17.bölüm

403 21 3
                                    

Yorucu bir maçın ardından duşa girdim ve uzun bir süre ılık suyun altında durdum. Daha sonra üstümü değiştirdim ve saçlarımı kuruladım.

Evden çıktık ve her zaman ki gittimiz Hakan ustanın mekanına geldik.

" O gençler hoş geldiniz ve siz geçin ben siparişleri getireyim. "

Hakan amcaya başımızı salladık ve her zamanki yerimize geçtik.

Siparişler gelesiye kadar havadan sudan konuştuk ve siparişler gelince ise yemeğe başladık. Yemeğin ortasında masada duran telefonum çaldı ve arayan Mine hanımdı.

" Efendim Mine hanım. "

" Bebeğim napıyorsun. "

" Dışarıdayım ve yemek yiyorum. "

" Keşke buraya gelseydin ve sağlıksız şeyler yiyorsun dışarıda. "

Gözlerimi devirdim ve herkes aynı şeyi söylüyordu.

" Ne için aramıştınız. "

Sorduğu soruyu es geçtim ve yeni bir soru sordum.

" Akşam bize gelsene diyecektim ve Ediz seni özledi. Bizde özledik tabikide ve akşam yemeğini birlikte yeriz. "

Mine hanım hevesle dediği ile kararsızca bir kaç dakika düşündüm ve cevap verdim.

" Akşam arkadaşlarım ile olacam ve gelemem. "

" Anladım bebeğim. "

Sesi bozulmuş gibiydi.

" Çocuklar bu akşam hepiniz bize geliyorsunuz ve itiraz dahi istemiyorum. "

Hakan amcanın sesiyle bakışlarım ona gitti ve hepimize itiraz istemeyen bir şekilde bakmasıyla Eren konuştu.

" Geliriz amcam ve zaten Gülay teyzenin o güzel yemeklerini çok özledik. "

Hakan amca gülümsedi ve afiyet olsun diyerek yanımızdan uzaklaşmasıyla Mine hanıma doğru konuştum.

" Kapatıyorum Mine hanım ve yemek yiyecem. '

" Afiyet olsun anneciğim. "

Telefonu kapattım ve sohbet eşliğinde yemekleri yedik.


Yamaç beni okuldan almıştı ve yemek yemeye götürmüştü. Hem yemek yiyorduk ve hemde sohbet ediyorduk. Sanırım bu ailedeki herkes sırayla benimle bir şeyler yapıyorlar ve sırada Meriç ile Savaş kalmıştı. Yamaç yemeği yedikten sonra ise beni sinemaya götürdü ve filmi benim seçmemi istedi. Filmi seçtim ve patlamış mısırlarımızla koltuğa oturduk. Püf dikkatle filme odaklandım ve etrafımdaki insanları bile umursamadım.

" Bir daha tekrarlarız bunu. "

Yamaç'ın soruyla başımı olumlu anlamda salladım ve biraz dışarıda oyalandıktan sonra eve geldik. Ediz hızla yanıma geldi ve küskün bir şekilde bana baktı.

" Bensiz abimle buluşmussunuz ve beni yine götürmediniz. "

" Her yere gelmek zorunda olmadığını daha önceden konuştuk abiciğim. "

Yamaç ciddiyetle demişti ve Ediz ona aldırış bile etmedi.

" Kek yaptık Sultan teyzeceğimle tadına bakar ve nasıl olduğunu söyle. "

Ediz elimden tuttuğu gibi beni salona çekiştirmeye başlamasıyla onun adımlarına uydum ve salona girdik. Koltuğa oturdum ve Mine hanım gülümseyerek bize baktı.

" Gününüz nasıl geçti bakalım. "

" Mükemmel geçti anne ve kardeşimle baya eğlendik. "

Yamaç keyifle söylemişti ve onu onayladım. Ediz elindeki tabağı bana uzattı ve tabağı aldım.

Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin