Capitolul 11
Curvul cu ochii verzi, niciodată să nu-i crezi, are impresia că dacă este atât de sexy cu părul ala negru și mușchii care îi plesnesc, mă face fericită? Se uită la mine ca un tâmpit și tot ce știe să facă este să-și muște buzele și să-mi facă cu ochiul. Și eu acum ce ar trebui să fac, să leșin?
— Ah, ah, ah. Scot sunete guturale.
— Stai că nici nu am început. Ce gemi așa? Pe un ton amuzant spune.
— Idiotule, nu pot să respir! Exclam și încerc să-mi trag mâinile dintre ale lui.
— Îți fac respirație gură la gură, nu este nicio problemă. Bombăne și suflă aer pe fața mea.
— Am o criză de astm. Suspin și mă prefac că tușesc.
— Nu este ceva nou, tu mai mereu ai crize. Șoptește în urechea mea.
Ușa de la cameră se deschide brusc, mă uit speriată la Black, iar el chicotește. Cretinozaur! Sare de pe mine la fel de repede cum s-a aruncat acum câteva minute, își bagă mâna prin păr și cu greu se abține să nu râdă.
— Ce faceți aici? Întreabă serios Sid.
— Bunicule, îți jur, a încercat să mă violeze. Se plânge Lucifer bunicului său, apoi îmi face cu ochiul.
Ce?! Mă ridic în picioare în fața lor, iar când întâlnesc privirea bunici Maria, fac o față de îngeraș.
— Alia, ce cauți noaptea în camera unui bărbat? Cere răspuns cu mâinile proptite în șold.
— Bărbat?! Pronunț strâmbându-mă. Vrei să zici muiere, de era bărbat încerca să mă violeze el pe mine. Ridic vocea mai mult decât voiam inițial.
Pff, cum să nu anaconda!
— Alia! Țipă bătrâna.
Acum chiar sunt supărată. Totul se întâmplă din cauza farfuzei masculine. Nu putea să vină mai târziu acasă?
— O să-ți demonstrez ce bărbat adevărat și bine sunt. Plin de el șoptește curvul.
— Un baiat educat nu sechestrează noaptea, fete în camera sa. Cu tonul răgușit îl mustrează Sid.
— A venit ea singură, nu poate să trăiască fără mine. Mormăie Black.
Încă aștept corpul ceresc să-i cadă în cap. Of, nu îmi place deloc privirea bunicii. Nu am făcut nimic rău. Nu am avut timp să fac.
— Mișcă-ți fundul acasă dacă mai vrei să te uiți vreodată la Tom și Jerry! Mă dojenește bunica.
Suntem conduse la ieșire de Sid și de al lui nepot și când nu sunt văzută de cei doi bătrâni, îi arăt degetul mijlociu lui Lucifer. Scoate limba la mine și i-aș zice eu ce să facă cu ea, dar mă abțin, am necăjit-o destul în seara asta pe bunica.
Ajunsă în casă dau de zebra, care stă lungită pe divan și zâmbește ca o cretină.
— Pe unde umbli zăpăcito la ora asta? Întreabă ea.
Pe asta ce o scarpină grija de mine?
— Pufarina asta mică a vrut să-l violeze pe vecinul de peste drum. O anunță bunica.
CITEȘTI
Alia
Humor"- Cristoșelule, te rog, promit că nu o să mai fac prostii. Îmi dau ochii peste cap și continui: Bine o să mai fac că mă știi cum sunt, dar niciodată una ca asta! Te implor, ajuta-mă să scap, că de mă prinde Lucifer mă omoară de-adevăratelea!" Comed...