Müzik dinlerken Oğuz gelmişti ve birlikte dışarıya çıkmak istediğini sorunca ise kabul ettim. Zaten ders çalışmaktan yorulmuştum ve biraz ara vermek iyi olur. Oğuz beni nereye götürüyordu bilmiyordum ve sorduğum zaman ise sürpriz olduğunu söyledi. En sonunda Vialand'a geldik ve Oğuz gergin bir şekilde konuştu.
" Yükseklik korkun yok demi. "
Başımı olumsuz anlamda salladım ve Oğuz rahat bir nefes aldı.
" Peki biletleri alalım ve ilk sahnesine binelim. "
" Adalet Kulesi. "
Oğuz başını salladı ve o biletleri alırken bende Adalet Kulesi'ne doğru yürümeye başladım. Tüm oyuncaklara bindik ve akşama kadar baya bir eğlenmiştik. En sonunda Yusuf bey yemeğe arayınca ise Savaş bizi almıştı.
" İmdat diye bağırması çok komikti ama erkek adam korkmaz derler ama Oğuz korkak çıktı. "
Kahkaha atarak Oğuz'un bağırmalarını anlatırken Oğuz itiraz etti.
" Yalan söylüyor ve asıl o bağırdı. "
" Kendi yalanını kıza atman baya doğru davranış Oğuz. Ve çığlık attığına adım gibi eminim ve bende sizi götürdüğüm zaman ise abi indir beni diye çığlık atmıştın. "
Savaş alayla Oğuz'a bakarak demesi ile Oğuz onu umursamayarak patlamış mısırın yemeye devam etti.
" Ama iyi eğlendik ve abi kardeş güzel bir gün geçirdik. Tekrarlarız bunu güzelim. "
Oğuz bana göz kırparak dediği ile gözlerimi devirdim ve aramızda 1 yaş olduğunu hatırlatmak isterim.
" Yaparız Oğuz. "
" Abi. "
" Oğuz. "
" Oğuz abi. "
" Oğuz ve 1 yaş olduğunu hatırlatırım. "
" Ama ben büyüğüm ve abi diyeceksin. "
" Çok beklersin madem. "
" Ablacığım yine abimle gittiniz ve beni yine götürmediniz. "
" Ediz her gittimiz yere seni zaten götürüyoruz ve bir yerden eksik kalsan olur bence. "
" Oğuz kardeşinle doğru konuş. "
Yusuf beyin uyarırcasına bakmasıyla Oğuz ona döndü.
" Haklıyım baba ve her gittimiz yere götürmek zorundayız. Bir kerede peşimize takılmasa iyi olur ve hem ben kardeşimle yalnız gezmek istedim. "
" Ablacığım ile sadece ben gezebilirim ve ben onunla konuşabilirim. O sadece benim ablacığım ve sizin değil. "
" Ediz! Seninle daha önceden bu konuyu konuştuk değilmi anneciğim ve ablanın hayatına karışma hakkın olmadığını anlaman gerekiyor. O sadece senin ablan değil ve Çınar abinin ablası Deniz abinin ikizi diğer abilerinin kardeşi. Onlar da konuşabilir ve onlarda birlikte uyayabilirler. Ablanı yönlendirme hakkın yok ve hiç birimizin onu yönlendirme hakkı yok. Daha fazla ileriye gitme anneciğim. "
Mine hanımı tehditkar sesiyle Ediz dudaklarını büzdü ve gözleri dolu bir şekilde bana baktı. Benden cevap bekliyordu ve onu koramamı bekliyordu ama yapmadım. Ediz'in bazı şeyleri anlaması gerekiyor ve paylaşımcı olması gerektiğini anlaması gerekiyor. Ediz'in davranışları ile hareketleri bana Uraz'ı hatırlattı. Oda tıpkı böyle abimlerden ve ikizimden beni paylaşmak istemezdi. Evde sürekli onunla ilgileneyim diye bir keresinden dolabın üstüne çıkmıştı ve ben hariç kimse onu dindirememişti. Poyraz abim devreye girdi ve Uraz ile konuştuktan sonra ise Uraz istemeyerek beni paylaşmak zorunda kaldı ama hala ara sırada yaramazlıklar yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem
ActionÇok sevdiği ailesinin öz ailesi olmadığını görenen Erva'nın hayatı birden tepe taklak olur 17 yıl kızlarının hasreti ile yaşayan Kılıç ailesi yıllar sonra aldıkları telefon ile kızlarının yaşadını öğrenmeleri bir olur Bir yandan Erva'yı vermek istey...