25.bölüm

85 4 0
                                    

Sabahın erken saatlerinde Ediz'in uyandırmasıyla kendimi arka bahçenin havuzunda bulmam bir oldu. Havuzda Oğuz Deniz Çınar vardı ve Mine hanım bizi gülümseyerek izliyordu. Havuzda yaklaşık 4 saatir oynuyorduk ve Mine hanımın sesiyle hepimiz istemeyerek çıktık.

" Çocuklar hadin çıkın ve kekler soğuyacak! "

Gülüşerek odalarımıza dağıldık ve sıcak bir duşa girdim. Hızla işimi bitirdim ve saçlarımı en kısa zamanda kestirmeyi planladığım için topuz yaptım. Bahçeye çıktım ve masaya oturdum. Kekleri gülüşerek  yedik ve hep beraber oyun odasına çıktık. Akşama kadar oyun odasından çıkmadık ve birbirimizle uğraştık.

Yemek saati gelince ise diğerleri gelmişti ve Yamaç beni kolunun altına alarak koltuklara oturduk.

" Günün nasıl geçti bakalım güzelim ve gözlerinin içine bakılırsa eğlenmişsin. "

Neler yaptığımı anlattım ve Yamaç ilgili ile dinledi. Savaş ile diğerleri kendi aralarında sohbet ederken Yamaç benimle sohbet ediyor. Yusuf beyin telefonuyla tüm gözler ona döndü ve Yusuf bey telefonu açtı.

" Efendim anne. "

Karşı taraf dinledi ve yüzünden endişe berildi birden.

" Ne! Durumu nasıl şuan ve biz hemen geliyoruz! "

Karşı taraf dinledi ve bir şeyler dedikten sonra telefonu kapattı.

" Ne oldu hayatım. "

Mine hanım endişeyle sorduğu soruyla Yusuf bey ona baktı.

" Babam hastaneye kaldırılmış ve çocuklar hazırlanın hemen! "

Ne olduğunu anlamayarak kendimi birden valizle aşağıda ve sonrada uçakta buldum. Kulaklığımda son ses müzikle ve dalgınca havayı izlemeyi sürdürdüm. Sessizce ve sakince öylece duruyorum. İndik ve korumalar eşliğinde gecenin bir saatinde hastaneye geldik. Gördüğüm kalabalık ile şok oldum ve ifadesizce hepsine baktım. Yusuf bey bir kadının yanına gitti ve kalabalıktan uzakta duvara yaslanmış şekilde öylece onları izledim. Telefonumu çıkarttım ve direkt üsteki numarayı aradım.

" Biriciğim bir şey mi oldu! "

" Sakin ol abi bir şey olmadı ama biz şuan Mardin'deyiz. "

" Ne işiniz var orada ve seni zorla götürmediler demi! "

Alaycı sesiyle ufak bir kahkaha attım ve alayla cevap verdim.

" Yok ve herşey bir anda gerçekleşti için ne olduğunu anlayamadım. "

" Almamı istersen sorun değil? "

" Şuanlık bir şey yok. "

" Vural abini yolluyorum yanına madem ve kredi kartımla. "

" Canım abim be seni herşeyden ve herkesten çok seviyorum. "

" Bende seni çok seviyorum biriciğim benim. Bir şey olursa ara veya Vural abine de. "

" Tamam abi ve görüşürüz. "

" Görüşürüz ve kendine dikkat et. "

Telefonu kapattım ve telefonla konuşmamdan beri üzerimde olan bakışlarla göz göze geldik. Tüm herkes bana bakıyor ve hepsine sertçe baktım. İfadesizce ve soğuk bakışlarımla herkese tek tek bakmayı sürdürdüm. Mine hanım yanıma geldi.

" İsterseniz siz Savaş abinlerle konağa geçin ve burada yapacak bir şey yok zaten. "

Başımı salladım ve Mine hanım yanağımı öptükten sonra Savaş'a dedikten sonra 3 araba ile korumalar dolu arabalarla konağa vardık. Bir oda verildi ve zaten aceleyle geldiğimiz için pek eşya alamadığım için üstüme rahat bir şeyler giyindim.

Ediz yanıma gelmişti ve benimle uyumak istediğini söylemişti ama kabul etmedim. Tanımadığım evde ve bilmediğim kişilerin yanında rahat uyuyamazdım. Öylede yaptım zaten ve uyumayarak sabaha kadar tavana baktım. Sessizce aşağıya indim ve herkes bir yerde toplanmış bir şekilde birisiyle konuşuyordu. Savaş beni fark etti ve yanına çağırmasıyla yanına gittim.

" Yahu iyim ben! Alt tarafı tansiyonum yükseldi ve hepsi şunun yüzünden! "

Dede beyin Yusuf beye bakarak demesiyle Yusuf bey affalayarak babasına baktı.

" Ben ne yaptım yine baba. "

" Torunumun yaşadığını benden sakladın daha ne yapacaksın ve tansiyonum yükselmesiyle onu bize göstermeyecektin bile! "

Yusuf bey tam konuşacağı sırada Dede bey onu susurdu ve gözleri kalabalığın arasında benimle göz göze geldi. Gülümseyerek yanıma gelmemi işaret etmesiyle sessizce yanına gittim. Birden beni kendine çekti ve sıkıca sarıldı.

" Ailemize hoş geldin torunum ve ben deden Resul. "

Başımı salladım ve elini öptüm. Sonra babannem olacak kadın dolu gözleriyle bana sarıldı ve saçlarımı okşadı.

" Oy yavrum benim! Ailene ve bize hoşgeldin kuzum. Ben babaannem Feride. "

Başımı salladım ve dedem beni yanına oturttu. Sırasıyla tüm akrabalarımı tanıttı.

" En büyük amcan Civan onun küçüğü bir küçüğü baban onun küçüğü Aykut amcan Devran amcan ve en son Hakan amcan . Civan amcanın eşi Ezgi yengen ve çocukları Cihan Fırat Demir Berk Ozan. Aykut amcanın eşi Yonca yenge ve çocukları Yılmaz Bora Erdal Furkan Ege ile Efe ikizler. Devran amcanın eşi Oya yengen ve çocukları Kaya Serkan Demir Berat Ayberk. "

Hepsine tek tek baktım ve kim kimin çocuğu olduğu bile unuttum. Hepsi bana bakıyor ve sessizce birbirimize baktık. Hepimiz Mardin turu yapmıştık ve cidden çok yorulmuştum. En sonunda bir yerde yemek yedik ve birbirimizi tanımaya başladık.


Yeni bölüm hakkında neler düşünüyorsunuz

Erva

Mine hanım

Yusuf bey

Abiler

Kılıç Kuzenler

Dede Bey

Babanne Hanım

Oy ile yorum yapmayı unutmayın

Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin