Mulțumiri

22.2K 1.5K 385
                                    

                          Mulțumiri

— Mă lași să vorbesc?

— Stai, domne că vreau să zic și eu ceva.

— Gata, s-a terminat, tu, nu mai poți să spui nimic.

— Aha, despre asta voiam să vorbim. De ce am făcut cunoștiință cu anaconda de abia acum? Femeie, ești tâmpită, tu știi ce are farfuza în pantaloni?

— Nu pot să cred! Acum ești leșinată după sex?

— De ce Jess a făcut toate pozițiile alea, iar eu nimic?

— Poate pentru că erai o sălbatică?

— Dacă erai în fața mea acum, te strângeam de gât!

— Mă lași să mulțumesc persoanelor care te-au citit?

— Vreau să mulțumesc eu. Îngerașilor, floricelelor, pufoșenii și gogoșele... Ce dracului am luat-o razna?! Coțofanelor, mulțumesc că ați citit povestea mea.

— Așa mulțumești tu?

— Bine, bine! Fetelor acum serios, vă mulțumesc pentru tot!

— Of, Alia mai bine taci!

— Câte replici mai aveam de spus, dar, tu mă trădezi pentru sifiliticul ăla de Aris. În fine. Relația cu Black este una reușită, ne înțelegem perfect... Știe că dacă nu face cum vreau, îi croiesc capul.

— Nu te-a întrebat nimeni de Black. Gata, stop!

— Da șubredă mai ești... Stai că vrea și farfuza să spună ceva.

— Aici Alex... Ah, iubitelor, sunteți fantastice și dacă nu mi-ar fi frică de Alia v-aș săruta pe fiecare în parte. Mulțumesc că ați fost alături de noi!

— Ce ai zis mă? Cristoșelule, ține-mă că-l omor!

— Nesuferito, te iubesc...

— Și eu te iubesc, dar îți promit că în seara asta la cină vei mânca piept de țânțar și unghii de muscă. Alo, alo, Mons mai ești pe fir? Nu răspunzi, aaa?

*************************

Acum că în sfârșit am scăpat de Alia și a ei farfuza, vreau să vă mulțumesc pentru tot. Am început să scriu povestea cu un singur gand și acela a fost : să râd cu lacrimi și să mă simt bine.

Am învățat dacă pot să spun așa, că atunci când scrii detașat de voturi, lecturi sau mai știu eu ce alte chestii, iasă o treabă bună... sau ceva pe acolo.

Dar, vă mulțumesc pentru aprecierile și susținerea voastră, pentru fiecare comentariu și vot, pentru lecturi si follow. Mulțumesc că ați fost alături de mine!

Doamna mea scumpă, mulțumesc! Fetelor, mulțumesc!

Naibaf, maimuțoiule, mulțumesc pentru prostiile ce le-ai scos pe gură, mi-ai dat multe idei cu tâmpenile tale.

Dragii mei, vă iubesc și vă mulțumesc din tot sufletul! ❤

AliaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum