16.bölüm

495 30 1
                                    

Deniz ile birlikte sitenin basketbol sahasında basketbol oynuyorduk.

" Bu kadar iyi oynamayı kim öğretti sana. "

Deniz'in soruyla topu potaya geçirdim ve cevap verdim.

" Meslek sırrımı kimseyle paylaşmıyorum. "

Deniz gülerek başını salladı ve oynamaya devam ettik ben 12 Deniz 8 atmıştı. Ben kazanmıştım ve kendimi yere attım. Soluk soluğa gökyüzüne bakıyordum. Deniz'de yanıma uzandı ve birlikte gökyüzünü izlemeye başladık.

Mine hanımın aramasıyla eve geldik ve duşa girdim. Üstümü değiştirdim ve saçlarımı kuruladım. Daha sonra odadan çıktım ve salona girmem ile Ediz yanıma gelmiş.

" Ablacığım bugün film izleyeceğiz ve sen benim yanıma oturacaksın ama. Abimlerin yanına oturma ve benim yanıma otur. "

Ediz'in heyecanlı sesiyle başımı salladım ve gülümseyerek saçlarını okşadım. Daha sonra koltuğa oturdum ve Ediz yanıma oturdu.

Deniz geldi ve diğer yanımda olan boşluğa oturdu.

" Eğlendiniz mi anneciğim. "

Mine hanımın soruyla Deniz benden önce ve heyecanla konuştu.

" Evet anne ve çok iyi basketbol oynuyor. "

Mine hanım gülümseyerek bana baktı.

" Öylemi kızım ve izlemek isterim bir ara. "

Başımı salladım dışında bir şey demedim. Okulda yine toplantı vardı ve okul tatildi. Deniz ise önemsiz ders olduğunu bahene ederek okula gitmemişti ve birlikte zaman geçirmiştik.  Ders çalışacağımı söyleyerek odaya çıktım. Test kitabını çıkartım ve çalışma masasına oturdum. Ama ders çalışmak pek içimden gelmediği için test kitabını kapattım. Yatağa uzandım ve telefonum ile uğraşmaya başladım.

Odaya giren Gökay ile ona baktım ve elini boynuna attı.

" Şey yarın birlikte bir şeyler yapalım mı diye soracaktım. "

Onunla ve diğerleriyle pek konuşmuşluğumuz yoktu. Gökay umutla bana bakarak demesiyle onu onayladım.

" Olur. "

Dersler bitmişti ve Gökay beni alarak nereye gittimizi bilmeden sessizce arabayla gittik. Sahile geldik ve arabayı park ettikten sonra ise bana baktı.

" Balık ekmek yeriz diye düşündüm ve sevmezsen başka bir şeyler de yeriz. "

Aceleyle konuşmasıyla gülümsedim.

" Severim. "

Birlikte arabandan indik ve Gökay'ı ile balık ekmek satan yere geldim.

Sohbet eşliğinde balık ekmek yedik ve hesabı ödedikten sonra ise sahilde dolaştık. Yine sohbet ediyorduk ve gülüşerek birbirimizle uğraşıyorduk. Akşam olunca ise eve geldik ve direkt odama çıktım.

Evde sadece Altan ile Altay vardı ve Ediz ile Mine hanım misafirliğe gitmiş. Çınar ders çalışıyor ve Deniz ile Oğuz arkadaşlarıyla buluşmuşlardı. Altan bana gülümseyerek baktı.

" Hazır evde kimse olmadığına göre abi kardeş birlikte oyun oynayalım ve istersen tabi. "

Onu başımla onayladım ve yapacak başka bir şey yoktu.

" Mangala oynayalım ve oynamayı biliyorsun demi. "

Altay'ın sorusunu başımla onayladım ve Altay hızlıca salondan çıktı. Elinde mangala kutusuyla geldi ve üçümüz de orta sehpaya oturduk.

" Senden ben korkmaya başlıyorum artık ve bu kadar usta oynamayı kim öğretti. "

" Meslek sırrı. "

" Tebrik ederim ve müthiş bir oyundu. Bunu tekrarlayalım. "

Altan'ın gülümseyerek dediği ile başımı salladım ve Ediz'in sesini duydum.

" Ablacığım biz geldik. "

Koşarak bana sarılması ile bende ona sarıldım ve ayrıldı.

" Bugün yemeği dışarıda yiyeceğiz ve ardından tatlı yiyeceğiz. "

Heyecanla demesiyle gülümsedim ve Ediz ile diğerleri gelesiye kadar oyun oynadık. Akşam yemeği için Yusuf beyin rezervasyon yaptırdığı restoranta geldik ve Ediz yanıma oturdu. Diğer yanıma ise Oğuz oturdu ve karşıma Deniz oturdu.

Garson geldi ve hepimiz siparişlerimizi verdik. Altan ile Altay mangala oyunu anlatıyorlar ve diğerleri ise tebessüm ederek dinliyorlardı. Şuan anlaştığım kişiler Çınar Deniz Oğuz Gökay Altan ile Altay. Savaş Meriç Yamaç ile pek konuşmuyorduk ama Yamaç benimle konuşmak için sohbet açmasıyla ayak üstü onunla sohbet ediyorduk. Yemekler gelince ise yemekleri yedik ve tatlı sipariş ettik.

Dün akşam eğlenceli ve samimi bir yemekten sonra biraz dışarıda dolaşmıştık. Eğlenceli ve güzel bir akşam olmuştu. Şuan ise okuldaydık ve üst üste 3 sınava girmiştik ama gireceğimiz ders edebiyat dersi olduğu için asla girmek dahi istemiyorum. Okuldan kaçmayı planlamıştık ama son dakika gelen denedim ile bu plan iptal oldu ve sessizce denedimin bitmesini bekledik.

Çıkışta uyumamak için kendimi zor tutuyorum ve gözlerimi kapatmamak için kendimi zor tutuyorum. Çıkışta bekleyen Poyraz abimi görmem ile koşarak üstüne atladım.

" Baya bir yorgunsuzunuz bakıyorum ve görende akşama kadar ders çalıştınız zannedecek çocuklar. "

Poyraz abimin alaylı sesiyle Selim yorgunlukla konuştu.

" Abi hocalar canımı çıkartı ve üst üste sınav ile edebiyat dersiyle canımız çıktı. "

Abim kahkaha attı.

" Anlaşıldı size güzel bir uyku lazım ve 1 aylık okula göndermesem nasıl olur. "

Başımı hızla kaldırdım ve heyecanla abime baktım.

" Vallah de abi. "

" 1 aylık uyku yetmez abi 1 yıllık uyku lazım. "

Kerim'in dediğine ile Poyraz abim gülerek bize baktın da hepimiz öfkeyle baktık.

" ABİ! "

Nefretle abime bakarak demiştik ve abim bizi umursamadı.

" Güzel bir yemeği hak ettin. "

" Canım abiciğim. "

Aral hızla Poyraz abime sarılarak demişti ve Aral'ın saçlarını okşadı.

Hep birlikte abimin arabasına bindik ve yol boyunca gözlerimizi dinlendirdik. Yemeklerimizi yedik ve eve geldiğimiz gibi odalarımıza çıktık.

Bu bölüm hakkında neler düşünüyorsunuz

Erva

Poyraz

Mine hanım

Altan ile Altay

Gökay

Ediz

Aral Selim Kerim Emir Cenk

Yeni bölüm görmek istediğiniz sahneler varsa yazın

Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin