Eren'e baktım da sessizce ve dalgınca yere baktığını gördüm. Elini omzuna koydum ve bakışları bana döndü. Ona gülümseyerek baktım ve yanaklarına suluca öptüm. Kulağına fısıldadım.
" Sizin yerinizi asla kimse dolduramaz ve siz benim herşeyimsiniz. "
Eren gülümseyerek bana sarıldığı zaman ise sıkıca ona sarıldım.
" Söz mü? "
" Söz. "
Birbirimizden ayrıldık ve Eren yanaklarıma suluca öpücük bıraktı.
O sırada çatık kaşlarla bizi izleyen tayfaya baktığım zaman ile birden hepsi üstüme atladı ve yanaklarımı suluca öpmeleriyle kahkaha atmam bir oldu. Ondan üstümden kalktı ve hepsine suluca bir öpücük bıraktım.
O sırada Mine hanım Oğuz Deniz Çınar gelmesiyle hepsi soğuk ve sert hallerine döndüler. Bakışlarım sorgularcasına Mine hanımlara döndü.
" Nasılsın kızım. "
Mine hanım gülümseyerek sorduğu soruyla boş bakışlarımla cevap verdim.
" Gördüğünüz gibiyim Mine hanım ve ne için geldiniz. "
Soğuk sesimle cevap vermem ile Mine hanım yüzü düşse bile hemen toparladı ve gülümseyerek cevap verdi.
" Okul kayıt işlemleri için geldim ve Oğuz Deniz Çınar artık senin okulunda okuyacaklar. "
Dediği şeyle şokla ona baktık. Ne demek bizim okulda okuyacaklar ve evde görüştüğümüz yetmezmiş gibi burada mı görüşeceğiz. Tamam onların burada olmasından rahatsız oldum ve istemedim. Çünkü Eren ile Uraz bu durumdan rahatsızlar. Aynı şekilde Aral Kerim Cenk Emre Selim'de rahatsız. Rahatsız olmalarının sebebi ise Kılıç ailesiden başka bir şey değil ve beni kaybetmek en önde geliyor.
Gözüm Eren ile Uraz'a takılınca ise onların doğrudan Deniz ile Çınar'a baktığını gördüm. Deniz ile Çınar da Eren ile Uraz'a bakıyordu. Oğuz ise etrafına bakıyor ve etrafı inceliyor gibi yapıyordu ama Selim Aral Kerim Cenk Emre'ye baktığını açıkçası görebiliyorum. Selim Aral Kerim Cenk Emre de Oğuz ile diğerlerine bakıyorlar.
Pekala inşallah kavga çıkmaz veya birisi ölmez.
Cevap vermeden soğuk bakışlarımla Mine hanıma baktım. Mine hanım hala gülümseyerek beni izliyordu.
" Bize müdürün odasını göster misin kızım? "
Sorusuyla başımı diğer etrafa çevirdim.
" Gökhan Canan buraya gelin! "
Aşk çiftleri yanımıza gelirken tüm okul gibi Mine hanımlardan gözlerini ayırmadılar. Yanıma geldikleri zaman ise sorgulayan bakışlarla bana bakmayı sürdüler.
" Mine hanımları müdürün odasına kadar eşlik edin. "
Soğuk sesimle Gökhan onlara kısa bir bakış attı ve alaycı bir sesle konuştu.
" Müdürün odasına 2 kata sağdan ilk oda Mine hanım. "
Direkt olarak müdürün odasını söylemesiyle içimden güldüm ve bunu dışa belli etmedim.
Mine hanım aldığı cevaptan pek hoş olmadığı yüzündeki ifaden belliydi ve Gökhan'ın davranışları onu fazla rahatsız etmişti. Oğuz ise kaşları çatık bir şekilde Gökhan'ya bakıyordu.
" Annemle düzgün konuş! "
Sinirle dediği ile Gökhan bunu aldırış dahi etmedi ve bana döndü.
" Başka bir şey yoksa gidiyoruz. "
Başımı salladım ve el ele giden çifte kumrulara alayla seslendim.
" Okulumda aşk yaşamanız olma demi! "
Canan gülerek cevap verdi.
" Olmaz başkan! "
Bakışlarım diğerlerine döndüğünde Aral ayağı kalktık.
" Kantina kadar yarışalım ve son gelen hepimize gazoz ısmarlar gençlik. "
Aral koşmaya başlamasıyla hepimiz ona küfür ederek koşmaya başladık.
Sınıfın kapısının açılmasıyla tüm gözler oraya döndü ve Deniz ile Oğuz girdi. İkiside benimle göz göze gelmeleriyle soğuk bakışlarımla onlara bakmayı sürdürdüm. Hocaya kısa bir açıklama ile adlarını söyledikten sonra boş yerlere oturdular. Başımı Eren'e verdiğimde sessizce kitabının karaladığını gördüm. Kalemi elinden aldım ve benim defterime baktım. O benim ne yapmak istediğimi anlamış ve sırtını duvara yasladı. Başımı göğsüne koydum ve huzurla gözlerimi kapattım.
Okul çıkışında kapının önünde Aral'ın gelmesini bekliyorduk.
" Bırakıp gidelim bunu. "
Cenk hepimize bakarak demesiyle Emre ona katıldığını belli edercesine başını salladı. Yanımızda birisinin durmasıyla bakışlarım oraya çevirdim ve bana gülümseyerek bakan Deniz ile karşılaştım.
" Savaş abim bizi bekliyor eve gitmek için. "
" Siz gidin ben arkadaşımla olacağım ve yarın sabah görüşürüz okulda. "
O sırada Savaş yanımıza gelmiş ve bakışları arkadaşlarımın üstünde dolaştıktan sonra gülümseyerek bana baktı.
" Güzelim nereye gideceksen ise ben bırakayım. "
" Ha geldi sonunda! "
Kerim'in sesiyle oraya döndük ve Aral yanımıza gelmişti. Hızla yanıma geldi ve elini omzuma atarak beni kendine çekti.
" Erva kuşum şu çakma sarışını okuldan attır ve bir daha asla konuşmayacağıma söz veriyorum. "
Aral'ın hızlı konuşmasıyla Cenk gülerek ona sordu.
" Yine ne yaptın da kızdırdın hocayı Aral. "
" Alt tarafı istediği dosyayı verdim ama yanlışlıkla masada duran kahveyi kağıtların üstüne dökmüş oldum. "
Gülmemek için kendimi tuttum ve Eren gülerek konuştu.
" Büyük başarı cidden! "
" Dalga geçmeyin abi! "
" Tamam beyler ve hadin yemeği gidelim. "
Olayın uzayacağını bildiğim için kısa kestim ve önden Selim'in arabasına ilerledim. Hep birlikte arabaya bindik ve AWM"ye doğru gittik. Yemekleri yedik ve kısa bir sohbet ile içeceklerimizi içtik. Daha sonra dolaştık ve sinemaya girdik. Akşam oluncaya kadar gezdik ve akşam olunca ise sahilde dolaşmaya karar verdik.
Selim ile diğerlerinden uzaklaştık ve sessizce denizi izlemeye başladık.
" Onlara alıştın mı? "
" Savaş Meriç Yamaç Altan Altay Gökay Oğuz Deniz Çınar Ediz ile anlaştık ve Ediz ile ilk geldiğimizden beri anlaşıyoruz. Onu ben Uraz'a çok benzetiyorum ve onun kopyası gibi bir şey. Savaş Meriç Yamaç Altan Altay Gökay Oğuz Deniz Çınar ile aramız iyi ve güzel anlaşıyoruz. Mine hanım ile Yusuf bey pek konuşmuyoruz ve onlar konuşmaya çalışsalar bile duymazdan geliyorum. "
Selim sessizce dinledi ve beni kendine çekti. Başımı göğsüne koydum ve saçlarımı okşadı.
" Ağla güzelim ve rahatla. "
Sanki göz yaşlarım bunu bekliyormuş gibi akmaya başladı ve dakikalarca ağladım. Herşey çok hızlı gidiyor ve yetişemiyormuş gibi hissediyorum bazen. Biyolojik aile konusu fazla karışık ve hayatım birden değişmesi ile düzeni sağlamak bana çok zor geliyor.
Keşke zamanı geri alabilsek ve ailemle kaldığım yerden devam etsek hayatıma.
Yeni bölüm hakkında neler düşünüyorsunuz
Erva
Mine hanım
Oğuz
Deniz
Çınar
Eren
Oğuz Deniz Çınar'ın Erva'nın okuluna gelmesi?
Oy ile yorum yapmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem
AçãoÇok sevdiği ailesinin öz ailesi olmadığını görenen Erva'nın hayatı birden tepe taklak olur 17 yıl kızlarının hasreti ile yaşayan Kılıç ailesi yıllar sonra aldıkları telefon ile kızlarının yaşadını öğrenmeleri bir olur Bir yandan Erva'yı vermek istey...