Capitolul 23
Felul în care mă atinge, în care mă sărută, în care mă privește...
— Ce zodie ești? Întreb tipul din fața mea.
— A, pește... pești. Bombăne și mă privește mirat.
— Îmi pare rău! Exclam zâmbind viclean.
— De ce? Se interesează ridicând dintr-o sprânceană.
— Am citit horoscopul, peștii vor avea de suferit azi. Îi aduc la cunoștință.
Mă abțin cu greu să nu râd când îi văd încruntare de pe față. Vrea să-mi spună ceva, dar lângă noi își face prezența Debra care mă privește încurcată.
— Dacă o să te prindă Black... Nu-și termină propoziția că tipul se întoarce cu trupul spre ea, iar sora mea rămâne cu gura căscată la vederea lui. Wow! Exclamă mirată cu ochii benoclați pe bărbatul delicios.
— Ce ziceai? Întreb pe un ton amuzant.
— Shh! Pufăie și îmi face semn să tac punându-mi degetul pe buze. Ah... hm... bestial... adica... wow! Bombăne cu ochii ațintiți pe mascul.
Mamiferul african erbivor mai are puțin și bălește pe podea. Însă sunt de acord cu ea, bombonelul arată absolut incredibil.
— Ești bine? Se interesează bărbatul superb văzând cum se manifestă.
— Puțin balonată, mă mănâncă în fund cred că am hemoroizi, sâni mă dor, dar în rest sunt în regulă. Susură măsurându-l din priviri.
Doamne, tâmpită e!
— Hei, ce se întâmplă? Vrea răspuns Jessica.
— Vezi ce văd și eu? O interoghează Debra vrăjită de farmecele celui din fața ei.
— A luat-o razna? Îmi șoptește blondina la urechea.
Dacă sora mea este dată peste cap la vederea lui, eu că l-am sărutat plutesc. Jess o ia de mână pe Debra și pleacă, iar Lucifer îmi face cu ochiul și își mușcă senzual buza inferioară.
— Par periculoase reptilele de pe rochia ta. Zâmbește și îmi plasează un pupic pe nas.
Nu mai periculoase ca reptila din pantaloni tăi. La dracu'! Alex e complet diferit in costumul negru ce îi vine ca a două piele. I-am mai văzut fundul și spatele, dar, îmbrăcat așa, cu freza ciufulită, e divers. Cristoșelule, farfuza asta mă face să vibrez și să simt ce nu am simțit niciodată. Fir-ar, îmi place de mor!
— Te-ai pregătit pentru seara asta? Întreabă cu glasul răgușit.
Hm! Oare ce are de gând? Prinde de spătarul unui scaun și mă așează pe el, apoi la îndemnul lui Caleb se duce pe ringul de dans. Apar în stanga și dreapta mea Bella, Debra si Jess. Întorc capul când într-o parte când în alta căutând lămuriri, dar fetele rânjesc. Ce naiba?
Nu îmi vine să cred! Melodia time of my life începe să se audă și Alex cu pași mărunți vine, îmi întinde mâna și fără să stau pe gânduri mă ridic și îl urmez. Gingaș mă prinde de mijloc, zâmbește, apoi mă sărută scurt. De unde știe că ador piesa și faza din filmul Dirty Dancing? Dumnezeule!
Din câte am înțeles are două picioare stângi, dar clar nu este adevărat. Oare visez?! Este incredibil ce se întâmplă. Înghit în sec, închid ochii și mă las ghidată de el. Râd când mă împiedic și mă trage aproape de corpul său. I-a distanță așteptând să mă arunc în brațele lui, zâmbesc, apoi alerg spre tontul meu frumos. Spectatorii aplaudă și urlă ca la un spectacol. Mă învârte în aer, apoi mă așează cu picioarele pe podea și:
CITEȘTI
Alia
Humor"- Cristoșelule, te rog, promit că nu o să mai fac prostii. Îmi dau ochii peste cap și continui: Bine o să mai fac că mă știi cum sunt, dar niciodată una ca asta! Te implor, ajuta-mă să scap, că de mă prinde Lucifer mă omoară de-adevăratelea!" Comed...