Oğuz ile gülerek oyun oynuyorduk ve Deniz kıskançlık yaparak beni Oğuz'dan uzaklaştırmıştı. Deniz ile dışarıya çıktık ve onunla dondurma yiyerek sohbet ediyorduk. Birbirimizi daha yakından tanımaya ve nelerden hoşlanıp nelerden hoşlanmadığımızı soruyorduk. Bu aileye ilk geldiğim zaman ile şimdiki zamanlar arasında fark var. Ve sanırım yavaş yavaş omlara de alışmıştım ve onlara da güvenmeye başlamıştım.
Şuan ise Gökay ile karşılıklı tenis oynuyorduk ve kazanan ben olmuştum. Gökay gülerek saçlarımı karıştırdı.
" İyi oynadın. "
" Sende iyi oynadın. "
Daha sonra üstümüzü değiştirdik ve sohbet ederek üst kata çıktık. Bodrum katından her türlü spor aletleriyle ve oyunlarıyla dolu bir bodrum katıydı.
Gökay ile direkt mutfağa girdik ve soğuk suyu diktik. Daha sonra duşa girdim ve sıcak suyuyla güzel bir banyo yaptım. Duştan çıktım ve üstümü değiştirdim. Saçlarımı istemeyerek kurumaya başladım ve saçlarımı topuz yaptım. Havalar ısınmaya başlamıştı ve üstümde şort ile kısa kollu vardı. Telefonumu alarak odadan çıktım ve merdivenlerin başında Altan'ı gördüm. Beni görünce gülümsedi ve iki büyük adımla yanıma geldi.
" Birlikte yemek yemeye var mısın ufaklık? "
" Ben ufaklık değilim ve ne yiyeceğiz peki. "
Birlikte aşağıya indik ve Altan'nın arabasına binerek Yamaç'ın çalıştığı yere geldik. Yamaç bizi görünce gülümsedi ve yanımıza gelerek benim yanağımı öptü.
" Hoş geldin abiciğim ve geçin şu masaya. "
Yamaç bizi bir masaya yönlendirdi ve hep beraber oturduk. Yamaç elini kaldırdı ve bize dönerek sordu.
" Ne isterseniz? "
" Fark etmez. "
" Sen ne varsa gönder abi. "
Yamaç masayı donatmasını söyledi ve yemekler gelinceye kadar havadan sudan sohbet ettik. Yemekler gelince ise yemeklerimizi yedik ve Yamaç'ta bizimle geldi. Kısa süre sonra Savaş Meriç Altay Gökay Oğuz Deniz Çınar da bize takıldı ve hepimiz lunaparka gittik. Hep beraber eğlenceli saatler geçirdik ve dönme dolabın durmasıyla etrafıma bakındım.
" Güzelim korkmuyor musun? "
Savaş'ın sorusuyla gülerek ona dönmeden cevap verdim.
" Korkmam ben ve Poyraz Korhan'ın biricik kız kardeşi Erva Korhan'ım ben! "
Aşağıda Altan Altay Oğuz'a el salladım ve onlarda bana gülerek el salladılar. Aşağıya indik ve Altay pamuk şeker aldı bize. Güzel bir akşamdan sonra eve geldik ve gülüşerek odalarımıza dağıldık.
Bugün okullar kapanıyordu ve şuan elimdeki karneme kısa bir bakış attıktan sonra yanımda duran Deniz heyecanla konuştu.
" Yaz tatili boyunca geceye kadar yapacağımız bir sürü planlarımız var ve tüm yaz tatilinde sıkılmayacağımız zamanlar olacak! "
Başımı salladım ve Çınar koşarak yanıma gelip bana sarıldı.
" Abla senin sayesinden taktir aldım ve beni çalıştırdığın için teşekkür ederim! "
" Önemli değil ablacığım ve sen zeki bir çocuksun zaten. "
Daha sonra bizi bekleyen Savaş'ın yanına gülüşerek vardık ve ona karnelerimizi uzattık. Savaş hepimizin karnelerini aldı ve gülümseyerek bize baktı.
" Dondurmayı hak ettiniz! "
Hepimiz arabaya bindik ve son sesle müzikle dondurmacıya ilerledik.
Arkasından hayal kırıklığı ile bakan kişilerden habersiz ilerlediler.
Yeni bölüm hakkında neler düşünüyorsunuz
Erva
Mine hanım
Yusuf bey
Savaş
Meriç
Yamaç
Altan
Altay
Gökay
Oğuz
Deniz
Çınar
Ediz
Oy ile yorum yapmayı unutmayın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem
ActionÇok sevdiği ailesinin öz ailesi olmadığını görenen Erva'nın hayatı birden tepe taklak olur 17 yıl kızlarının hasreti ile yaşayan Kılıç ailesi yıllar sonra aldıkları telefon ile kızlarının yaşadını öğrenmeleri bir olur Bir yandan Erva'yı vermek istey...