z moich ust, zaczęliśmy się panicznie śmiać. 

-Dlaczego, robienie z tobą czegokolwiek, co jest związane z seksem, jest takie trudne? -jęknął, ale nadal poruszał, we mnie palcami.

-Tak, jest mniej niezręcznie, no wiesz na luzie. 

Znów zaczął całować, moje usta, a ja cicho pojękiwałam, sprawiając, że jego bokserki były coraz ciaśniejsze. 

Philanderer // Dylan O'Brien ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz