Capitolul 6

27.7K 1.7K 272
                                    

Capitolul 6 

               — Ești un inept! Vociferează Bella și îi trage o palmă lui Jacob. Ca să-ți vorbesc în aceiași termeni, am tras câteva frunze de pătrunjel pe nas, nu am fumat leuștean, idiotule! Adaugă apoi se rotește și pleacă.

Încep să râd în hohote și îl privesc cu lacrimi în ochi pe maimuțoi care stă și mângâie obrazul lovit.

               — Cred că m-am îndrăgostit! Pronunță suspinând.

Deși nu am înțeles nimic din cele spuse de Bella, adevărul e că nici nu mă sinchisesc să aflu ceva.

 După ce fac un duș, îmbrac o pereche de blugi negri și un hanorac verde, ridic părul într-un conci și mă așez în fața televizorului cu Max în brațe. Începe Tom și Jerry. 

               — Vezi, când îți place de o cățelușă fugi după ea până o prinzi, iar când o prinzi o smotocești bine, apoi îi dai drumul și iar fugi după ea! Îi explic arta seducției.

Începe să mârâie apoi latră și dă din coadă. 

Cobor faimoasele scări cu grijă și când ajung în living dau peste Debra care arată ca un strigoi. Îmbrăcată într-un trening roz, mulat pe corp, părul blond ars și uscat de soare lăsat pe spate, iar pe meclă un kilogram de fond de ten și pudră.

               — Pleci la treierat? Întreb și mă privește mirată. Ai părul în cap parcă e grâu sau orz, și m-am gândit că te duci la treierat de cereale. Continui și îmi văd de drum, acela de a ajunge în bucătărie.

                — Ești insuportabilă! Exclamă Debra zebra.

Mă sucesc și când ajung în fața ei mai să nu fac infarct. Dumnezeule, de aproape zici ca este o apariție fantomatică! Înghit în sec și îmi dau ochii peste cap.

                — Am citit undeva că vechii egipteni pe lângă îmbălsămarea specială ce era de folos conservării unui cadavru, foloseau și creta. O informez, deși habar nu am dacă ceea ce spun este adevărat. Ai luat legătura cu ei? Ești de acolo cu varul ăsta pe figură, jur. Spun și mă pufnește râsul.

Îmi prinde brațul cu unghiile ei de liliac cretinoid și mă smucește. Unde dracu' sunt tigăile când ai nevoie de ele? Cici cian cu două tigăi ''arde'' câțiva inamici, mie imi ajunge una să o umflu bine pe Debra.

                — Maturizează-te fetito, ai nouăsprezece ani! Urlă mumia în urechile mele gingașe.

Exact când deschid gura să îi mai dau câteva replici pe măsura ei, apare bunica în ușă.

                — Ce se întâmplă aici? Întreabă băbuța mea frumoasă.

După ce era să îl iau de coamă pe mamiferul african erbivor, bunica m-a certat o jumătate de oră, explicându-mi că suntem surori și trebuie să ne înțelegem. Eu mă înțeleg cu ea, ea nu se înțelege cu mine.

                 — Hai, lasă că mă ocup eu de zebra! Bosumflată îngân. Tu pe unde umbli de azi dimineață, ți-ai făcut vreun drăguț? Întreb și mai bine tăceam.

                 — Alia! Țipă și îmi trage o privire urâtă. Am avut treabă în oraș. Adaugă pe un ton blând de data asta. În camera ta te așteaptă o surpriză. Continuă și îmi plasează un sărut pe frunte.

Mă întorc în living și rămân cu ochii benoclați când îl văd pe Max că face sex cu o pernuță. E clar, în casa asta toți sunt nebuni! 

AliaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum