20.bölüm

224 7 1
                                    

Savaş ile marketen alışveriş yaptık ve eve doğru yürüyorduk. Savaş bana sorular soruyor ve onu yanıtlamak dışında pek konuşmuyorum. Eve vardığımızda poşetleri görevliye verdik ve salona girdik.

" Ha anneciğim hiç oturmayın ve yemeğe geçelim. "

Mine hanımın dediği ile yemek odasına ilerledik ve her zamanki yerime oturdum.

" Abiciğim abur cubur aldınız değilmi ve hepsinden aldınız değilmi? "

Ediz'in sorusuyla Savaş başını salladı.

" Hepsinden aldık ama yemeğini bitmedikten sonra film gecesi ile abur cubur yenilmez! "

Uyarmasıyla Ediz başını salladı ve yemeğine başladı.  Sohhbet eşliğinde yemeklerini yiyorlardı ve ben ise sessizce yemeğimi yiyorum. Yemek bitti ve Ediz sabırsız bir sesle konuştu.

" Hadin ya ben film keyfi yapacağım ablacığımla. "

Huysuzca konuşmasıyla onun haline güldüm ve Gökay gülerek cevap verdi.

" Güzelim Oğuz ile şununla filmi ayarların ve geri kalanlar ise mutfağa yardıma gitsin. "

Deniz ile Çınar benimle film ayarlama konusunda ısrar etseler bile Savaş onları sert bir şekilde bakmasıyla ikiside mutfağa girdiler. Oğuz Ediz ile çatı katına çıktık ve film işini ayarlamaya başladık. Aslında Oğuz korku filmi seçmişti ama ben ile Ediz korktuğumuz için bunu anında itiraz ettik. Oğuz Ediz'e adam olmaması gerektiğini ve korkak bebek olmaması için bir kaç söylemişti ama Oğuz bunu şaka amaçlı söylemesine rağmen Ediz ciddiye alarak ağladı.

" Oğuz yine ne yaptın da ağlattın kardeşini! "

Savaş elindeki kaselerle içeriye girerek gözleri Oğuz'un üstünden ayırmadan sorduğu soruyla Ediz hızla ona olayı anlattı.

" Oğuz bir kez daha uyarmayacağım ve kaç kez diyeceğim şu çocuğu korkutma veya ağlatma diye! "

Sert sesiyle ve sert bakışlarıyla Oğuz'a bakarken Oğuz ise bunları umursamayarak masaya bırakılan kaselerden bir tanesi alarak minderlerin üstüne oturdu.

" Aman abi şakadan anlamadıysa benim suçum yok ve herşeye çok çabuk alınmasın. "

Kafasına yediği yastıkla yastığı yüzünden çekti.

" Ben senle sonra konuşacağım! "

Yanıma gelerek elini omzuma attı ve kendisiyle beni de yürüttü. Minderin üstüne oturduk ve diğer yanıma Ediz oturdu. Herkes bir yerlere oturdu ve komedi filmini sessizce izlemeye başladık.

" Saat kaç. "

Deniz'in uykulu sesiyle Gökay elindeki saate kısa bir bakış attı ve bize döndü.

" 02.00 ve hadin yatalım. "

Uykulu gözlerimle onları dinliyorum Ediz ise filmin en heyecanlı yerinde uyumuştu. Tam ayağı kalkacağım esnada Savaş buna engel oldu.

" Uykun açılmasın ben seni kucaklarım ve sen uyumaya devam et güzelim. "

Başımı salladım ve başımı onun omzuna yaslayarak güzellik uykuma devam ettim.

Sabah istemeyerek yataktan kalktım ve uykumun açılması için bolca yüzüme soğuk su ile yıkadım ama pek fayda etmedi. Uykulu uykulu lavabodan çıktım ve dolabımın kapağını açtım. Siyah tişört ile siyah kot pantolon giyindim. Saçlarımı topuz yaptım ve telefonumla çantamı alarak odadan çıktım. Kapımda Deniz'i görünce ise afallayarak ona baktım. Elini ensesine attı ve orayı bir kaç dakika kaşıdı.

Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin