26. bölüm

80 5 0
                                    

Kuzenlerim amcalarım yengelerim ve dedemle babannemi çok sevinmiştim ben. Helekide Efe Ege Demir Berk Ozan Ayberk'i daha sevmiştim ve benim kafandılar. Herkesle çok iyi anlamıştım. Yaklaşık 1 haftadır buradaydık ve hepimiz kahkahalar dolu 1 hafta geçirmiştik.

Şuan ise gizlice evden çıkmıştık ve sokakta dolaşıyorduk. Demir Berk Ozan Efe Ege Ayberk Oğuz Deniz Çınar ve ben.

" E ne yapalım gençler. "

Demir'in bize sorusuyla omuz silktim.

" Beni siz çağırdınız ve bana fark etmez. "

" Ege dışarıya çıkma planı senden ki kardeşim ve ne yapacağımızı düşünmüşsündür. "

Efe'nin Ege'ye bakarak demesiyle Ege sinirle ona baktı.

" Benden 2 dakika önce doğmuş olman abim olmadığı gerçeğini değiştirmez ve parka çekirdek ile kolayla dedikodu yaparız diye düşünüyorum. "

" Siz yine atışmadan açık bir market bulalım. "

Berk'in ikizlere doğru konuşmasıyla ikizler birbirlerine öldürücü bakışlar attı. Açık bir market bulduk ve bir sürü yiyecek ile içecek alarak marketen ayrıldık. Yakın bir parka geldik ve banka oturduk. Ege Efe Berk Ozan okuldaki yaptıklarını anlatırken sessizce onları izliyorum.

" Kuzen sende anlatsana neler yaptın İstanbul'da. "

Demir'in sorusuyla gülümseyerek ailem ile arkadaşlarımla yaptığımız yaramazlıkları anlatmaya başladım ve yüzümde ki gülümseme hiç eksik olmadı anlatırken. En sonunda bitirdiğimde Berk Ozan Efe Ege Demir Ayberk yere yatarak kahkaha atıyorlar. Oğuz ise gülmekten ölecekti resmen. Deniz ile Çınar umursamazca dinlemişler.

" Ay vallah sizinki daha maceralıymış ve bara gizlice girmişsiniz ama abin bir şey dememiş cidden! O abinden bende istiyorum. Bir keresinden denedik ve 2 hafta evden çıkmama cezası verdi abim. "

Ozan sinirle anlattıkları ile gülerek cevap verdim.

" Abilerim kölesi olmak ile ev cezası arasında baya fark var. "

Berk tam bir şey diyecektiki Deniz huysuzca araya girdi.

" Salıncakta sallanalım mı ikiz. "

Bana bakarak demesiyle yanımda oturan Berk kısık bir sesle bana doğru konuştu.

" Kıskanıyorum demiyorda konuyu değiştiriyor. "

Gülerek benden uzaklaştı ve Deniz kaşları çatık bir şekilde Berk'e baktı.

" Neye gülüyorsun açaba birtanecik ikizimle canım kuzenimve komikse bizde söy. "

" Kuzenler arasına girilmez ve ikimizin arasında. "

Berk gülerek cevap verdi ve daha sonra salıncakta sallanmaya başladık.

Sinirle burnumdan solarak eve girdim ve öfkeyle salondaki koltuklara oturdum. Sinirle sağ dizimi titrim olarak sallıyorum.

" Anneciğim ne oldu? Ne bu sinir."

Mine hanımın soruyla öfkeyle ona baktım ve kapıdan giren oğullarını işaret ettim.

" Onu oğullarına sor! "

Mine hanım kaşlarını çattı ve Oğuz yanıma gelerek kendini yanıma atarak Mine hanıma cevap verdi.

" Savaş abimler Deniz ile Çınar kıskançlık krizine girdi anneciğim ve üstelik buda yetmezmiş gibi Cihan abimgilde kıskançlık krizine girdiler ve çocuğun birisine durduk yere daldılar. Şuan çocuk hastanede komada! "

Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin