Capitolul 9

27K 1.6K 322
                                    

Capitolul 9

Sunt înghesuită ca o sardea, iar când deschid ochii îmi dau seama de ce. Black stă tolănit în partea stângă a mea, iar Aidan în partea dreaptă.

                 — Ce căutați aici? Pufăi nervoasă și mă ridic în șezut.

                 — Așază-te la loc. Mârâie Black. Ești dezbrăcată! Adaugă și mă trage înapoi pe pernă.

Aidan chicotește și își bagă o mână prin păr, iar Black mă țintește cu privirea. Încerc să-i dau jos din pat, dar rămân doar la încercat, nu degeaba sunt frații cărămidă.

                  — Dacă nu îmi spuneți ce-i cu voi aici încep să urlu. Le aduc la cunoștință.

                  — După ce ai suferit un leșin, o să spui că din cauza păianjenului, dar de fapt ești leșinată după mine... te-am adus la spital și m-am internat și eu, pentru că ce să vezi, se pare că și eu sunt leșinat după cine crezi... după mine. Se maimuțărește Black râzând.

                   — Cu greu te suporți și tu, nu? Mă strâmb și scot limba la el.

Îl văd cum vine aproape de fața mea și se preface că mă mușcă, apoi îmi trimite prin aer o bezea. Îmi dau ochii peste cap și când vreau să le zic câteva cuvinte de duh:

                    — Ți s-a făcut rău și ție și lui Hercule, aici prezent. Spune polițistul arătând spre Black cu amuzament.

                    — Ha, ha, ce amuzant. Zice Black auzind cele spuse de Aidan. Nu am dormit niciodată într-un pat de spital si m-am gândit că asta este cea mai bună ocazie. Ne informează apoi îmi face cu ochiul.

                     — Ieșiți amândoi, vreau să mă îmbrac. Cer cu glasul ridicat.

Aidan iasă din încăpere nu înainte de aș lua la revedere, iar Black merge cu încetinitorul până în patul vecin, etalându-și bucuțele bine definite ce se văd prin deschizătura cămășii identice cu a mea.

                      — Sunt gol, ah, am uitat. Își dă o palmă peste fese chicotind, apoi trage de perdeaua dintre paturi.

Îmi iau blugi pe mine, urmați de pulover și ghete, iar cand vreau să ies pe ușă, intră Jessica bosumflată. Mă ia de mână, ne așezăm pe pat, apoi:

                     — Karma este o nenorocită! Pronunță oftând. Știi, pentru a face baie unei pisici este nevoie de forță brută, perseverență și forță de convingere. Adaugă și își pune mâinile pe cap.

Sunt înconjurată numai de tembeli. Cum să fiu eu sănătoasă, când am în jur atâția nebuni?

                     — Ai băut cafea de dimineață? O întreb și ridic din sprâncene.

                      — Eu nu beau cafea. Mărturisește lăsându-se cu spatele pe pat.

                      — E timpul să începi să bei. Tom, e mort femeie, despre ce baie vorbești?

                      — Cu lăbuțele lui pufoase și mustățile de un metru, parcă era un leu. Doamne, și cât îi plăceau șoriceii și laptele! Zice necăjită. Am făcut sex aseară cu Santos, meduza întoarsă, broasca în baltă și mai era o poziție, dar nu îmi aduc aminte cum se numește. Completează visând cu ochii deschiși și cu zâmbetul pe buze.

Nu, nu este sănătoasă! Auzi, meduza întoarsă și broasca în baltă! Bine că nu au făcut bivolul crăcănat și furnica în genunchi!

                      — Iauzi vecinuțo, trebuie să încercăm și noi! Se aude dincolo de perdea Black chicotind.

AliaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum