Capitolul 19

20.3K 1.3K 167
                                    

Capitolul 19

          — Ești arestată. Ciripește din spatele meu Aidan.

La dracu'! Știam că va veni și acest moment, dar speram ca lucrurile să se desfășoare în felul ăsta, după sărbători. Black se uită încurcat, iar gașca veselă de dincolo de canapea subit își face prezența lângă mine. 

          — Nu poți să faci asta. Gabore întoarce-te de unde ai venit, nu pleacă niciunde. Mârâie Jacob poziționându-se în dreptul polițistului.

         — Aidan, nu cred că vrei să te pui cu noi, nu îți recomand frățioare. Pe un ton ridicat îl atenționează Bella. 

         — Nu a făcut nimic! Țipă dintr-o dată Jessica. Ok, nu bag mâna în foc, știm cu toții că e puțin sărită de pe fix, dar cu siguranță nu e ceva grav. De data asta cu vocea scăzută ne aduce la cunoștință. 

Polițistul își dă ochii peste cap și plescăie din buze, se așază când pe un picior când pe altul, apoi scoate cătușele și le întinde spre mâinile mele. Bella îi sare în spate bolborosind ceva știut doar de ea, capra bengaleză de Jacob stă neclintit în fața lui, iar Jessica îi dă la gioale. 

            — Terminați odată! Hârâie Aidan și brusc îmi așază brățările la mâini. Este acuzată de răpire de minori, știți ce înseamnă asta? Continuă pe un ton ridicat.

            — Ce? Pe cine a răpit? Ți-am zis știu că e nebună, dar nu face lucruri de o asemenea amploare, înțelegi? Zice Jess furioasă.

            — Are dreptate. L-am luat pe Jacob în vacanță, deși Wanda mi-a interzis categoric să o fac. E în regulă, nu o să pățesc nimic, calmați-vă. Cu zâmbetul pe buze îi informez.

Maimuțoiul când aude îmi sare în brațe strângându-mă cu forță, apoi izbucnește în plâns. Fir-ar! 

            — Te iubesc, tu ești sora mea, ai avut grijă de mine și ai mai mult decât propria mamă. Nu vreau să pătești ceva și mai ales din cauza mea. Plângând în hohote boscorodește.

Of! Nu vreau ca cei dragi să plângă, să sufere. De asta am jurat că niciodată nu mă voi îndrăgosti și nu voi lăsa pe nimeni să mă cunoască cu adevarat. Îl iubesc pe puști, deși nu i-am spus, de fapt nu cred că am spus cuiva vreodată.

               — Fraiere, parcă ești o bocitoare. Îi zic râzând. Fii bărbat. Adaug rânjind.

Ridică capul și mă privește, apoi se întoarce brusc spre Aidan și îl lovește cu pumnii în piept.

             — Ești un laș, te-ai îndrăgostit de ea de când ai văzut-o prima dată. Recunoaște, hai, să văd dacă ai tupeu, zi că nu este așa? De câte ori ai urmărit-o? Urlând ca istericul îi cere Jacob.

Toți, dar absolut toți cei prezenți sunt cu ochii ieșiți din orbite și cu gurile căscate. Sunt profund uimită de cele auzite. Polițistul mă sfredelește cu privirea, apoi oftează.

              — Puștiule linistește-te, habar nu ai ce scoți pe gură! Exclamă Aidan cu ochii ațintiți pe mine.

              — Are nouăsprezece ani, idiotule, este o zăpăcită cu acte în regulă, dar e super deșteaptă. Doar atât îți mai zic: luptă când vrei ceva din toată inima. 

              — Te-ai îndrăgostit de ea? Nervos întreabă Black.

              — Iubițel, ce te interesează pe tine ce fac ei? Cere răspuns Margareta și îl trage de pulover.

AliaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum