Capitolul 8

27.2K 1.6K 226
                                    

Capitolul 8

            — Domnișoară Justice, am înțeles totul. Amuzat de cele văzute și auzite spune decanul. Du-te la cursuri, ești liberă. Adaugă, iar eu o zbughesc pe ușă.

Ce bună sunt, ies din probleme la fel de ușor precum intru. Să tot fac dacă scap așa repede.

Pe hol mă întâlnesc cu Jessica care respiră de parcă a fost la un maraton. Mă uit lung la ea și aștept să își revină, dar nu, este exact ca un aspirator, are de gând să tragă tot aerul în ea.

           — Ce... ce... s-a întâmplat! Întreabă bâlbâită.

           — Am facut un mic, îi arăt cu degetele cât de mic, număr de striptease, le-a plăcut și m-au lăsat să plec. Îi mărturisesc și fac cu ochiul.

            — De ce nu mă mir?! Pronunță Jess. În liceu i-ai arătat sâni profului de sport că nu te-a crezut că nu ai sutienul pe tine. Îmi aduce aminte și își dă ochii peste cap.

            — Am ce arăta! Mă laud zâmbind. Să-ți amintesc și eu când te-ai dus la farmacie? Întreb râzând în hohote.

S-a dus felina de Jess la farmacie și a cerut sutien mărimea zero, iar farmacista i-a spus verde în față că nu are cremă pentru bube. Când mi-a povestit era să leșin de râs.

            — Lasă, nu este nevoie! Murmură ea.

Orele au trecut destul de repede, fără incidente de mari proporții. Am dat cu Jose Armando jos de pe scaun, enervându-mă mecla lui și am lipit gumă de mestecat pe fundul Jessicăi, când se ridica și îi plasa un pupic lui Antonio fa caldo.

După ce sunt condusă acasă de Jess și al ei, ardei iute jalapeno venit din Spania, intru in locuință si rămân înțepenită la imaginea din fața mea. Bunica cu o matură în mână fuge după un soricel, Debra urlă și își smulge părul din cap de zici că e scăpată de la psihiatrie, Jacob stă cocoțat pe divan, iar săracul Max își mută privirea când la unul când la altul.

              — Casa de nebuni, este un biet șoricel! Țip din pragul ușii.

               — Este un șobolan, nu un șoricel! Urlă ca descreierata Debra.

               — Te manifești de parcă e un bou în călduri și îți este frică să nu te violeze. O informez.

Îi dau un pupic bunici când iau cu toții o pauză din țipat și alergat. Îl văd pe Max cum se poziționează lângă Debra și de spaimă, sărăcuțul, face pipi pe piciorul ei. Râsul colorat al lui Jacob răsună în living, asta până să apară din nou intrusul în încăpere. Maimuțoiul sare în bratele Debrei care țipă și îl aruncă pe jos, iar bunica începe încă o dată cursa atletică. Mă așez turcește pe divan, îl iau în brațe pe pișălcios și îl laud pentru fapta sa.

             — Știu, te-ai speriat, ai văzut în desene cum Jerry îl chinuie pe Tom și ai crezut că vei păți ceva. Ai un biscuite pentru ce i-ai făcut Debrei. Îmbrățișez obsedatul sexual, caci nu am uitat ce rapid este la dat din funduleț, dar problema asta se va rezolva cât de curând.

              — Câinele ăsta nenorocit a făcut pipi pe mine! Exclamă zebra după ce s-au liniștit spiritele. Șoricelul și-a luat zborul , bunica pregătește cina, iar Jacob mă stresează să jucăm pes.

Mamiferul african erbivor vrea să îi croiesc capul, doar eu am dreptul de a folosi epitete împotriva lui Max.

              — Auzi carbonizato, zi mersi că nu a facut altceva! Mârâi spre ea și o văd cum își rotește ochii.

AliaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum