Hej, więc to moja pierwsza nominacja od @kaufmaneek i nie mam za bardzo wprawy w takich rzeczach :D
Ale postaram się odpowiedzieć na pytania :)
1. Co myślisz o homoseksualistach?
Są ludźmi to napewno :D Nie no a tak na serio, nic do nich nie mam. To ich sprawa i ich wybór nie mnie jest ich oceniać, ponieważ sama nie lubie być oceniana.
2. Jakie jest dla Ciebie najlepsze miejsce do pisania?
Raczej nie mam takiego miejsca, wszędzie pisze mi się dobrze, zależy od weny ;) Ale najczęściej pisze w swoim pokoju.
3. Skąd pomysł na opowiadania?
Pomysły biorą się raczej z codziennego życia, bądź piosenek, których słucham. Słysze jakieś słowo i czasami już mam plan na nowe opowiadanie ;)
4. Chciałabyś, aby twoje dzieło znalazło się w sprzedaży?
Pewnie, że tak! To pokazałoby, że coś osiągnęłam, tak jak wspaniała autorka "Cienia". Myślę jednak, że moje opowiadania nie są na, aż tak wysokim poziomie.
5. Jakaś rada dla tych, którzy dopiero zaczynają pisać?
Bądźcie kreatywni. Starajcie się tworzyć coś zupełnie nowego. Nie powtarzać tych samych motywów, które są teraz na topie :) bądźcie jedynymi w swoim rodzaju.6. Ulubiona książka na wattpadzie i ogólnie?
Na wattpadzie to oczywiście cała seria Cienia :D i Dreadful. Poza wattpadem nie umiem zdecydować jaką książkę najbardziej lubię, co nie znaczy, że ich nie czytam :D
7. Jakiej muzyki słuchasz i dlaczego?
Cóż...słucham popu, tak po prostu go lubię :D Rocka uwielbiam, zaraził mnie nim "chłopak" mojej mamy :)
8. Gdybyś mógł zaprosić na kolację pięć wybranych przez Ciebie osób, kto to by był?
Wybaczcie ale nie rozumiem pytania...no cóż blondynka :D
9. Masz możliwość na jeden dzień dostać jakąś super moc. Jaką wybierzesz i dlaczego?
Zdecydowanie czytanie w myślach. Chciałabym wiedzieć co ludzie o mnie myślą, gdy widzą mnie na ulicy :D
10. Jakieś nawyki, uzależnienia?
Hmmm....gdy się denerwuje to obgryzam skórki ;D Nie wiem czy mogę nazwać uzależnieniem słuchanie muzyki...bo jeśli tak to zdecydowanie :)))
11. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? Dlaczego?
Nie, nie wierzę ale bardzo chciałabym wierzyć. Według mnie to zdarza się tylko w filmach :)
No cóż to tyle :) Mam nadzieje, że jakoś dałam radę i za jakiekolwiek potknięcia przepraszam :) xx