Capitolul 21

21.6K 1.4K 181
                                    

Capitolul 21

Doamne, Dumnezeule! Cristoșelule și toți Sfinții! Buzele lui le ating pe ale mele, încet, gingaș, delicios, inocent, perfect. Se uită la mine așa cum nu a făcut-o nimeni niciodată, privirea lui diafană face să vibreze și ultima fibră a inimii mele. Mă lasă cu picioarele pe pământ, o mână o așază delicat pe mijlocul meu, iar cealaltă pe obrazul pe care îl mângâie. Din nou mă sărută și simt că mă topesc pe picioare, că inima vrea să-mi iasă din piept... 

Tabloul în care suntem în momentul ăsta îl vreau înrămat și așezat adânc în suflet, acolo unde nimeni nu se poate atinge de el. Habar nu am dacă ceea ce simt pentru Alex este iubire, sau pasiune, dacă este curiozitate sau doar un moft. Tot ce știu este că îmi place al dracului de mult ce îmi face în clipele astea. Modul în care tremur, respir... e datorită lui.  Dacă cineva ne-ar privi ar rămâne mut de uimire, dar cel mai important ar fi invidios pe iubirea dintre noi. 

Bezeaua este una nevinovată, fără defecte, este mai-mult-ca-perfectă. Sunt copleșită de atingerea și sărutul divin ce îmi bucură sufletul și fiecare celulă din mine. Dumnezeule, e atât de frumos ce simt! Buzele noastre se despart având amândoi nevoie de aer, iar când îi întâlnesc ochii verzi ce mă dau încă de când l-am cunoscut peste cap, las privirea în jos, rușinată. Îmi strânge trupul micuț și îl lipește de al sau, îmi mângâie părul și cu două degete îmi ridică fața. zâmbește, apoi îmi dă un pupic pe frunte. Îl prind în brațe făcându-mi culcuș în îmbrățișarea lui și la dracu... plutesc.

Apoi mă trezesc din iubăreală și ies din adapost, iar Lucifer începe să râdă cu poftă. Stau cu ochii închiși și cred că am gura deschisă, încă nu îmi dau seama. Reflectez la ceea ce tocmai s-a întâmplat. Oare trebuia să-l iau la pumni, să-mi arăt adevăratele mișcări de Cici Cian, să le combin cu ceva de la Schwarzengger și de la Stallone, sau să fac ca un Shaolin?! 

      — Să înteleg că mai vrei? De asta stai cu gura deschisă și îți lingi buzele? Pe un ton amuzant întreabă.

Deschid ochii și încep să mă strâmb și să mârâi ca un cățel căruia i s-au făcut unghiile. Exact cum a făcut Max cu mine când l-am colorat.

      — Trebuie să înțelegi că am fost sărutată mult mai bine de alții. De fapt, ca să știi, eu te-am sărutat pe tine, nu tu pe mine. Este, totuși o diferență. Îl informez cu sprâncenele arcuite.

      — Serios?! Hai, să te văd! Te provoc să săruți prima persoană care trece pe lângă noi. Formulează plin de el făcând un pas spre mine.

Fir-ar! Eu și tâmpeniile mele. 

      — De acord, dacă faci același lucru și tu. Privindu-l încruntat îl anunț. 

De aproape cinci minute mă rog să nu apară nimeni, însă normal că nu am noroc. Înjur în gând când spre noi vine un domn în vârstă, iar Lucifer râde pe înfundate. Mă ridic și mă îndrept spre dânsul. Ajung în dreptul bătrânului zâmbesc dulce și îi plasez un pupic pe obraz. Mă privește mirat, dar după îmi înapoiază zâmbetul și pupicul.

      — Este rândul tău. Cu glas slab îi spun.

Se ridică de pe treptele din fața secției de poliție, îmi face cu ochiul, își lipește un zâmbet drăcesc pe față. Cu pași mari se duce spre o tipă brunetă posesoare a unei perechi de picioare lungi și sâni enormi ieșiți din bluză iar mai apoi din geacă. La dracu'! Îi privesc cum vorbesc și fierbe sângele în mine când văd cucuveica cu un rânjet până la urechi. Mă sucesc cu spatele nevrând să văd ceea ce urmează.

AliaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum