Çınar ile odamda yapboz yapıyorduk ve son parçaları tamamlamaya çalışıyorduk. Ediz sürekli gelip bizi rahatsız edip ve oyunumuzu bozduğu için onu benim odama tanışma kararı aldık. En sonunda parçaları tamamladık ve gülümseyerek birbirimize baktık.
" Hele şükür sonunda tamamlaya bildik ve kimse bizi rahatsız etmeden şu parçaları bitirdik. "
Çınar'ın dediğini onaylamak amaçlı başımı salladım. Cidden Ediz yüzünden bir türlü parçaları tamamlayamadık ve sürekli peşimizde olduğu için doğru düzgün bitirememiştik. Ortalığı topladıktan ve salona girdik. Salonda Oğuz dışında kimse yoktu ve oda abur cubur ile film izliyordu. Bize kısa bir bakış attı ve filme geri döndü.
" Annemler nerede abi. "
" Betül ablalara gitti Ediz ile ve sizde gitmek isterseniz gidin. Annem işiniz bittiği zaman gelmek isterlerse geleebilirler demişti. "
Oğuz'un dediği ile Çınar'ın gözlerinin içi parladı ve heyecanla bana döndü.
" Gidelim mi abla! "
Bu heyecanını anlamasam da başımı salladım.
" Olur. "
Çınar üstünü değiştireceğini söyleyerek odasına gitti ve koltuğa oturdum.
" Betül ablanın kızı Duru var ve Duru'ya fena halde aşk bizimki! "
Oğuz sanki kusmak üzeymiş gibi öğürerek dediği ile gülmemek için kendimi zor tuttum. Şimdi anlaşıldı heyecanı. Çınar geldi ve birlikte evden çıktık. Yol boyunca nasıl olduğunu sorup durdu ve yakışıklı olduğunu söyledim. En sonunda eve geldik ve kapıyı çaldı Çınar. Kapıyı ton ton bir teyze açtı ve gülüşme seslerini takip ettik. Salona girmemiz ile tüm bakışların bize dönmesiyle seslerin kesilmesi bir oldu. Ediz bir köşede siyah saçlı bir çocukluk oyun oynuyordu ve başını kaldırıp beni görmesiyle yanıma gelmesi bir oldu.
" Ablacığım hoş geldin! "
Neşeyle dediği ile gülümsedim ve hoşbuldum dedim. Etrafta fısıldaşmalı sesler geliyor ve Mine hanım gülümseyerek yanımıza geldi.
" Anneciğim hoş geldiniz. "
" Hoş bulduk. "
Çınar ile aynı anda dedik.
" Çekin oturun ve ayakta dikilmeyin direk gibi. "
Çınar ile geniş koltuklardan birisine geçtik ve Mine hanımın az önceki kalktığı yere oturduk. Mine hanım gibi bakımlı ve güzel bir kadın gülümseyerek bana baktı.
" Merhaba tatlım ben Betül ve sende Erva olmasın. Mine senden çok bahsetti ve aynı annen gibi çok güzelsin. "
" Teşekkür ederim Betül Hanım. "
Betül Hanım ona hanım dediği için kaşları çatıldı ve genişçe gülümsedi.
" Hanım kelimesini kaldıralım ve abla desen yeterli Erva. "
Başımı salladım. Mine hanım aç olup olmadığımızı sordu ve aç değilim dedim. Betül abla yinede yiyecek bir şeyler koydu ve bitirmemiz gerektiğini kesin bir dille konuştuğu için mecburen yiyorduk. Bir yandan yiyordum bir yandan kadınların sorularına cevap veriyordum. O sırada bir kız geldi ve Betül teyzenin yanına oturdu. Çınar kızı görünce heyecanla ne yapacağını bilemeyince o kızın Duru olduğunu anlamıştım ve kız sarı saçları kahverengi gözleri ile kısa boyuyla oldukça güzel bir kızdı.
" Merhaba ben Duru. "
" Erva bende. "
Duru ile kısa bir sohbet ettik ve Çınar ise hayranlıkla onu izliyordu. Yaklaşık 1 saat kadar oturduk ve evlere dağıldık. Mine hanım komşuları nasıl buldumu soruyordu ve kısa yanıtlar verdikten sonra odama çıktım.
Önümdeki test kitabına boş gözlerimle bakıyorum. Kapının çalmasıyla gir dedim ve içeriye Deniz girdi. Yanıma geldi ve elindeki test kitabını bana gösterdi.
" Şu soruyu yaptın mı sen. "
Soruyu yapmıştım ve başımı salladım.
" Bana da gösterir misin? "
Başımı salladım ve soruyu ona anlattım. Dikkatlice dinledi ve soruyu çözdü. Sanki üstünden yük kalkmış gibi rahatladı ve mutlulukla bana sarıldı.
" Teşekkür ederim diğer yarım bir an çözemeyeceğim diye korktum ve cidden fizikten nefret ediyorum. "
" Bende nefret ediyorum ve hatta sırf fizike girmemek için Eren ile abime hastalandığımızı söylüyorduk. Tüm fizik testleri ile sınavlarda aynı baheneyi kullandığımız için abim artık yemiyordu. En ki sınava çalışmamıştık ve Aralgilde çalışmamışlardı. Biliyoruz tabikide sınavdan düşük alacağımızı ve abimin bize ceza vereceğini. Aral hepimize acı biber yedirmişti ve bu sonumuz hastanelik olmuştu. Biber bozukmuş ve zehirlenmiştik. Doktor midemizi yıkamış ve 2 hafta okuldan kurtulmuştuk. "
Aklıma gelen anılar ile kahkaha atarak anlatmıştım. Deniz buruk bir gülümsemeyle dinledi.
" Fizik diyince Savaş abimde akar sular durur ve abim tam bir fizik bağımlısı. Tüm fizik sınavlar ile denemelerimizi o çalıştırdı ve onun sayesinden yüksek not alırdık. Hatta gel abimden yardım alalım. "
Aslında iyi olur ve başımı sallayarak odadan çıktık. Hafta sonu olduğu için herkes evde ve direkt salona giriş yaptık.
" Fizik hocam bize acilen yardım lazım. "
Savaş gülerek başını salladı ve ellerini uzattı. Kitaplarımızı ona uzattık ve üçümüz de sehpaya oturduk. Savaş ilk Deniz'in sorusunu okudu ve ona konuyu anlattı. En ince ayrıntısına kadar anlatıyor ve anladığında emin olduktan sonra testi çözmesini izliyordu. Deniz konuyu anladıktan sonra sıra bana geldi ve dikkatlice Savaş'ı anlatmasını izledim. Konuyu anladım ve testi çözdüm. Daha sonra geri kalanları çözdük ve konuyu iyice anladık. Savaş'ın yanağını öptüm ve gülümseyerek konuştum.
" Teşekkür ederim ve cidden fizik hocası olman gerekiyor. "
" Teşekkürlük bir şey yapmadım abiciğim ve öğrencilerin gürültüleriyle uğraşmaktan toplantılara girmeyi tercih ediyorum ben. Ama size torpil ve istediğiniz zaman yardımcı olurum. "
Test kitabımı alarak Deniz ile odaya çıktık ve kalan testleri çözmeye başladık. Testler bitmesiyle görevli ablalardan birisi yemek hazır olduğunu söyleyince ellerimizi yıkadıktan sonra yemeğe indik ve yerlerimize geçtik. Yemeğimizi yedik ve ailecek film izlemeye başladık.
Yeni bölüm hakkında neler düşünüyorsunuz
Erva
Mine hanım
Savaş
Deniz
Çınar
Oy ile yorum yapmayı unutmayın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem
AcciónÇok sevdiği ailesinin öz ailesi olmadığını görenen Erva'nın hayatı birden tepe taklak olur 17 yıl kızlarının hasreti ile yaşayan Kılıç ailesi yıllar sonra aldıkları telefon ile kızlarının yaşadını öğrenmeleri bir olur Bir yandan Erva'yı vermek istey...