4.bölüm

1.4K 52 15
                                    

Dün yemek hariç hiç odamdan çıkmamış ve kimseyle konuşmamıştım. Ediz ise sürekli peşimde ve oyun oynamıştık. Daha sonra ise birlikte yatmıştık. Şuan ise kahvaltı yapıyorduk ve telefonumun çalması ile ayağı kalkacağım sırada Yusuf bey eli oturmamı işaret etti.

" Rahatına bak kızım. "

Oturdum ve telefonumu kulağıma dayadım.

" Yakışıklım. "

" Biriciğim. Kahvaltını yaptın demi bebeğim. "

" Yapıyorum abi ve sizde yapıyorsunuz demi. Vallah Sahra teyzeyi ararım ve yapmadığınızı öğrenince külahlıları değişiriz. "

" Yapıyoruz biriciğim. "

" Afferin benim abime. "

" Neyse ben seni daha fazla tutmayın ve Selim alacak okula getirecek. İtiraz yok ve öptüm o bal yanaklarından güzelim. "

" Bende sizi öptüm abi. "

" Abla! "

Uraz'ın sesini duyurmak istercesine bağırması ile telefonda bir kaç ses oldu ve Uraz'ın sesini duydum.

" Benim güzeller güzeli ablacığım ve benim birtanecik ablacığım. "

" Ne istiyorsun canım kardeşim. "

" Bir şey istemeyecegim ya sende hemen güzel itiraf edince bir şey isteyecek zannediyorsun! "

" Ben kendi malımı tanıyorum ve söyle bakalım ablasının birtanecik kardeşi ne istiyorsun. "

" Zingirli kolyeni takabilirmiyim diye soracaktım. "

" Kaybedersen parasını alırım. "

" Para senin köpeğin olsun kral ablam benim ve seni var ya birtanesin ne ablam benim. "

" Zevke. Neyse ben kapatıyorum ve okulda görüşürüz. "

" Görüşürüz ablacığım. "

Telefonu kapattım ve başımı kaldırdığım zaman ise tüm ailenin bana baktığını gördüm.

" Başka kardeşinde mi var. "

Ediz'in sorusu ile ona baktığımda gözleri dolu bir şekilde bana baktığını gördüm.

" Evet 4 tane abim ikizim ile 1 tane erkek kardeşim var ve senden büyük ama. "

" Peki o kardeşini benden daha çok mu seviyorsun. "

Gözleri dolu ve dudakları büzük bir şekilde bana bakıyordu. Heran ağlayacaktı ve derin bir nefes aldım.

" İkinizi eşit seviyorum ve ikinizde benim kardeşimsiniz. "

" Ama en çok beni seviyorsun demi ablacığım. "

Onu başımla salldığımda Ediz mutlulukla bana sarıldı ve yanaklarımı öptü. Kahvaltı bitmişti ve Yusuf bey bana baktı.

" Kızım seni Oğuz Deniz ve Çınar'ın gittiği okula kaydettirelim. O okul buraya ters kalıyor ve yol çekme istersen. "

" Gerek yok arkadaşım beni zaten alacak ve okulumdan memnunum ayrıca. "

Telefonumun çalması ile telefonu açtım.

" Geldim. "

" Geliyorum. "

Telefonu kapattım ve ayağı kalktım.

" Ben gidiyorum ve okul çıkışı arkadaşım bırakacak. "

" Peki kızım ve numarını verirmisin lütfen. Acil bir şey durum olduğunda haberleşelim. Ha bu arada yanında bulusun ve şifre senin doğum tarihin kızım."

Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin