14.bölü

591 29 3
                                    

Mine hanım benim durumum hakkında bilgi alamadığı için moreli bozulmuş. Bunu bana yansıtmamaya çalışıyordu ama ben açıkçası görebiliyordum. Okul saatine kadar beni beklemişlerdi ve şuan ise çıkıştaydık. Mine hanım bizimkilere baktı ve gülümseyerek konuştu.

" Bugün yemeğe bize gelsenize çocuklar ve hem sizleri yakından tanımış oluruz. Veya aileleriniz ile gelin ve onlarla da tanışmak istiyorum. Hatta hep birlikte akşam yemeğine gelin ve tanışırız."

Cenk Aral Emir Kerim Selim'e bakarak demişti. Bizimkiler kısa bir an bana baktı ve Selim gülümseyerek Mine hanıma baktı.

" Başka zaman olur ve bugün önemli işlerimiz var. Ailelerimiz ise bu sıralar yoğun oldukları için pek müsait değiller. "

Aslında önemli işleri yoktu ve sadece gerginlik ile huzursuzluk çıkmasını istemiyorlardı. Mine hanım aldığı yanıt ile yüzü düşse bile hemen toparladı ve gülümsedi.

" Tamam oğlum ve müsait olduğunuz bir an mutlaka bekliyorum ama hepinizi. "

Selim geçiştirmek amaçlı konuştu.

" Tabi Mine hanım gelirizi. "

Mine hanım bu cümleden bozulmuştu ama belli etmeyeye çalıştı ve başını salladı. Ediz bana tatlı tatlı bakarak konuştu.

" Ablacığım akşam film izleyelim mi birlikte ve sadece sen ile ben olacağız ama abimler bizimle izlemeyecekler. "

Ediz'in dediği ile Savaş ona ters bir bakış atsa bile Ediz onu umursamayarak ve heyecanla benden cevap bekledi.

" Bugün birlikte takılacaktık hani Ervoşum. "

Aral'ın konuşması ile ona döndüm ve bu plandan benim yine haberim olmadığını soracaktım ama uzun zamandır onlarla takılmadığım için Aral'a ayak uydurdum.

" Ediz seninle başka zaman film izleriz ve bugün arkadaşlarımla beraber olacam. "

Ediz yüzü asık bir şekilde bana baktı.

" Ama ilk kez ben söyledim ve benimle film izleyeceksin. Onlarla yarın da zaman geçirirsin ve yarın da buluşursun. "

" Arkadaşlarıma daha önceden söz verdim ve seninle başka zaman film izleriz. "

" Hep başka zaman diyorsun ama asla yapmıyorsun ve beni umursamadığını gösteriyorsun ablacığım. Beni umursamıyormusun ve beni sevmiyormusun artık. "

" Beni çok seviyorum ve seni umursuyorum. Sadece arkadaşlarım ile planımız var ve birlikte planlarımızı yapacağız. "

" Bende seninle gelecem madem ve hadi gidelim. "

Ediz elimden tuttu ve çekiştirmeye başladı ama yerimden kıpırdamadım.

" Sen gelemezsin Ediz ve sıkılırsın hemen. "

" Sende kısılırsın ve birlikte film izlerken asla sıkılmazsın ama. "

" Küçük bey ablanızı zorlamasınız ve biz gitsek diyorum. "

Aral'ın araya girerek ve Ediz'e bakarak demesiyle Ediz minik kaşlarını çattı.

" Ben küçük değilim! Ablacığım ile arama girme ve bende gelecem onunla. "

Ediz sinirle Aral'a bakarak demişti Aral güldü ve başını belli belirsiz salladı.

" Bu çocuğu Uraz'a benzetmeyen tek benim herhalde ve şu halleri bile Uraz'ın kopyası. Oda asla ablasını bizden ve Poyraz abilerinden paylaşmak istemezdi. "

Aral'ın bize bakarak ve gülümseyerek Uraz ile bana bakarak demesiyle hepimizin yüzünde büyük bir gülümseme oluştu.

" Buluşmayalım diye buzdolabının üstüne çıkmıştı ve kimse onu dindirememişti. Erva hariç kimse onu dindirememişti ve ablasını asla paylaşmazdı. Gerçeği hala paylaşmak istemiyor. "

Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin