Kılıç ailesi beni kendilerine affetirmeye çalışıyor ve ellerinden geleni yapıyorlar. Her yerde karşıma çıkıyorlar ve pişman olduklarını söylüyorlar. Hatalarının farkında olduklarını biliyorum ve bu güzel bir şey ama aileme vurmaları hiç bir şeyi değiştirmez.
En sonunda onlar bunu gerçekte zannediyor ama onları hiç bir zaman affetmeyeceğim ama sürekli peşimde olacaklarını bildiğim için ve sürekli etrafımda dolaşmalarından rahatsız olduğum için mecburen affetmiş gibi davrandım. Şuan ise onların kışlık evinde ve şöminenin karşında oturuyorduk. Ediz dibimden bir an olsun ayrılmıyor ve nereye gitsem peşimden geliyordu. Sanırım benim gitmemden en çok korkan oydu ve hala gitmemden korktuğunu görebiliyordum.
" Hadin bir şeyler yapalım. "
Deniz'in dediği ile ben dahil herkes başını salladı.
" Uno oynayalım ve ben getireyim hemen. "
Çınar salondan çıkmasıyla bir kaç dakika sonra elinde kutuyla gelmesi bir oldu. Kutuyu sehpaya bıraktı ve hepimiz sehpada çember oluşturduk.
" Güzelim ile ben ve geri kalanınıza karşıyız. "
Savaş'ın dediği ile hepsi birden itiraz etti. Mine hanım ile Yusuf bey gülümseyerek bizi izliyorlar.
" En iyisi kura çekmek olacak. "
Oğuz'un dediği ile ona katıldığımı belli edercesine başımı hızlıca salladım. Oğuz hepimizin isimlerini yazdı ve kaseye koydu. Büyükten küçüğe doğru sırayla kağıtları seçtik ve sırama belli oldu.
Oğuz ile ben. Savaş ile Yamaç. Gökay ile Meriç. Altan ile Deniz. Altay ile Çınar halinde takımlardaydık. Ediz ise bizi izlemeyi tercih etmişti ve yanımda sessizce izliyordu. Oyuna ilk Altan ile Deniz başlamıştı. Oyun boyunca kahkahalarımızı havada ucuştu ve keyifli zaman geçirmiştik. Geç olduğu için ve yarın okul olduğu için hepimizin odalara dağıldık. Ediz ile sarılarak uyumuştuk.
Öğle arasına girmiştik ve yemekhaneye doğru gidiyorduk.
" Abla! "
Çınar'ın sesiyle durduk ve arkamızı döndük. Çınar ile Deniz yanımıza geldi ve Deniz konuştu.
" Annemler kapıda bizi bekliyorlar ve yemeği birlikte yiyecekmişsiz. "
" Siz gidin ve ben bizimkilerle yiyeceğim. "
İkiside bozularak baktı ve onları arkamızda bırakıp yemekhaneye doğru gittik. Çıkış saati gelince kapının önünde abimi beklemeye başladık. Mine hanım yanıma geldi ve gülümseyerek konuştu.
" Anneciğim hadi evimize gidelim. "
" Abimlerle kalacağım. "
O sırada abimin arabası görüş alanımıza girmesiyle hepimiz arabaya bindik ve sorulan sorulara yanıt vererek yemek için AWM'ye gittik.
Abimlerle hafta sonunu birlikte geçirdik ve Uludağ'a gittik. Uludağ maceramız çok güzel ve çok eğlenceli geçmişti. Hepimiz orada kalmak istesek bile okuldan dolayı abim izin vermedi ama hafta sonları hep getireceğini söyledi.
" İyi dersler ve bir şey olursa ararsınız. "
Poyraz abimin dediği ile başımızı salladık ve okula doğru yürümeye başladık. Sınıfa girdik ve yerlerimize geçtik. Sıkıcı derslerden nihayet çıkış zili çaldı ve Kılıç ailesinin evine geldik. Salona girer girmez Ediz yanıma geldi ve elimden tutarak salona sürükledi. En sonunda salona geldik ve Mine hanımların burada olduğunu gördüm.
" Hafta sonun nasıl geçti güzelim. "
Meriç'in sorusuyla ona döndüm.
" İyi geçti. "
" Neler yaptın bakalım ve eğlendin mi? "
Gökay'ın meraklı sorusuyla tam cevap vereceğim sırada telefonum titredi ve telefonuma baktım. Aral tatilde çekindiğimiz fotoğrafları atmıştı ve sesli mesaj atmıştı.
" Güzel tatil anılarımızı anılar kısmına ekle ve gelecek hafta sonu tekrar aksiyonlu maceralar için hazır ol! "
Sesli mesaja gülerek dinledim ve sesli olarak attım.
" Gelecek hafta sonu ise farklı bir plan yaparız ve anılarımızı zaten anılar kısmına ekleyeceğim. Uludağ Maceramız diye yazacağım ve bir daha giderkesek ise sizi oraya ben gömeceğim! "
Mesajı yolladım ve fotoğrafları galarilere " ANILARIMIZ " kısmına ekledim.
" Eğlenceli geçti ve güzel bir Uludağ tatili yaptık. "
Gökay'ın sorusunu yanıtladım ve telefonuma geri döndüm. Gülerek çektiğimiz fotoğraflara bakıyorum.
Yeni bölüm hakkında neler düşünüyorsunuz
Erva
Biyolojik aile hakkında neler düşünüyorsunuz
Üvey aile hakkında neler düşünüyorsunuz
Görmek istediğiniz bölümler varsa tam buraya yazın
Oy ile yorum yapmayı unutmayın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem
ActionÇok sevdiği ailesinin öz ailesi olmadığını görenen Erva'nın hayatı birden tepe taklak olur 17 yıl kızlarının hasreti ile yaşayan Kılıç ailesi yıllar sonra aldıkları telefon ile kızlarının yaşadını öğrenmeleri bir olur Bir yandan Erva'yı vermek istey...