Capitolul 14

23K 1.4K 117
                                    

              Capitolul 14

Deci Moș Crăciun este curvul cu ochii verzi. De unde fac rost de o scară să ajung să-i crăp țeasta? Poate nu trebuia să beau atât de mult whisky cu mașinăria de sex de lângă mine. Îmi este amețeală și îmi vine să vomit.

          — La dracu', Caleb, nu mai sta cu ochii benoclați pe formele ei că îți rupt toate oasele. Mârâie Lucifer cu maxilarul încleștat.

          — Ce ai, frate, mă uitam la tatuajul superb ce îi mângâie ușor spatele. Pe un ton amuzant murmură Caleb.

Jess îi trage o privire venită din străfundul iadului, iar Lucifer își dă jos rochia furată de la Scufita Roșie și mă acoperă.

           — Asta pentru cum ai vorbit cu Moș Crăciun. Spune și îmi trage una peste fese. Și asta pentru că ești beată și mai ales dezbrăcată. Mormăie ca un urs apoi îmi mai lipește o palmă.

Dacă mă mai învârte și pălmuiește atât peste fund o să vomit pe el. Îl trag de mustața falsă și de sprâncene, îi dau căciula jos, apoi îl mușc de ureche.

           — Îmi este rău, am nevoie de o murătură. Rostesc cu greu.

           — Ești beată! Exclamă Black așezându-mă pe canapea.

           — Da, mamă, sunt beată și nu știu cum să ajung acasă. Râzând îi spun.

           — Ești acasă. Mă informează Jess.

Se pare că Jessica este mai trează ca mine. Probabil somnul de zece minute a scos băutura din ea.

           — Caleb, nu am chiloței pe mine. Cu zâmbetul pe buze îi zice iubitului ei.

Nu e beată, e în coma.

            — Să sperăm că nu te ia diareea. Serioasă și cu ochii mari o avertizez.

Black râde în hohote, iar Jess și Caleb se uită mirați la mine. Doamne, dar ce am zis atât de grav?!

            — Nu are chiloți și a mâncat o grămadă de verdețuri, mă gândeam că poate... Zic nevinovată. A, era vorba despre... Aha am înțeles. Adaug apoi cad lată cu capul pe pernă.

Mă trezesc din cauza căldurii și când deschid ochii în fața mea se află Jacob și Bella, care chicotesc și îmi fac semn să mă uit lângă mine. Când întorc capul îl văd pe Black la bustul gol cum mă tine prizonieră . La dracu'! Sunt în lenjerie intimă lângă cea mai mare curvă masculină. Îi dau un bobârnac peste nas și subit se trezește.

           — Ești ca un cal sălbatic. Murmură.

Ăsta tocmai ce a zis că sunt o iapă?

           — Toată noaptea te-ai urcat pe mine, ai dat din picioare, vorbeai despre nu știu ce tort, în fine le-ai făcut pe toate. Îmi aduce la cunoștință.

Are chef de glume așa de dimineață, stai să vezi ce glume am eu în program!

            — Hei, o sută de kilograme și un gram de creier, eu dorm ca un îngeraș. Flutur din gene și scot limba.

Își dă ochii peste cap și mă trage mai aproape de el, asta dacă este posibil. Cristoșelule, este normal ce simt în acest moment? Simt că vreau să-i rup gâtul ca la un puișor.

            — Ești așa dulce încât îmi vine să te mănânc. Susură în urechea mea. Nu o fac doar pentru că devin agitat din cauza zahărului. Completează și mă sărută pe gât.

AliaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum