Capitolul 16

21.5K 1.5K 136
                                    

Capitolul 16

Jessica mă privește de parcă ar vrea să mă omoare și nu înțeleg de ce. Dacă blegul de Caleb cade din picioare e vina mea? 

        — E clar, a murit. Cine dracului supraviețuiește dacă pică de la distanța asta? Poate să-l mănânce și lupii, și ursii, și toate animalele din pădure oricum e mort. Mormăie Jess privind spre prăpastie.

       — Ce se întâmplă, cine a murit? Cere răspuns Caleb din spatele nostru.

      — Aleluia, a înviat mortul! Exclam îndreptându-mă spre mașină.

      — Iubitule, ești bine? Întreabă Jess, apoi îi sare în brațe oparitului.

Doamne, ferește! Iubirea îți mănâncă creierii! Atât ea cât și el au tărtăcuțele goale.

       — Pune mâna pe băț, vezi este totul în regulă. Spune-i că urlai ca turbată după cârnăciorul lui. Declar și intru în mașină urmată de Black.

Se uită la mine cu un zâmbet larg pe meclă și îmi face cu ochiul, apoi mă prinde de mână. 

        — Dacă mai umbli dezbrăcată te strâng de gât. Fii atentă că vorbesc cât se poate de serios. Calm și privindu-mă în ochi îmi spune.

        — Știi cum ești tu? Încep să mă strâmb și îmi trag mâna din mâna sa. Dai cu piciorul în ușă și se sparge geamul. Continui pufăind.

Râde la auzul comentariului meu cu atâta poftă încât mă enervează. 

         — Ard pe dinăuntru. Replică și scoate limba.

         — Gastrita o fi de vină. Murmur privind pe geam. 

Jess și Caleb mai au puțin și și-o trag în zăpadă. El o ia de par, ea își înfige ghearele în fesele lui, el îi linge obrazul, ea îl mușcă de ureche. Ferească Dumnezeu! Mă uit la ei încurcat și când mă văd amândoi îmi arată degetul mijlociu. 

          — Ești tu condimentată și de aia. Mârâie Black.

          — Pupă-mă undeva! Pronunț și imediat sunt ridicată de parcă sunt un fulg în brațele curvului.

Își mușcă încet buza apoi îmi trimite un pupic prin aer. Aha ce să spun, vezi că leșin! 

           — Unde? Șoptește cu zâmbetul pe buze, apoi mă strânge încet de fese.

Animalele de pe pijamalele mele sigur sunt în delir. Parcă și văd capra stând nerăbdătoare, vaca cum rumegă nervoasă și găinile cotcodăcind. Am luat-o razna de tot. 

           — Dacă îmi mai atingi odată fundul o să-ți tai biluțele în somn. Susur în urechea lui si îl strâng cu forță de păr până mă așază la loc pe scaun.

           — Nesuferito, ești o tipă complicată. Totuși tind să cred că îți este frică de bărbați de asta tot timpul ești în defensivă. Plin de el vorbește Lucifer.

Uite lume unde era psihologul! Ce rău îmi pare că nu am nimic de ce să apuc ca să-i sparg țeasta. Scot nervoasă capul pe geam și urlu ca o nebună la obsedații sexuali.

        — Bot umflat ia-ți opăritul și veniți odată. Sunt în pijamale, am înghețat dracului de frig. Îi atenționez strâmbându-mă.

        — Spune-i lui Black să te încălzească. Pretinde Jessica văzându-și în continuare de treaba.

Aud curvul cum chicotește și mă ia toți dracii. Ies din mașină și dau cât pot de tare cu portiera în urma mea, apoi merg cu repeziciune spre casă. De știu că mă congelez și nu mă mai întorc la mașină. Ăia doi până acum se plângeau de usturimi, iar acum nu mai au nici pe dracu', le arde de făcut sex pe marginea șoselei. 

AliaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum